MuscleMeat

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Ook al beweegt de chopper veel vind ik het nog goed te doen.



Krijg wel eens 10000 punten badges, weet alleen even niet meer waar dat voor was.

Krijg je bij een veelvoud van 50 ribbons

Ja hoor, dan zou ik om de 5 potjes zo'n badge krijgen.

Krijg je dus gewoon om de zoveel xp per class, als je balk vol is krijg je er 1, of een nieuw wapen of dergelijke. Zie je stats voor meer info, als engineer krijg je zo'n badge het vaakst.
 
Ja hoor, dan zou ik om de 5 potjes zo'n badge krijgen.

Krijg je dus gewoon om de zoveel xp per class, als je balk vol is krijg je er 1, of een nieuw wapen of dergelijke. Zie je stats voor meer info, als engineer krijg je zo'n badge het vaakst.

Euhm ja.... als jij er 50 hebt voor bv shotgun dan krijg jij een medaile met 10 000 punten, als je er 50 haalt voor mvp 1/2/3 dan krijg je medaile van 10 000 punten:)
En bij 100 ribbons krijg je weer de medaile met zelfde puntjes


Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
 
Klopt wel wat gummie zegt hoor Realist.
 
Euhm ja.... als jij er 50 hebt voor bv shotgun dan krijg jij een medaile met 10 000 punten, als je er 50 haalt voor mvp 1/2/3 dan krijg je medaile van 10 000 punten:)
En bij 100 ribbons krijg je weer de medaile met zelfde puntjes

Klopt wel wat gummie zegt hoor Realist.

Ja, 50 ribbons van hetzelfde is wat anders dan 50 ribbons natuurlijk.

medailles 10k, wapen service stars 2k

Dat ja.
 
per 100kills met een wapen, stijg je een service star en daarvoor 2000punten als reward.

Zalig:

http://www.youtube.com/watch?v=Pw1e_y7ZRGc&feature=g-all-s&context=G2ec5e16FAAAAAAAADAA

Ja idd, dat was me wel opgevallen, maar die 10000 punten service star krijg ik maar af en toe, ik weet dat 't om de zoveel xp punten per class is, dus wanneer je per class level up gaat tenzij je een wapen krijgt of iets dergelijks. Dat je ze per 50 van dezelfde ribbon krijgt zou ook kunnen, want heb ff een periode gehad dat ze achter elkaar kwamen.
 
Het is niet bij alle ribons 50 éh, je kan dat checken bij My Soldier.

Dit is ook nog een super vet filmpje:

Wel leuk om zo te vliegen, ze hebben alleen wel weinig weerstand vanuit de lucht.
 
Laatst bewerkt:
Wel leuk om zo te vliegen, ze hebben alleen wel weinig weerstand vanuit de lucht.

Omdat ze elkaar goed dekken natuurlijk, op een bepaald moment wanneer de eerste al geraakt was en weer gelocked was, ging de andere in die baan vliegen, waardoor het locken weg ging bij hem (slimme zet) en echt teamwork, was de eerste keer dat ik dat zag.

Zelf zuig ik nog redelijk hard met de jets, al heb ik al wel stealth, flares en heatseakers. Maar die missiles dodgen zoals in voorgaand filmke dat lukt me echter niet goed, soms laat ik eens eentje missen, door laag te vliegen of een looping te maken.
 
Jezus dat filmpje met die jets is echt sick, ziet er zo easy uit als zij t doen
 
Omdat ze elkaar goed dekken natuurlijk, op een bepaald moment wanneer de eerste al geraakt was en weer gelocked was, ging de andere in die baan vliegen, waardoor het locken weg ging bij hem (slimme zet) en echt teamwork, was de eerste keer dat ik dat zag.

Zelf zuig ik nog redelijk hard met de jets, al heb ik al wel stealth, flares en heatseakers. Maar die missiles dodgen zoals in voorgaand filmke dat lukt me echter niet goed, soms laat ik eens eentje missen, door laag te vliegen of een looping te maken.

Ja snap ik, maar er waren uberhaupt niet zoveel vijandelijke jets in de lucht.

Ikzelf gebruik gewoon nog steeds flares, en zoals zij rockets ontwijken zonder flares werkt inderdaad wel aardig, schuin naar beneden rondjes vliegen.

Zal ook eens kijken hoe het gaat zonder flares en dan fire extinguisher.

verbaas me wel dat je de locks kan overnemen, ik probeerde dat soms als ik locked was door richting een teammate te vliegen of richting tanks maar het werkte nooit haha
devil5.gif


Nou werkt het sowieso niet bij landvoertuigen maar wel in de lucht blijkbaar.
 
Jezus dat filmpje met die jets is echt sick, ziet er zo easy uit als zij t doen

Vind 't ook apart dat ze diagonaal kunnen vliegen, dat is mij iig nog niet gelukt als je snapt wat ik bedoel.

Ziet er indd easy uit zo, jets lijken me 1 van de vetste dingen, alleen 't is zo zwaar gedoet omdat het zo verrot en k*t is om vanaf 't begin kills te maken.
 
Vind 't ook apart dat ze diagonaal kunnen vliegen, dat is mij iig nog niet gelukt als je snapt wat ik bedoel.

Ziet er indd easy uit zo, jets lijken me 1 van de vetste dingen, alleen 't is zo zwaar gedoet omdat het zo verrot en k*t is om vanaf 't begin kills te maken.

Misschien op de console moeilijker om diagonaal te vliegen?
 
Misschien op de console moeilijker om diagonaal te vliegen?

Denk 't ook, want dit is eigenlijk onmogelijk zoals ik dat zag. Dat kan alleen met een muis.

---------- Post toegevoegd Fri 20 Jan 2012 om 18:49 ----------

Haha tuurlijk is het ook pc, anders zou het filmpje niet opgenomen kunnen worden.
 
hebbe jullie ook het probleem dat je wel eens in een voertuig rijdt, en dan ineens op een mijn boem dood. en zeker weet dat er op de minimap niks van een mijn is aangegeven? ik erger me echt kapot hieraan, heb het al vaker gehad en altijd van te voren ff gekeken meestal bij bochten of er niks ligt. draai ik die bocht in boem -.-. of licht dit gewoon aan mij? :P

---------- Post toegevoegd Fri 20 Jan 2012 om 18:53 ----------

Dit is ook nog een super vet filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=ZmU2...j4&annotation_id=annotation_239159&feature=iv[/QUOTE]
wingman word in het echt trouwens ook gebruikt, ofja in wo2 weet niet of dat nu ook nog zo is. geloof haast van wel ;)
 
Ze kunnen ook super duidelijk met elkaar praten, is bij ons wel anders Realist :p
 
Ja snap ik, maar er waren uberhaupt niet zoveel vijandelijke jets in de lucht.

Ikzelf gebruik gewoon nog steeds flares, en zoals zij rockets ontwijken zonder flares werkt inderdaad wel aardig, schuin naar beneden rondjes vliegen.

Zal ook eens kijken hoe het gaat zonder flares en dan fire extinguisher.

verbaas me wel dat je de locks kan overnemen, ik probeerde dat soms als ik locked was door richting een teammate te vliegen of richting tanks maar het werkte nooit haha http://freeemoticonsandsmileys.com/emoticons/Evil Emoticons/devil5.gif

Nou werkt het sowieso niet bij landvoertuigen maar wel in de lucht blijkbaar.

Als ik gunner ben in een heli en met guided missiles een tank wil locken, maar er blijken 2 vlak naast elkaar te staan, switched dat ook soms van target. Dan focus je natuurlijk iets beter, maar ondanks het switchen heeft de vijand wel tijd gewonnen. Jets verplaatsen hun zodanig snel, als dat dus iemand met een stinger was die je had gelocked, is de jet al lang out of range :)


Op ps3, om kills te halen, gewoon wat hoger gaan vliegen en beginnen te spotten op de grond, eens je een target hebt kan je het wel neerhalen in de duik. Zo heb ik het alle sinds gedaan. Maar ik heb nog niet echt veel tijd doorgebracht in een jet.
 
Denk 't ook, want dit is eigenlijk onmogelijk zoals ik dat zag. Dat kan alleen met een muis.

---------- Post toegevoegd Fri 20 Jan 2012 om 18:49 ----------

Haha tuurlijk is het ook pc, anders zou het filmpje niet opgenomen kunnen worden.

Moet je even een joystick kopen voor de ps3 =]

Ik speel op PC, ook met joystick, best lekker.
 
Back
Naar boven