MuscleMeat

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Straks (over een uurtje of 2) nog iemand die gaat spelen?
 
Las net dat ze binnenkort met een patch komen om de voicechat (VOIP) te fixen op de ps3.
 
hebbe jullie ook het probleem dat je wel eens in een voertuig rijdt, en dan ineens op een mijn boem dood. en zeker weet dat er op de minimap niks van een mijn is aangegeven? ik erger me echt kapot hieraan, heb het al vaker gehad en altijd van te voren ff gekeken meestal bij bochten of er niks ligt. draai ik die bocht in boem -.-. of licht dit gewoon aan mij? :P

---------- Post toegevoegd Fri 20 Jan 2012 om 18:53 ----------

Dit is ook nog een super vet filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=ZmU2...j4&annotation_id=annotation_239159&feature=iv
wingman word in het echt trouwens ook gebruikt, ofja in wo2 weet niet of dat nu ook nog zo is. geloof haast van wel ;)[/QUOTE]

Gevechts-jagers vliegen nooit alleen in het echt.

Heb jaren Lock-On gespeeld, nog een echte gevechts-flight-sim uit 2002 . Jaren heb je ook wel nodig om het een beetje gemiddeld te doen in de multiplayer .
Wel ****ing intens, echt letterlijk hart-kloppingen en zweet op voorhoofd. Good times :-(

Dit is een trainings-filmpje, voor 1 vliegtuig, en dit is nog simpel namelijk CLOSE combat .



Dan heb je ook nog BVR (beyond visual range) , veruit het meest voorkomend in het echt en in de 'game' , en dat is nog een stukje ingewikkelder :D

Deze shit heeft echt alle lol die ik zou kunnen hebben in het vliegen van jets in BF3 voorgoed naar de klote geholpen.
Als ik in een jet in BF3 ga zitten schiet ik gelijk in de lach :(

GAME MAKERS MAAK WEER EENS EEN GOEIE COMBAT-FLIGHT-SIM PLEASE !!! huilie huilie
 
Ik heb jaren IL-2 Sturmovik gespeeld, dat vond ik wel tof :D heerser in de lucht met de Lavochkin La-5FN of Lavochkin La-7 & Yakovlev Yak-9. Die dogfights waren zeer wreed. Zo arcade als dat het met de jet in BF3 is, is inderdaad een lachertje.
 
Damn, wordt steeds beter in het snipen :p
Verste headshot is nu 1265m, vanaf het schip naar zo'n hoog gebouw bij Construction site op gulf of oman :p
Heb ook steeds meer headshots op 500m met het eerste schot, heb de bulletdrop nu precies door, aww ye. Mvp door alle marksman bonussen steeds :p
 
Spelen jullie vaak TDM ? Gvd wat chaotisch man, die spawns ook
 
Damn, wordt steeds beter in het snipen :p
Verste headshot is nu 1265m, vanaf het schip naar zo'n hoog gebouw bij Construction site op gulf of oman :p
Heb ook steeds meer headshots op 500m met het eerste schot, heb de bulletdrop nu precies door, aww ye. Mvp door alle marksman bonussen steeds :p

Dat is wel erg nice helaas voor mij wil het nog niet echt vlotte met snipaa nog maar een zielige 450 mtr headshot gemaakt.

Op een of andere manier heb ik die bullet drop elke keer verkeerd ingeschat snap er niets van met bc2 was ik meester met de sniper.
 
Spelen jullie vaak TDM ? Gvd wat chaotisch man, die spawns ook

Jij die spawns op sommige mappen zijn echt waardeloos.

Damn, wordt steeds beter in het snipen :p
Verste headshot is nu 1265m, vanaf het schip naar zo'n hoog gebouw bij Construction site op gulf of oman :p
Heb ook steeds meer headshots op 500m met het eerste schot, heb de bulletdrop nu precies door, aww ye. Mvp door alle marksman bonussen steeds :p

Ook eens proberen, moet alleen nog wapens vrijspelen :p heb enkel nog de
QBU-88 vrijgespeeld.
 
Damn, wordt steeds beter in het snipen :p
Verste headshot is nu 1265m, vanaf het schip naar zo'n hoog gebouw bij Construction site op gulf of oman :p
Heb ook steeds meer headshots op 500m met het eerste schot, heb de bulletdrop nu precies door, aww ye. Mvp door alle marksman bonussen steeds :p

Dat is insane man, heb er 1 van 600 nogwat meter maar kon hem amper zien. Wat voor sniper en scope heb je dan?
 
Dat is wel erg nice helaas voor mij wil het nog niet echt vlotte met snipaa nog maar een zielige 450 mtr headshot gemaakt.

Op een of andere manier heb ik die bullet drop elke keer verkeerd ingeschat snap er niets van met bc2 was ik meester met de sniper.

Komt vanzelf :p
Weet niet welke sniper je gebruikt, gebruik zelf de L96 met meestal de 8x scope, daarbij is elk verticaal blokje naar beneden ongeveer 300-400meter. Moet wel zeggen dat ik nog steeds moeite heb om rennende mensen op afstand (400+m) te raken, maar de mensen die stilstaan lukken prima nu :p

---------- Post toegevoegd Sat 21 Jan 2012 om 20:04 ----------

Dat is insane man, heb er 1 van 600 nogwat meter maar kon hem amper zien. Wat voor sniper en scope heb je dan?

L96 met 8x scope usually, heel soms 12x scope als ik echt een hele ronde alleen maar ga snipen met een bipod

---------- Post toegevoegd Sat 21 Jan 2012 om 20:05 ----------

****ing ace man, headshot van 1265m!!!!

Vriend van me vlak daarna, 1300+ gehaald, die speelt nooit recon. We zaten samen op skype dezelfde dudes te beschieten, ik tegen hem zeggen hoe hoog hij moet schieten etc, verbreekt hij ff m'n record :p

fuu
 
Komt vanzelf :p
Weet niet welke sniper je gebruikt, gebruik zelf de L96 met meestal de 8x scope, daarbij is elk verticaal blokje naar beneden ongeveer 300-400meter. Moet wel zeggen dat ik nog steeds moeite heb om rennende mensen op afstand (400+m) te raken, maar de mensen die stilstaan lukken prima nu :p

---------- Post toegevoegd Sat 21 Jan 2012 om 20:04 ----------



L96 met 8x scope usually, heel soms 12x scope als ik echt een hele ronde alleen maar ga snipen met een bipod

---------- Post toegevoegd Sat 21 Jan 2012 om 20:05 ----------



Vriend van me vlak daarna, 1300+ gehaald, die speelt nooit recon. We zaten samen op skype dezelfde dudes te beschieten, ik tegen hem zeggen hoe hoog hij moet schieten etc, verbreekt hij ff m'n record :p

fuu

Verschillende rifles nu meestal de m98 maar inderdaad weet niet hoeveel het precies is tussen elk vertikale streepje van je scope en het lijkt te verschillen bij elke scope.
 
Correctie, verste headshot staat nu op 1836 :p
Wel op een vriend van me, maar goed...
Zijn allebei in de uithoek van firestorm gaan zitten, en vervolgens op elkaar gaan snipen, duurde ff, maar was leuk :p

---------- Post toegevoegd Sun 22 Jan 2012 om 00:24 ----------

Verschillende rifles nu meestal de m98 maar inderdaad weet niet hoeveel het precies is tussen elk vertikale streepje van je scope en het lijkt te verschillen bij elke scope.

Verschilt per rifle geloof ik.
Kan me vergissen, maar volgens mij is het eerste verticale streepje met de m98b ongeveer 400-500m.

Ik heb iig net een 1836 headshot gemaakt met de m98b en 12x scope, toen zat ik ietsje onder de laatste streep. beetje een indicatie iig
 
Ga zometeen denk ik nog een rondje spelen, maar ik ben aardig ****ed up. Zal wel niet best gaan ;)
 
wtf 1836 meter? Zie je elkaar dan uberhaupt wel?
 
Correctie, verste headshot staat nu op 1836 :p
Wel op een vriend van me, maar goed...
Zijn allebei in de uithoek van firestorm gaan zitten, en vervolgens op elkaar gaan snipen, duurde ff, maar was leuk :p

---------- Post toegevoegd Sun 22 Jan 2012 om 00:24 ----------



Verschilt per rifle geloof ik.
Kan me vergissen, maar volgens mij is het eerste verticale streepje met de m98b ongeveer 400-500m.

Ik heb iig net een 1836 headshot gemaakt met de m98b en 12x scope, toen zat ik ietsje onder de laatste streep. beetje een indicatie iig

Er zijn al mensen die 3200 mtr hebben geschoten.
Hier onder filmpje met uitleg erover en dat het betreffende schot.

http://www.youtube.com/watch?v=4QlcgLR9WGY&feature=related

http://www.youtube.com/user/BullEx2k#p/u/2/IPkkWCOh810
 
Wtf.. Ik zat ook in die hoek idd waar die gast zat, maar die vriend van me zat in de hoek diagonaal er tegenover... raar dat het alsnog zo'n 1400m verschilt?
 
Back
Naar boven