- Waardering
- 851
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
haha jah ik moet toch zonder te veel indruk mense late wete dat ik vriende zoek op de xbox.
maar bedoelde eigelijk dat er op de console waar ik op speel redelijk gespot word. hoord altijd verhale van pc slecht dit dat blabla maar ik heb er geen last van. geen ervraging met ps3
Alsof dat ene drol uit maakt, lijkt me sterk.
Ik spot alles dat los en vast zit! Raak de select knop vaker aan dan de schietknop![]()
Ik voornamelijk vehicles, met infantry schiet ik ze liever meteen dood tenzij ze wegrennen of iets. Zouden ze eigenlijk meer punten voor moeten geven voor dat spotten, gewoon 30 per spot.

OHH k*t! kogels op... Daar loopt een support teammate
GIMME SOME AMMO!! Wachten! duurt lang.... voor em springen! is het nou nog niet duidelijk dat ik geen kogels heb
Enemy ziet daar verderop een tegenstander raar springen
.
Sucks. Je doet echt geen ene fl**ker tegen tanks als Assault. Dat is toch wel een dikke min, vind ik. Ze zijn wel een leuke klasse in CQB maps maar om heel eerlijk te zijn speel ik dan toch weer liever Support. Raggen met die dikke M240 en gewoon 200 kogels per keer er doorheen jagen. Heb al zo veel beachheads gebroken door gewoon non-stop te knallen terwijl ik er op af liep