XXL Nutrition

Het Battlefield topic

Wie kan ik verwachten?
Realist, als je al een headset heb is dit wel een mooie kans denk ik.. Heb je al back to karkand gedownload?

C4 is geen probleem, daar blaas ik tanks, whatever ook wel mee op.
Fun zelfs. Met repair tool werkt dat echt niet.

Ik heb al van alles geprobeerd, rpg knallen en naartoe lopen -> repairdmg toedienen. Sneaky repairdmg toedienen. Niks werkt, ofwel blaast iemand anders de tank net op voor ik ze kapot heb, ofwel verlaten ze de tank voor ze kapot is of ik sterf :p

Ik heb ne maat dat in een amerikaanse clan zit, die mannen van die clan zijn allemaal +rang 25, ze spelen gewoon enorm veel + steeds deftig teamwork = ownage.

Ja die is echt klote, duurt een uur en past ook helemaal niet bij mn speelstijl. Heb nog nooit geboost of rare dingen gedaan maar voor die krijg ik wel nijgingen...

En die teamownage is echt ****ing vet :D Laatste tijd vind ik mn random teammates steeds meer tegenvallen, duurt echt lang voor teamplay ontstaat op een server maar als t eenmaal loopt is t supervet.

Vanavond half 9 metroman? Lees de vorige pagina ff :p
Mcm?
Realist?
Rybeara?
Arydan?

Ja ik zag t maar ben vanavond de deur uit :( Heb op zich wel zin maar tegen de tijd dat ik terug ben (rond 1en schat ik zo) lig jij al te tukken lijkt me?

Als je nou je testosteron voor nuttigere processen bewaart kunnen we tegen die tijd ff wat dood en verderf zaaien ;)

1 uur is te laat man.. Ik probeer juist wat ritme erin te krijgen..

Dus tot dus ver... NIEMAND ? :fuu:

Ik kom vanavond ook nog wel even langs

jongens ik speel nu net een tijdje op de ps3 en heb dan ook eindelijk een positieve kill/death ratio,

speel eigenlijk alleen maar squad deathmatch, alleen daar wordt zo weinig samen gewerkt, zeker als je k*t team genoten hebt.

wat spelen jullie vooral?

Ik kom vanavond ook nog wel even langs
Jij hebt me nog niet eens toegevoegd aan je PSN.. Ik jou wel maar ik denk dat ik hem vekeerd heb ingevoerd..
jongens ik speel nu net een tijdje op de ps3 en heb dan ook eindelijk een positieve kill/death ratio,

speel eigenlijk alleen maar squad deathmatch, alleen daar wordt zo weinig samen gewerkt, zeker als je k*t team genoten hebt.

wat spelen jullie vooral?
Altijd conquest.. Vind de rest zuigen en ik kom tactisch het meest tot m'n recht bij conquest. Ik vind Rush (net als operation metro) te veel head-on schietwerk, ben ik niet zo van..

heb al een tijdje niet echt meer gespeeld zo fkkng druk met mn fulltime baan daarnaast nog mn training en mn avondstudie :(
maarja volgende week 3 weken verlof dus max BF 3 :D

ik heb eigenlijk alleen nog maar rush gespeeld, en ik ben er een meester in :)

Ja is goed, ik blijf toch iets langer door dan half 9.. Zit me vol in PubMed aan het storten jezus wat staan daar veel interessante studies op :p

hey, ik wil de expansion kopen, bij bol.com is ie pas beschikbaar over een week . (heel vreemd)

Dus ik dacht, dan download ik em van Origin. Maar waarom vraagt dat scheiss programma al m'n gegevens ?

Ik vertrouw EA voor geen ene **** en ik ga ze echt nooit al mijn gegevens geven, waarom vragen ze dit eigenlijk voor een DOWNLOAD ?

Ergens anders waar ik hem kan halen en voor het weekend binnen heb misschien ?

Hoe heb je dat spel zelf besteld? Heb je een CD rom of gewoon via origin gedownload?

Ik zou gewoon via store.origin.com kopen, net zo makkelijk.

Terug
Naar boven