MuscleMeat

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Je moet gewoon een squad hebben die samenwerkt ipv elk maar wat apart te lopen k*tten.

Inderdaad de kracht van samenwerking in dit spel is het belangrijkste. Een goede squad moet je wel treffen en komt vaker voor dat er noobs in je squad zitten dan spelers die wel weten wat hun taak is. In for dbb squad op de pc :D
 
+1 Assault is de nummer 1 klas voor een beetje skilled speler. Wat realist nou zegt maakt een hoop uit om te winnen en verliezen. Revive is het belangrijkste wat er is in dit spel. Zoo relaxt als je gerived word en die zelfde tegenstander die jou killde helemaal vol te janken met lood :D m16a3 al geprobeerd ?:)

Ja maar heeft te weinig accuracy (dat is hoe snel je kogels achter elkaar gaan toch?)

Ja ik gebruik bij Assault doorgaans de M16A4. Maar ik kan niet zeggen dat dit veruit het beste wapen is. Iemand anders suggesties over welk wapen nu eigenlijk het beste is voor Assault?

F2000 ftw
 
Ja ik gebruik bij Assault doorgaans de M16A4. Maar ik kan niet zeggen dat dit veruit het beste wapen is. Iemand anders suggesties over welk wapen nu eigenlijk het beste is voor Assault?

Famas ftw
 
Accuracy is precisie voor zover ik weet. Ik speel ook met de f2000, had de an94 nieuw maar moet je um elke keer eerst op automatisch zetten wat heel irritant is
 
U mad? hahahahah iedereen ze eigen mening:P. Als ik met een goede squad loop die wel revived zijn we niet dood te krijgen. Veroveren we elk punt. Word ik niet gerevived kan je weer wachten tot je kan spawnen en vaak op een punt waar je dat helemaal niet wilt of bij een team mate die helemaal verkeerd loopt. Tuurlijk moeten vehicles ook gemold worden door engineers en support, als ik een tank zie loop ik de andere kant op naar een ander punt. Maar kheb liever dat ik zolang mogelijk levend blijf, betekent weer dat ik meer acties kan verrichten op het battlefield. Daarnaast revives behoudt je tickets mee en daar draait heel het conquest idee op.

Echt zo waar. Er is niets vervelender dan een squad met 2 of 3 medics . Die banjeren overal doorheen, al schiet je er 3 kapot in een vuurgevecht (not very ****ing likely want vergeet niet dat er ook 4 mensen op jou aan het schieten zijn) dan wordt je neergeknald door de 4e , ze reviven elkaar en banjeren weer door.
Net die 2 koppige slang uit zo'n verhaal . Hak je een kop eraf, groeit er gelijk weer een bij :D
 
Accuracy is precisie voor zover ik weet. Ik speel ook met de f2000, had de an94 nieuw maar moet je um elke keer eerst op automatisch zetten wat heel irritant is

Oke, dan is recoil dus het tegenovergestelde.

@ Poppin, famas gebruikte ik hiervoor maar die had dus een rete hoge recoil, toen kreeg ik de F2000 en toen was ik meteen verliefd :heart:

---------- Post toegevoegd Fri 30 Dec 2011 om 22:08 ----------

Echt zo waar. Er is niets vervelender dan een squad met 2 of 3 medics . Die banjeren overal doorheen, al schiet je er 3 kapot in een vuurgevecht (not very ****ing likely want vergeet niet dat er ook 4 mensen op jou aan het schieten zijn) dan wordt je neergeknald door de 4e , ze reviven elkaar en banjeren weer door.
Net die 2 koppige slang uit zo'n verhaal . Hak je een kop eraf, groeit er gelijk weer een bij :D

100 punten per revive motiveert ook wel om iemand te reviven moet ik zeggen, soms vallen ze voor mn neus neer als bosjes, en dan ook achter elkaar (grand bazaar bijvoorbeeld in die steeg), kan je zo 1000 punten opleveren. En dan praat ik over conquest, rush of iets vind ik geen flikker aan, ben nu ook afgekicked van het team deathmatch, geen vehicles en geen flaggen waar je 450 punten per keer voor krijgt.
 
Recoil is terugslag he
 
Bij heals krijg je enkel 30punten als je een squadmember healed.
Alle andere teamm8's daar krijg je 20punten voor.

Voor assault, de AEK en F2000 zeker weten.

AEK zonder scoop, grip + silincer
F2000 red dot + grip + silincer.
(ja, ik hou van silincers, ik verschijn niet graag op de minimap).

Famas daar blaas ik veel te snel mee door men ammo.

Squad DM, is ook wel eens leuk zo tussendoor, veel leuker dan TDM.
 
Ik ga zo een paar potjes spelen op ps3, iemand in?
 
Tip: Je moet overdag spelen, meer noobs online dan 's avonds = meer punten :D
 
Ja, en daardoor ga je toch sneller scheef schieten lijkt mij?

Ja , al is de meeste recoil naar omhoog. Als je een gun hebt waarvan je weet dat er veel recoil op zit gewoon laag mikken ong op de kloten. En als je schiet je rechter trigger naar beneden trekken.
 
Ja , al is de meeste recoil naar omhoog. Als je een gun hebt waarvan je weet dat er veel recoil op zit gewoon laag mikken ong op de kloten. En als je schiet je rechter trigger naar beneden trekken.

Haha dat hoef je mij niet te vertellen hoor :p
 
Eens zien of het nu beter gaat peanut, zit de hele tijd in k*t teams
 
Zojuist heb ik volgens mij de nieuwste irritante rage meegemaakt: C4-misbruik. Het lijkt erop dat C4 door de vloeren en muren enzo heenknalt. Ze leggen hem dus gewoon pal boven de choke points en WHAMMO! mass kill. Is natuurlijk kei en keihard cheaten, bug abuse (en dat is het) is ook verboden, maar dat weerhield niemand. K*tzooi.
 
ECM jammer zorgt ervoor dat je 6 seconde niet gelokt kan worden.
en heb een cooldown van 10 seconde.

ik gebruik alleen ECM jammer als er veel met soflam gespeelt word
 
Zojuist heb ik volgens mij de nieuwste irritante rage meegemaakt: C4-misbruik. Het lijkt erop dat C4 door de vloeren en muren enzo heenknalt. Ze leggen hem dus gewoon pal boven de choke points en WHAMMO! mass kill. Is natuurlijk kei en keihard cheaten, bug abuse (en dat is het) is ook verboden, maar dat weerhield niemand. K*tzooi.

Choke points?
 
Gister voor het eerst een cheater meegemaakt, stond gewoon in z'n spawnpoint en iedereen die spawnde van het andere team ging automatisch dood. :mad:
 
Back
Naar boven