- Waardering
- 1.066
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben zo blij met mijn kamer genoten, met ze 3e op 1 kamer bf3 spelen.
Gister:
Hun 2 in een heli en ik met mijn rcon vliegtuigje alles spotten.
Die m39 is trouwens ook ownage, heb steeds scores van 15-2 ofzo.
Lol, dat ligt niet aan je wapen, het kan je er wel iets mee helpen maar je haalt geen dikke scores omdat je een bepaald wapen hebt.
Lol, dat ligt niet aan je wapen, het kan je er wel iets mee helpen maar je haalt geen dikke scores omdat je een bepaald wapen hebt.
weet iemand wat die flash support doet, kan het zo 123 ff niet vinden. zorgt het nu wel of niet voor meer recoil ;P
weet iemand wat die flash support doet, kan het zo 123 ff niet vinden. zorgt het nu wel of niet voor meer recoil ;P
Gebladerd?
Assault, kan je dik de meeste punten mee halen, reviven voor 100 punten per stuk (zelfde als een kill) en med-kits overal neerkwakken, ideaal. Rest heb ik het niet zo op, engineer is handig om dingen te repairen, maar dan moet er wel wat te repairen zijn.
tnx, vinde jullie trouwens ook dat de attack helicopter van de russe kk slecht te besture is in vergelijking met die van de us

tnx, vinde jullie trouwens ook dat de attack helicopter van de russe kk slecht te besture is in vergelijking met die van de us
Zorgt ervoor dat je minder zichtbare vlammen uit je vuurmond (loop) krijgt, waardoor je minder opvalt. Zou ik alleen gebruiken wanneer je stealthy wil zijn, want het verlaagt je damage output per shot ook.
---------- Post toegevoegd Mon 26 Dec 2011 om 00:24 ----------
Precies. ****ing awesome. Ik haalde +/- 8 tot 9K per game easy met support, maar minstens 10K als medic (Assault met paddles en medbox). Eerder 15K per ronde. Je k/d score gaat wel omlaag omdat je meestal niet veel kills haalt, maar toch sta je meestal wel bovenaan de ranking in deze config als je gewoon goed je best doet. Ik haal meestal 0 / 10 KD, maar dus wel 15K punten.
---------- Post toegevoegd Mon 26 Dec 2011 om 00:25 ----------
Hiero.
http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/battlereport/show/12523876/1/234415221/
Niet zozeer het wapen (alhoewel, met de m320, SMAW of RPG is het idioot simpel schijnbaar, daarom weiger ik ze te gebruiken) maar de class helpt wel. Als supportclass is het prijsschieten en als assault kan je heel eenvoudig scoren met rezz en healboxes.
Niet zozeer het wapen (alhoewel, met de m320, SMAW of RPG is het idioot simpel schijnbaar, daarom weiger ik ze te gebruiken) maar de class helpt wel. Als supportclass is het prijsschieten en als assault kan je heel eenvoudig scoren met rezz en healboxes.
Zorgt ervoor dat je minder zichtbare vlammen uit je vuurmond (loop) krijgt, waardoor je minder opvalt. Zou ik alleen gebruiken wanneer je stealthy wil zijn, want het verlaagt je damage output per shot ook.
---------- Post toegevoegd Mon 26 Dec 2011 om 00:24 ----------
Precies. ****ing awesome. Ik haalde +/- 8 tot 9K per game easy met support, maar minstens 10K als medic (Assault met paddles en medbox). Eerder 15K per ronde. Je k/d score gaat wel omlaag omdat je meestal niet veel kills haalt, maar toch sta je meestal wel bovenaan de ranking in deze config als je gewoon goed je best doet. Ik haal meestal 0 / 10 KD, maar dus wel 15K punten.
---------- Post toegevoegd Mon 26 Dec 2011 om 00:25 ----------
Hiero.
http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/battlereport/show/12523876/1/234415221/

Volgens mij doe je toch iets verkeerd, mijn K/D is het hoogst als ik assault speel. Kan mezelf ook langer levend houden. Je eigen leven gaat voor éh.
Natuurlijk revive ik zoveel ik kan, maar in een open vlakte die onder vuur ligt, ga ik niet zomaar naar daar lopen. Tenzij men smoke als cover gebruikt (ik stel het meestal niet in als assault, verkies mijn medipacks).

Ik heb daar geen last van hoor als medic, omdat je indd ook jezelf kan healen, daarnaast speel ik medic het meest dus heb ik als medic de beste wapens nu. Gebruik nu nog altijd de F2000, hoop dat ik snel weer wat nieuws unlock want t begint te vervelen zo![]()
Ben te braaf, hahah!