XXL Nutrition

Het Battlefield topic

In het begin valt er weinig met mij over te praten denk ik, snap toch geen reet van wat je zegt :p
Ik doe sowieso het meeste praatwerk, want ik ga je dan helpen..
En ik praat niet in een of andere codetaal ofzo hoor :roflol:
Gewoon: 'Bij 'A' zit een tank' of 'Verderop lopen 3 mensen' of 'spawn bij mij als support class'.
Niks moeilijks ;)

edit/ Mijn headset is niet 'speciaal voor ps3'. Het is gewoon een goede headset die werkt op een ps3. Maar Sony heeft natuurlijk een lijn aan headsets die zogenaamd speciaal voor de ps3 zijn, voor de mensen die nergens verstand van hebben en niet logisch kunnen nadenken van: 'Gôh, misschien werken wel álle bleutooth headsets op een ps3 ??? De mensen die liever niet nadenken en gewoon de bordjes willen volgen :)

Ik doe sowieso het meeste praatwerk, want ik ga je dan helpen..
En ik praat niet in een of andere codetaal ofzo hoor :roflol:
Gewoon: 'Bij 'A' zit een tank' of 'Verderop lopen 3 mensen' of 'spawn bij mij als support class'.
Niks moeilijks ;)

Ja nee dat snap ik, maar ik moet sowieso die maps ff leren kennen, maar komt goed :p

squad spawn :scratch:

iets wat veel players nog moeten leren, als je ingame bent join dan een squad

je kan op je squad members spawnen, je krijgt de squad bonuses (extra ammo etc) zo maak je veel meer kans om een potje te winnen

bij tdm heb je natuurlijk geen nut bij squads

Is FF active op MP? Of verschilt dat per game ...

Squad spawns is een van de vele dingen die Battlefield gewoon superieur maken. Echt goed bedacht! Stel dat je geen enkele vlag bezit bij een potje conquest, maar van 3 van de 4 squads loopt nog 1 iemand rond op de map terwijl de rest is gekilled.
Kan de rest van het team bij de squads spawnen zodat het team meteen over de map is verdeeld en de kans op spawnrape heel erg is afgenomen..

ik word helemaal leip van die gasten in die klote heli's, krijg ze met mn anti air gun niet kapot en als ik in een voertuig zit rapen ze me.

Ik wil die famas nog wel eens met red dot proberen. Same voor m39. Ben benieuwd naar die 2e assignments gun van support :D

Hey Ice, gisteren was wel niet echt geslaagd :p
Eerste spel dat je me had ge-invite, zat ik bij de tegenpartij en kon niet switchen van team (wegens te vol). Nadien kwam mijn trainingsmaat online, dat is de kerel waarmee ik meestal in de chopper zit.

Wil zeker nog wel eens samen ownen ergens in een potje ;)
(en ja ik ben van België, zo moeilijk te verstaan ??? )

Haha nou ik ben wel wat gewend van KEUN, die komt daar ook een beetje vandaan.. Maar ik moet me wel goed concentreren als je wat zegt anders versta ik je niet :roflol:
Die maat van jou was Blackadder nog wat zag ik.. Ik was je nog gejoind in die map met al dat bos.. Stond toen nog onder je!
Ik ga na het eten nog heel even, maar ik ga niet teveel tijd besteden aan een party, dus kom er in of geef een afbericht :p

Haha nou ik ben wel wat gewend van KEUN, die komt daar ook een beetje vandaan.. Maar ik moet me wel goed concentreren als je wat zegt anders versta ik je niet :roflol:
Die maat van jou was Blackadder nog wat zag ik.. Ik was je nog gejoind in die map met al dat bos.. Stond toen nog onder je!
Ik ga na het eten nog heel even, maar ik ga niet teveel tijd besteden aan een party, dus kom er in of geef een afbericht :p

Blackadder128, hij vliegt vooral erg graag met chopper, little/angry bird.
Caspian border, ik stond toen eerst als choppergunner en jij tweede als infantry :) Potje was makkelijk gewonnen.

Ik kom later vanavond nog online, zal pas rond 22u zijn.

Yo gasten hebben jullie toevallig ook problemen met het inloggen op origen?
Krijg elke x foutmelding password terwijl deze 100% juist is best klote kan geen mp doen nu.

oh gelukkig.

Wou het het vragen !

JA ! Kan ook niet inloggen, en wil graag de nieuwe maps downloaden !!!

Zou het gewoon te druk zijn misschien ? ****ing karkand en gulf of oman. YEEEAAHHHHHH

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
Klote Origen ook altijd!

Owja de nieuwe bf2 maps ben benieuwt vond strike at karkand altijd wreed om te spelen.

Laatst bewerkt:
Wake island is een gruuwelijke map! En die ene met meerdere verdiepingen en de vlag D boven op een onafgemaakt huis/flatje!

Terug
Naar boven