MuscleMeat

Het Battlefield topic

Gebladerd?

Assault, kan je dik de meeste punten mee halen, reviven voor 100 punten per stuk (zelfde als een kill) en med-kits overal neerkwakken, ideaal. Rest heb ik het niet zo op, engineer is handig om dingen te repairen, maar dan moet er wel wat te repairen zijn.

Ok ik kan eindelijk gaan spelen. Ben nu level 45 (of zo ergens in die buurt) en punten en K/D ratio boeien me geen ene hol meer.

Dat betekend eigenlijk dat ik 1000% voor het TEAM ga :D . Rush wake island ? Defending ? Soflam ONLY . Zielige k*t heli's hebben geen schijn van kans tegen mijn Jihad-style of soflamming :D

Voor het potje begint roep ik honderd keer dat ze hun javelin moeten pakken voor "free kills" . Heli komt eraan, ik roep "HELI PAINTED!!!" , 3 seconden later schieten de javelins door de lucht MUHAHA.

Eigenlijk speel ik op alle 'air maps' de vervelende anti-air brigade. Zelf met guided shells en soflams of als "sniper" met shotgun en soflam.

I love the soflam :D Alleen erg jammer dat je hem niet gewoon op de neus van je tank kunt zetten :-(

Ok ik kan eindelijk gaan spelen. Ben nu level 45 (of zo ergens in die buurt) en punten en K/D ratio boeien me geen ene hol meer.

Dat betekend eigenlijk dat ik 1000% voor het TEAM ga :D . Rush wake island ? Defending ? Soflam ONLY . Zielige k*t heli's hebben geen schijn van kans tegen mijn Jihad-style of soflamming :D

Voor het potje begint roep ik honderd keer dat ze hun javelin moeten pakken voor "free kills" . Heli komt eraan, ik roep "HELI PAINTED!!!" , 3 seconden later schieten de javelins door de lucht MUHAHA.

Eigenlijk speel ik op alle 'air maps' de vervelende anti-air brigade. Zelf met guided shells en soflams of als "sniper" met shotgun en soflam.

I love the soflam :D Alleen erg jammer dat je hem niet gewoon op de neus van je tank kunt zetten :-(

Waarom zou je dat willen, tanks hebben soflam :D

bij de laatste unlock voor tank krijg je CITV station, moet je in de 3e plaats van je tank gaan zitten en kan je targets painten, dan terug switchen naar de 1e plaats en laser guided missile afvuren

Waarom zou je dat willen, tanks hebben soflam :D

Ja maar dan moet er wel iemand bereid zijn om hem te gebruiken :mad:

En als ik em gebruik bij iemand anders heeft die knuppel zijn guided shells niet ge-equipped :rolleyes:

EDIT* Wait what !??! Je kunt met de tank soflam ook painten zonder dat er iemand op die plek zit ?

Volgens mij niet hoor. Met de losse soflam kan dat wel maar met die van de tank ook ?>

Kan iemand dit bevestigen ??

En als ik em gebruik bij iemand anders heeft die knuppel zijn guided shells niet ge-equipped :rolleyes:

Ik heb die ook niet ingesteld. Vind dat echt geen meerwaarde voor mijn speelstijl.

Op je edit, gewoon even van positie wisselen.

EDIT* Wait what !??! Je kunt met de tank soflam ook painten zonder dat er iemand op die plek zit ?

Volgens mij niet hoor. Met de losse soflam kan dat wel maar met die van de tank ook ?>

Kan iemand dit bevestigen ??

je kan op elk moment van positie wisselen in je tank, op de pc is dat met F1 F2 en F3

Lol ja dat weet ik , alleen blijft je target dan ook gelocked ook al zit er niemand op de 3e plek ?

zolang deze niet achter rotsen of bomen verdwijnt

Ik heb die ook niet ingesteld. Vind dat echt geen meerwaarde voor mijn speelstijl.

Op je edit, gewoon even van positie wisselen.

Je weet dat die raketten certain death zijn voor helicopters ? En helicopters zijn de natuurlijke vijanden van tanks !
Flares helpen gewoon NIET, en helicopter is gelijk aan flarden.

Zou ze toch maar eens gebruiken als ik jou was. Steeds meer mensen gaan soflammen dus met een muisklik een helicopter laten exploderen vind ik toch wel handig.

ok cool timmeh, ga het eens proberen

En nog altijd geen shit gekilled met een jet :rolleyes:

hebbe trouwens meer mensen last van als je in een chopper zit dat je word neer geknald door een javalin? nu al 3x gebeurd bij mij en 1x met een stinger ondanks mijn flares ;(

Je weet dat die raketten certain death zijn voor helicopters ? En helicopters zijn de natuurlijke vijanden van tanks !
Flares helpen gewoon NIET, en helicopter is gelijk aan flarden.

Zou ze toch maar eens gebruiken als ik jou was. Steeds meer mensen gaan soflammen dus met een muisklik een helicopter laten exploderen vind ik toch wel handig.

ok cool timmeh, ga het eens proberen

Ben ik van op de hoogte ja, maar dan nog opteer ik er niet voor.
Meestal zit ik in voortuigen als engineer, dus heb altijd nog een stinger of javelin als die choppers lastig doen.

---------- Post toegevoegd Mon 26 Dec 2011 om 13:32 ----------

hebbe trouwens meer mensen last van als je in een chopper zit dat je word neer geknald door een javalin? nu al 3x gebeurd bij mij en 1x met een stinger ondanks mijn flares ;(

Soflam locked ;)

Ik dacht dat javelin alleen voor grondvoertuigen was?

Oke beter. Maar volgens mij gebruikt niemand dat op de PS3 of ligt dat aan mij.

ja dat was dus een grondpopetje zeg maar met een javalin daarom snap ik het niet :P

Oke precies ja. Zou je echt in je squad moeten afspreken dat iemand dat gebruikt en dan kun je dat rouleren zodat niet 1 iemand elk potje dat moet doen. Maar heb zelf nog geen soflam volgens mij

Op pc wordt de soflam toch wel steeds meer gebruikt. Moet ook wel anders zijn de heli's gewoon te machtig.

En de meeste mensen hebben nu wel alle unlocks die ze willen hebben. Ik soflam de hele dag door, maar dat is meer omdat ik een hekel heb aan die p*ssy heli's :D

Ik weet niet eens wat voor rang ik ben lol , dacht 45 maar is 47 zo te zien, geen idee wanneer dit gebeurt moet zijn ?

Na rang 43 maakt het toch allemaal niet meer uit

hahaha ik HAAT die soflams.... ik ben best een goeie piloot met een chopper/goeie gunner...

maar damn wat heb ik een hekel aan die dingen... ze zijn overpowerd in mijn ogen...
en ze worden steeds meer gebruikt.

gebruik ze zelf ook als ik last heb van vervelende choppers hoor daar niet van :P

mijn nick=Wijthoef op de pc.
dus als er nog mensen zijn die willen spelen add me :)

Terug
Naar boven