AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Friendly Fire hoeven ze van mij echt niet erin te gooien, dat heeft echt geen toegevoegde waarde voor mij.

Ik vind van wel, geen random overal op los knallen want als je teammate er staat levert je dat een TK op wat na een aantal maal resulteert in een kick.

 
Laatst bewerkt:
Ik vind van wel, geen random overal op los knallen want als je teammate er staat levert je dat een TK op wat na een aantal maal resulteert in een kick.


Ja maar dat zou dus betekenen dat als je ground missiles launched in een chopper op bijv Caspian Border waar veel bomen zijn, dat je dus je teamgenoten kan killen zonder dat je 't ziet, en dat je eigen mensen over jouw mijnen kunnen rijden en claymores kunnen lopen.

Van mij hoeft 't niet zo, spel is soms redelijk chaotisch vooral op maps zoals metro, zit je lekker in een goeie squad word je gekicked omdat je per ongeluk een teamgenootje neer schiet.
 
Ja maar dat zou dus betekenen dat als je ground missiles launched in een chopper op bijv Caspian Border waar veel bomen zijn, dat je dus je teamgenoten kan killen zonder dat je 't ziet, en dat je eigen mensen over jouw mijnen kunnen rijden en claymores kunnen lopen.

Van mij hoeft 't niet zo, spel is soms redelijk chaotisch vooral op maps zoals metro, zit je lekker in een goeie squad word je gekicked omdat je per ongeluk een teamgenootje neer schiet.


Nu 2x metro op hardcore maar als je een beetje op let heb je nauwelijks last van TK's, is me nu 1x gebeurd. Zelfde voor overige mappen. Vind de hardcore mode veel rustiger omdat iedereen meer moet opletten en niet zomaar alles kan neer knallen.
 
Nu 2x metro op hardcore maar als je een beetje op let heb je nauwelijks last van TK's, is me nu 1x gebeurd. Zelfde voor overige mappen. Vind de hardcore mode veel rustiger omdat iedereen meer moet opletten en niet zomaar alles kan neer knallen.

Owww is Hardcore ook Friendly Fire? Waarom wordt net dan gezegd dat het alleen 60% health is?

Dacht dat het om de volgende DLC ging.
 
Owww is Hardcore ook Friendly Fire? Waarom wordt net dan gezegd dat het alleen 60% health is?

Dacht dat het om de volgende DLC ging.

health is lager op hc servers om het moeilijker te maken. Tevens is er een gebrek aan crosshairs. We moeten het gewoon eens proberen :cool:
 
Laatst bewerkt:
health is lager op hc servers om het moeilijker te maken om te overleven. Tevens is er een gebrek aan crosshairs. We moeten het gewoon eens proberen :cool:

Maakt niet uit, dat betekent dat ze nóg sneller neer gaan :cool:

Hoe bedoel je gebrek aan crosshairs?
 
Maakt niet uit, dat betekent dat ze nóg sneller neer gaan :cool:

Hoe bedoel je gebrek aan crosshairs?


Je ziet geen crosshairs , dus de aanwijzers die de richting aangeven waar je naar toe richt met je wapen als je niet door je scope kijkt (ADS)
 
Je ziet geen crosshairs , dus de aanwijzers die de richting aangeven waar je naar toe richt met je wapen als je niet door je scope kijkt (ADS)

Dat is geen probleem, gebruik zoom alleen niet als de enemy precies voor mn neus staat.
 
De keren dat ik hc deed in bf3, waren er masaal veel teamkill's, ****ing k*t :p
Dat je geen buitenzicht hebt in voertuigen, vond ik in het begin ook lastig.
Verder moet die minimap weg in HC, dan zou ik het wss meer spelen.
Ben geen liefhebber van bf3 hc.

Realist, dat was een kort bezoek gisteren in Seine :p
Ws net een k*tpotje, wat een klote team.
 
De keren dat ik hc deed in bf3, waren er masaal veel teamkill's, ****ing k*t :p
Dat je geen buitenzicht hebt in voertuigen, vond ik in het begin ook lastig.
Verder moet die minimap weg in HC, dan zou ik het wss meer spelen.
Ben geen liefhebber van bf3 hc.

Realist, dat was een kort bezoek gisteren in Seine :p
Ws net een k*tpotje, wat een klote team.

Indd, als ik 2-3 keer achter elkaar gekilled word of het team kan het niet presteren ook maar 1 vlag te veroveren ben ik er gauw klaar mee, was ook al laat, was al van plan te gaan slapen.

Maarre eerder in dit topic las ik iemand die zei dat HC alleen 60% hp is? Komen toch een stuk meer dingen bij zie ik :rolleyes:
 
hc is 60% health normaal gezien ja en geen auto regeneration..
 
hc is 60% health normaal gezien ja en geen auto regeneration..

No shit, dat veranderd de situatie! Dan is het wel handig als je een assault in je team hebt.
 
Laat, mijn game avond begon nog maar net :p haha
Ik speel vaak in de late (vroege) uurtjes, zit vaak bij amerikanen die ik ken (enja je zit met dat tijdsverschil).
 
Usas slet :p :D
Ik heb er echt een hekel aan, toch in combinatie me frags.
Doet mij teveel denken aan one man army toobers van cod :mad:

Maakt niet uit, iedereen gebruikt het.

Gister had ik ook een leuke score, 25-4, dat was zonder USAS.
 
Blij als die tering MAV's generfd worden, word echt agressief van die dingen.
 
laatste paar dagen terug wat potjes conquest gespeeld met men maatjes in een squad, ging weer super. ik als support met C4, 1 recon met soflam en de 2 anderen als engineer met javelin, alles wat rondreed en rondvloog knalden we af en dit op een 1500 ticket server. resultaat elk potje ons squad de eerste 4 plaatsen en scores als 1459-0 :p
 
Laatst bewerkt:
laatste paar dagen terug wat potjes conquest gespeeld met men maatjes in een squad, ging weer super. ik als support met C4, 1 recon met soflam en de 2 anderen als engineer met javelin, alles wat rondreed en rondvloog knalden we af en dit op een 1500 ticket server. resultaat elk potje ons squad de eerste 4 plaatsen en scores als 1459-0 :p
altijd leuk :P, heb wel eenst air domination gehad op de pc met dbb members
 
Als je guided missiles en laser designations hebt voor tank kan dat ook gewoon, mooie ervan is dat ze vaak flares gebruiken vlak voordat jij schiet omdat ze in principe al gelocked worden daarvoor door de designation.

Maarre 1459 kills 0 deaths? Wtf?
 
Back
Naar boven