MuscleMeat

Het Battlefield topic

Dat is gewoon 1 oortje puur voor t praten toch? Geluid komt verder gewoon uit de tv?

Yup, dacht eerst ook dat dat minder was, maar eigenlijk super relaxed, je hoort je maten precies goed zoals 't hoort en tegelijkertijd hoor je je tv ook nog prima, ideaal.

Ik was eerst bang dat ik 's avonds laat te hard zou praten en dat daardoor de buren me zouden horen (gehorig), maar je hoeft maar heel zacht te praten door dat ding. Daarnaast is het niet alleen voor PS3, maar ook voor pc, alles wat bluetooth bevat eigenlijk.

Oke nice, ga um bestellen! Zo irritant als ik niet kan communiceren en steeds moet typen om iets te zeggen

Oke nice, ga um bestellen! Zo irritant als ik niet kan communiceren en steeds moet typen om iets te zeggen

Indd, maar het is wel wennen hoor in 't begin, ipv dat je alles zelf op merkt moet je nu ineens dingen die iemand roept snel opmerken, plus je moet je gewoon op 2 dingen te gelijk focussen.

Lijkt me vooral relaxed in een chopper, laatst zat ik met Arydan (dacht ik) erin, en telkens als ik ergens op liet te schieten draaide hij weg waardoor ik mn range kwijt was, zwaar hatelijk, voor dat soort dingen moet je gewoon kunnen praten.

Zal wel goedkomen :) Morgen heb ik um in huis

Haha ja, had zon vermoeden en vliegen ging bij mij toch k*t dus dacht eens zien wqt hij kan :p pakte wel goed uit

Haha ja, had zon vermoeden en vliegen ging bij mij toch k*t dus dacht eens zien wqt hij kan :p pakte wel goed uit

Kun je nagaan dat het.nog voor geen.meter ging ook :o
Nou oke, da's overdreven maar ik vloog te vaak tegen iets aan en soms wilde ik te graag waardoor ik domme acties maakte..

Had je dat trouwens later nog gezien in Op. Firestorm?
Ik schoot met de T90 de enemy chopper uit de lucht op +- 200 meter afstand :)

zag net bf3 in de bart smit liggen voor 54 euro zonder expansion :roflol:

heb ik even geluk gehad met mn 50 euro limited edition

Oew ice dat heb ik niet gezien volgens mij. Of was dat toen die chopper bijna neerstortte en wij hem repareerden en toen ik er in wou zat er snel iemand anderss in. Was iets anders denk ik

Oew ice dat heb ik niet gezien volgens mij. Of was dat toen die chopper bijna neerstortte en wij hem repareerden en toen ik er in wou zat er snel iemand anderss in. Was iets anders denk ik
Juist! Die ja ;) Ik disabelde hem want ik raakte hem aan de zij/voorkant. Gunner was in een keer dood. Toen dwaalde hij inderdaad voor m'n neus neer en daar ging ik maar eens inzitten toen :)
Volgens mij zijn wij met een headset wel een goed chopper team!

Hij stortte wel netjes neer dan haha. Ik moest hem nog voor 75% repairen ofzo en toen zat er zo'n andere lul in

Mijn headset is nog niet binnen helaas, als het goed is vanavond :)

Vanavond ook maar weer eens een paar rondjes spelen alweer een week geleden ofso.

Hoezo lijkt t je sterk Realist? Gister besteld zoals ik toen zei en bol.com heeft toch vandaag besteld = morgen in huis

edit: als t met PostNL wordt bezorgd krijg ik hem niet meer inderdaad. Wel raar dan aangezien het normaal maar 1 dag duurt.

Nogmaals edit: Beetje in de war lol, zie in dit topic dat ik hem vanochtend pas heb besteld :p

Laatst bewerkt:
Hoezo lijkt t je sterk Realist? Gister besteld zoals ik toen zei en bol.com heeft toch vandaag besteld = morgen in huis

edit: als t met PostNL wordt bezorgd krijg ik hem niet meer inderdaad. Wel raar dan aangezien het normaal maar 1 dag duurt.

Nogmaals edit: Beetje in de war lol, zie in dit topic dat ik hem vanochtend pas heb besteld :p

Je hebt em gister net voor 12'en snachts besteld? En het is nu al 6 uur geweest dus... maarja, afwachten :p

Nah, vanochtend pas besteld las ik in dit topic. Toen ik die tip van jou kreeg had ik um besteld. Komt dus morgen pas helaas, nog een avondje zonder headset spelen

Wie komt er zo effe knallen dan?

Ik ben nu online

Terug
Naar boven