- Waardering
- 3.529
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
C4 is zo epic, had vanochtend @ teheran en bazaar echt een paar triples door vehicle destroys. Soms offer ik mezelf ook gewoon op door suicide als ze dreigen uit te stappen ****yea
Inderdaad, alleen als iemand een granaat gooit in een huis ofzo zonder te weten of er iemand zit, dan verraad het wel je positie.
Vijanden ook, daar gebruik ik granaten juist voor.Denk het niet, alleen je teammaten horen die shouts
Denk het niet, alleen je teammaten horen die shouts
oh nice, ik dacht dat het niet zo was
zal me in het heetst van de strijd nooit opgevallen zijnnormaal in die alley heb je overal teringherrie
Vind alleen jammer dat je niet zo heel goed de locatie van geluiden kunt bepalen, als je dit vergelijkt me cod bijvoorbeeld, waar je echt exact kunt horen uit welke richting voetstappen e.d. vandaan komen.

Vind alleen jammer dat je niet zo heel goed de locatie van geluiden kunt bepalen, als je dit vergelijkt me cod bijvoorbeeld, waar je echt exact kunt horen uit welke richting voetstappen e.d. vandaan komen.

lol dit vind ik juist totaal andersom, als ik bf speel zit ik echt in het spel, geluid is EA/DICE heel goed in
Maar nu iedere speler gemakkelijk op de minimap kan zien waar (een schietend) iemand zich bevindt, is geluid niet meer zo van belang.
'Battlefield has evolved'Vind dat wel klote gedaan in bf3 dat je nu zichtbaar bent op de mini map tijdens vuren.
Snap ook niet zo goed de toegevoegde waarde ervan het neemt al het effect weg van een goede ambush.