AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Het gaat grip + flash worden voor mij (tot zover beviel me dit het best :p ). Btw de magnum is echt een beest, damn die schiet lekker :D

Gisteren redelijk wat op rented servers gezeten, wat een zalige toevoeging op console :heart:
 
lekker rondje 30k punten
 
Je hebt nog geen shit gezien, speel het spel een paar maanden en kom dan terug over de actie. Onder een gebouw wat instort staan terwijl er een helikopter boven je loopt te schieten vind ik al wat meer actie dan rennen en schieten.

heb tot nu toe niet in een map gezeten met voertuigen :(
maar het bevalt me wel, alleen moet ik wat wapens gaan unlocken.

enig idee wat een goede class is voor noob in bf?
 
heb tot nu toe niet in een map gezeten met voertuigen :(
maar het bevalt me wel, alleen moet ik wat wapens gaan unlocken.

enig idee wat een goede class is voor noob in bf?

Heb eerste 35 levels alleen als assault gespeeld, spijt van. Je kan niks tegen vehicles beginnen. Leukste vind ik engineer, support ook wel geinig, assault op maps waar je dicht op elkaar zit, zodat je kan blijven reviven wat een hoop punten oplevert. Recon vind ik niks aan.

Suit yourself ;)
 
Heb eerste 35 levels alleen als assault gespeeld, spijt van. Je kan niks tegen vehicles beginnen. Leukste vind ik engineer, support ook wel geinig, assault op maps waar je dicht op elkaar zit, zodat je kan blijven reviven wat een hoop punten oplevert. Recon vind ik niks aan.

Suit yourself ;)

zocht nog een class voor mappen waar je dicht op elkaar zit,
zal assault wel eens gaan uitproberen :)

recon bevalt me wel op de grotere mappen.

attachments grip en supressor?
 
Wat dacht je van alle classes te gebruiken, voor alle situaties is er elk wat goeds ;)
Ik gebruik al mijn classes, maar gebruik wel vaak pdw's op recon.

Ben zelf overgestapt van cod naar bf (bad company2), nu BF3, omdat cod steeds slechter werd. Black ops was echt crap en de huidig ziet er ook niet geweldig uit. Nog geen seconde spijt gehad, battlefield is echt de max.
 
zocht nog een class voor mappen waar je dicht op elkaar zit,
zal assault wel eens gaan uitproberen :)

recon bevalt me wel op de grotere mappen.

attachments grip en supressor?

Moet je zelf weten, maar zonder suppressor ben je zichtbaar op de minimap zodra je schiet. Kijk ook altijd goed op de minimap, dat kan je namelijk een hoop kills opleveren.

Je zei dat je em op de Xbox had toch?
 
heb tot nu toe niet in een map gezeten met voertuigen :(
maar het bevalt me wel, alleen moet ik wat wapens gaan unlocken.

enig idee wat een goede class is voor noob in bf?

engineer kun je behoorlijk veel kanten mee op. In CQB kun je met de carbines prima uit de voeten en tegelijkertijd kun je ook effectief optreden tegen voertuigen/vliegtuigen.
 
Moet je zelf weten, maar zonder suppressor ben je zichtbaar op de minimap zodra je schiet. Kijk ook altijd goed op de minimap, dat kan je namelijk een hoop kills opleveren.

Je zei dat je em op de Xbox had toch?

ja heb het op de xbox, is even wennen, knoppen zijn anders ...

kom nu niet op online, kan geen server vinden ofzo :(
 
Ik vind recon sowieso geen hol aan. Alleen als de spawnbeacon handig kan zijn speel ik m soms met een USAS of P90 ofzo. Heb nog maar de helft van de unlocks terwijl ik engineer en support al bijna aan de 4e service star zit.
 
Ik vind recon sowieso geen hol aan. Alleen als de spawnbeacon handig kan zijn speel ik m soms met een USAS of P90 ofzo. Heb nog maar de helft van de unlocks terwijl ik engineer en support al bijna aan de 4e service star zit.

Mijn eerst volgende unlock is de MAV voor recon @ lvl 11 colonel :p
Gewoon bagger, het zou leuk zijn als die kogels gewoon standaard een rechte lijn namen maakt niet uit van hoe ver, of altijd gewoon 1 hit kills maakten, maar dit is gewoon k*t, heb het een paar keer geprobeerd.

Ook vind ik niet echt dat er echte recon maps zijn, voor recon moet je veel bergen hebben zodat je goed naar beneden kan kijken, nu staat er altijd wel een gebouw in de weg, en als je iemand ziet en je schiet rent ie meteen de hoek om, waarna je ook meteen gespot bent.
 
Eindelijk kan er in.
zal nu maar eens engineer gaan proberen, zonder scope of iets :(
 
Eindelijk kan er in.
zal nu maar eens engineer gaan proberen, zonder scope of iets :(

En je weet het he, een tank is het zwakst aan de achterkant.
 
woot rank omhoog ^^
ga opzich wel goed voor mijn doen :O

welke scope bevalt jullie het best?
zit nu nog heel erg te kloten met de recoil
 
woot rank omhoog ^^
ga opzich wel goed voor mijn doen :O

welke scope bevalt jullie het best?
zit nu nog heel erg te kloten met de recoil
Scope op snipers of normale wapens etc?

Sniper = 8x
Normale wapen = ironsight / reflex
 
Scope op snipers of normale wapens etc?

Sniper = 8x
Normale wapen = ironsight / reflex

tnx, speel nu tijdje engineer, bevalt me wel.
alleen het k*tte is dat ik geen scope heb en op die m4a ofzo zit veel recoil..

maar toch ga k ongv 10 om 11
 
Back
Naar boven