Fitness Seller

Het Battlefield topic

C4 is zo epic, had vanochtend @ teheran en bazaar echt een paar triples door vehicle destroys. Soms offer ik mezelf ook gewoon op door suicide als ze dreigen uit te stappen ****yea

C4 is zo epic, had vanochtend @ teheran en bazaar echt een paar triples door vehicle destroys. Soms offer ik mezelf ook gewoon op door suicide als ze dreigen uit te stappen ****yea

Allah ackbar.

Vind het soms wel grappig wat die soldaten schreeuwen.

Gooi je een granaat en dan hoor je iets als Watch out I'm gonna tear him a new a**hole.

Hahaha ja of als je onder hevig vuur ligt; I'M GETTING ****ED UP THE ASS OVER HERE!

Inderdaad, alleen als iemand een granaat gooit in een huis ofzo zonder te weten of er iemand zit, dan verraad het wel je positie.

oh nice, ik dacht dat het niet zo was
zal me in het heetst van de strijd nooit opgevallen zijn :D normaal in die alley heb je overal teringherrie

Vind alleen jammer dat je niet zo heel goed de locatie van geluiden kunt bepalen, als je dit vergelijkt me cod bijvoorbeeld, waar je echt exact kunt horen uit welke richting voetstappen e.d. vandaan komen.

Vind alleen jammer dat je niet zo heel goed de locatie van geluiden kunt bepalen, als je dit vergelijkt me cod bijvoorbeeld, waar je echt exact kunt horen uit welke richting voetstappen e.d. vandaan komen.

lol dit vind ik juist totaal andersom, als ik bf speel zit ik echt in het spel, geluid is EA/DICE heel goed in

Ik speel met een 5.1 Surround headset en anders met 5.1 surround speakers.

:trollface:

lol dit vind ik juist totaal andersom, als ik bf speel zit ik echt in het spel, geluid is EA/DICE heel goed in

Ja het is mooi geluid, maar als ik achter een 2 meter hoog muurtje staat en er loopt iemand achter dan is het moeilijk bepalen welke richting hij op gaat, je hoort wel voetstappen. En dat terwijl er veel grind/beton ligt en die soldaten lopen met kisten.

Nice dat hij ook nog even over de mp7 heeft want het is inderdaad een heerlijk wapen voor close combat.

Net even 29 ribbons binnengehaald in 1 game :roflol:

Is ook veel beter geweest in vorige games :) Maar nu iedere speler gemakkelijk op de minimap kan zien waar (een schietend) iemand zich bevindt, is geluid niet meer zo van belang. :( 'Battlefield has evolved'

Vind dat wel klote gedaan in bf3 dat je nu zichtbaar bent op de mini map tijdens vuren.
Snap ook niet zo goed de toegevoegde waarde ervan het neemt al het effect weg van een goede ambush.

Met headset en zelfs oordoppen kan ik geluiden goed achterhalen waar ze vandaan komen.

Lijkt me ook logisch dat je die voetstappen niet altijd hoort, in the battle, waar knallen van overal komen hoor je dat toch ook niet altijd te horen. Die atmosfeer heb je helemaal niet bij cod. Dat gene was net waar ik heel hard van onder de indruk was toen ik voor het eerst BF (bc2) speelde.

Terug
Naar boven