Rybeara
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 113
En je weet het he, een tank is het zwakst aan de achterkant.
nee de onderkant
Maar raak ze daar maar eens
hahaVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En je weet het he, een tank is het zwakst aan de achterkant.
hahaKan je op de pc ook een eigen server starten voor alleen jezelf? Ik wil oefenen met vliegen in helicopters, want ik kan er helemaal niks van..
Mijn eerst volgende unlock is de MAV voor recon @ lvl 11 colonel
Gewoon bagger, het zou leuk zijn als die kogels gewoon standaard een rechte lijn namen maakt niet uit van hoe ver, of altijd gewoon 1 hit kills maakten, maar dit is gewoon k*t, heb het een paar keer geprobeerd.
Ook vind ik niet echt dat er echte recon maps zijn, voor recon moet je veel bergen hebben zodat je goed naar beneden kan kijken, nu staat er altijd wel een gebouw in de weg, en als je iemand ziet en je schiet rent ie meteen de hoek om, waarna je ook meteen gespot bent.
heb al moeite met achter een tank te komen ..
alleen jammer van de spawnpunten soms, spawnde gisteren en voordat ik me kon bewegen was ik alweer dood..
eergister tank gezien die op de kop lag

heatseakers zuige nu, heb er nooit meer een kill mee gemaakt, in jet gewoon afterburner en bocht maken en word 9 vd 10x niet meer geraakt. ik heb ze nog wel dusGebruiken jullie de javelin trouwens niet weer wat vaker? Nu die tanks zo snel kapot gaan istie wel beest, alleen nadeel dat je em niet op infanterie kan gebruiken en dat ie minder rockets heeft.
Zou ook wel leuk zijn als er wat meer gedesignate werd, dan was een javelin pas echt nuttig geweest.
De stinger had van mij ook 10x zoveel range mogen hebben, ding is nog vrij nutteloos vind ik.
Ik merk ook dat ik sinds gister ineens met jets geen heat seekers meer kan voor zijn? Misschien hebben ze toch een kleine update toegevoegd.
heatseakers zuige nu, heb er nooit meer een kill mee gemaakt, in jet gewoon afterburner en bocht maken en word 9 vd 10x niet meer geraakt. ik heb ze nog wel dus
Ik heb de javelin nog niet eens unlocked geloof ik. Nooit gebruikt.
En sinds de patch niet meer door heatseekers opgeblazen, alleen soms disabled.
Daar tegenover staat wel dat de mobile AA en stationary AA veel meer bereik hebben. Best irritant af en toe.
Gebruiken jullie de javelin trouwens niet weer wat vaker? Nu die tanks zo snel kapot gaan istie wel beest, alleen nadeel dat je em niet op infanterie kan gebruiken en dat ie minder rockets heeft.
Zou ook wel leuk zijn als er wat meer gedesignate werd, dan was een javelin pas echt nuttig geweest.
De stinger had van mij ook 10x zoveel range mogen hebben, ding is nog vrij nutteloos vind ik.
Ik merk ook dat ik sinds gister ineens met jets geen heat seekers meer kan voor zijn? Misschien hebben ze toch een kleine update toegevoegd.
Ik gebruik de javelin erg vaak, super ding gewoon. In mijn potjes wordt er vrij veel gedesignate. Ikzelf doe dat ook vaak, niet zo zeer met de soflam, maar wel als gunner van een tank, vaak switchen van seat.
iemand op xbox online?
verveel me de pl**ris en ga pas vanavond trainen :O

Ja maar daar heb je met de javelin niks aan, daarmee kan je alleen soflam designated targets locken toch?