XXL Nutrition

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Ik ben eigenlijk gewoon echt slecht in dit spel :D
Dacht dat ik de console wel zou gaan gewoon worden, maar het lukt me nog steeds niet echt goed. K/D ration van 0,5, zo'n 170 pts per minuut, heb redelijk armzalige stats..

PC gaming ligt me toch beter denk ik, heb spijtig genoeg een iMac waardoor ik wel op mn xbox moest gaan spelen :)

Vind het ook nog steeds k*t hoor soms, ik ben counter-strike gewend, ik denk dat je dan met bf3 op de pc ass kicked, met die analoogjes was in t begin wennen maar je raakt er snel gewend aan, maar het is toch nog geen muis/toetsenbord gevoel.

Yeaah headset is binnen :D

Alright :D
 
Je scores vielen me gister wel wat tegen moet ik zeggen, niet dat ik zelf zo geweldig speelde, ging gewoon superk*t he.
Vanavond knallen met headset erbij? Zien of dat helpt
 
Je scores vielen me gister wel wat tegen moet ik zeggen, niet dat ik zelf zo geweldig speelde, ging gewoon superk*t he.
Vanavond knallen met headset erbij? Zien of dat helpt

Weet ik, qua punten gaat 't altijd wel goed, maar qua frags niet, heeft er deels mee te maken met dat ik lang onderuit lig, en ik heel onregelmatig speel waardoor ik steeds weer moet in komen.
 
Haha lang onderuit liggen gamen kan ik dus echt niet he. Denk dat dat je grootste probleem is. Na 1-2 potjes ben je normaal gesproken wel weer redelijk ingekomen.
 
Ik was voor te rotten daarstraks. Noshar canals, zit in de littlebird en een random teamm8 (gn squatmember) zat bij me en deed echt niets.
Ik vlieg redelijk, aardig wat kills en vihicles stuk gemaakt, maar op een bepaald moment had ik nog 24%, ik duik weg om te gaan landen en repairen.
Steelt die k*thond mijn littlebird en vliegt weg, terwijl ik in vijandelijk gebied was geland. Natuurlijk sterf ik omdat ik niet meer op tijd in de zone geraak :mad:
Die kerel zorgt er dan ook nog eens voor dat onze littlebird onmiddellijk stuk was.
Ik verlaat dat potje en ga naar kharg island, dat spel was al bezig, ik ga in de russische chopper, alleen geen gunner, direct een kamikaze jet op mij. Pffff
Het zat me echt niet mee.
 
Haha die lui moeten ze echt bannen ofzo. Heb ik ook wel us als ik in een tank zit ofzo. Ga ik eruit om te repairen, is ie klaar rijdt iemand anders er ineens mee vandoor, sta je daar. Daarom is het ook veel leuker met bekenden te spelen
 
Realist.. Waarom join je een game als ik vraag of je een squad wilt maken?
 
Realist.. Waarom join je een game als ik vraag of je een squad wilt maken?

Hoe bedoel je? Ik hoorde je sowieso niet.

Wel flink bagger zoals die verbinding met die mics vandaag ging, als dat vaker voor komt ben ik er gauw klaar mee, ik hoor echt 20% van wat je in een zin zegt.
 
Gaan we nog knallen of wat?
 
Ja precies. Mooijboy nu gestopt?
 
Ja precies. Mooijboy nu gestopt?

Ja man. Connectie ging inderdaad nergens over en er is ook visite dus ik ging even gezellig doen!
Volgende keer beter.

En Realist, als ik zeg: "Inv of invite me."
Dan vedoel ik dat je een squad moet maken ipv een game te joinen en me dan uit te nodogen :o
 
Headset werkt wel aardig. Alleen nog wel lastig om goed aan te geven waar de vijand is. Daar is ie! werkt niet echt
 
Ja man. Connectie ging inderdaad nergens over en er is ook visite dus ik ging even gezellig doen!
Volgende keer beter.

En Realist, als ik zeg: "Inv of invite me."
Dan vedoel ik dat je een squad moet maken ipv een game te joinen en me dan uit te nodogen :o

Oh lol weet ik veel :p
 
Ik ga gewoon naar multiplayer - quick game - manage squad ofzo en dan join ik iemand, zit je insta in zijn squad.
 
Ik ga gewoon naar multiplayer - quick game - manage squad ofzo en dan join ik iemand, zit je insta in zijn squad.

Oh, nooit mee gewerkt eigenlijk.

Wel een gek*t met die full games hoor soms, pff
 
Tsja. Moeten ook gewoon vantevoren bij elkaar in een squad en dan gewoon een game zoeken. Alleen vanavond ging het niet helemaal lekker met verbinding maken. En de laatste tijd speel ik ook wel veel k*t potjes waar je in een klote team zit of waar helemaal niks lukt maja, hoort erbij. Nu pitten
 
Back
Naar boven