AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic

heb al moeite met achter een tank te komen .. :(

alleen jammer van de spawnpunten soms, spawnde gisteren en voordat ik me kon bewegen was ik alweer dood..

Kan je op de pc ook een eigen server starten voor alleen jezelf? Ik wil oefenen met vliegen in helicopters, want ik kan er helemaal niks van..

Kan je op de pc ook een eigen server starten voor alleen jezelf? Ik wil oefenen met vliegen in helicopters, want ik kan er helemaal niks van..

was gisteren een update voor xbox, daarmee kan je eigen server ofzo huren..
niet echt goed doorgelezen, maar volgens mij kan het wel

Mijn eerst volgende unlock is de MAV voor recon @ lvl 11 colonel :p
Gewoon bagger, het zou leuk zijn als die kogels gewoon standaard een rechte lijn namen maakt niet uit van hoe ver, of altijd gewoon 1 hit kills maakten, maar dit is gewoon k*t, heb het een paar keer geprobeerd.

Ook vind ik niet echt dat er echte recon maps zijn, voor recon moet je veel bergen hebben zodat je goed naar beneden kan kijken, nu staat er altijd wel een gebouw in de weg, en als je iemand ziet en je schiet rent ie meteen de hoek om, waarna je ook meteen gespot bent.

De truc met recon is dat je ook niet moet optreden als een sluipschutter maar als een scherpschutter. Het verschil hierin is is dat je als sluipschutter zelfstandig op pad gaat, easy kills gaat zoeken en miss een beetje spotten. Alleen kost het veel tijd om te zoeken, zijn headshots niet altijd raak en levert het niet veel punten op. Als scherpschutter kun je in BF3 veel effectiever optreden. In deze rol treed je samen op met je team, dit heeft een aantal voordelen: Je zal sneller ingezet worden voor Contra-sniper taken (anders snipers uitschakelen), Je kan beter en op langere afstanden onderdrukkend vuur geven dan andere teamgenoten, je bent beter beschermd en je rol als spotter (MAV) of als mobiele spawn point zal ook beter tot zijn recht komen bij aanvallen en dat geldt voor zowel Rush als conquest.

heb al moeite met achter een tank te komen .. :(

alleen jammer van de spawnpunten soms, spawnde gisteren en voordat ik me kon bewegen was ik alweer dood..

Lol, dat is nou net het voordeel van Battlefield, dat dat niet gebeurd, omdat je altijd een bepaalde afstand van de enemy spawned.

Tenzij je op een squadmaat spawned, dan kan je die pech hebben ja.

Gebruiken jullie de javelin trouwens niet weer wat vaker? Nu die tanks zo snel kapot gaan istie wel beest, alleen nadeel dat je em niet op infanterie kan gebruiken en dat ie minder rockets heeft.

Zou ook wel leuk zijn als er wat meer gedesignate werd, dan was een javelin pas echt nuttig geweest.

De stinger had van mij ook 10x zoveel range mogen hebben, ding is nog vrij nutteloos vind ik.

Ik merk ook dat ik sinds gister ineens met jets geen heat seekers meer kan voor zijn? Misschien hebben ze toch een kleine update toegevoegd.

Gebruiken jullie de javelin trouwens niet weer wat vaker? Nu die tanks zo snel kapot gaan istie wel beest, alleen nadeel dat je em niet op infanterie kan gebruiken en dat ie minder rockets heeft.

Zou ook wel leuk zijn als er wat meer gedesignate werd, dan was een javelin pas echt nuttig geweest.

De stinger had van mij ook 10x zoveel range mogen hebben, ding is nog vrij nutteloos vind ik.

Ik merk ook dat ik sinds gister ineens met jets geen heat seekers meer kan voor zijn? Misschien hebben ze toch een kleine update toegevoegd.
heatseakers zuige nu, heb er nooit meer een kill mee gemaakt, in jet gewoon afterburner en bocht maken en word 9 vd 10x niet meer geraakt. ik heb ze nog wel dus

heatseakers zuige nu, heb er nooit meer een kill mee gemaakt, in jet gewoon afterburner en bocht maken en word 9 vd 10x niet meer geraakt. ik heb ze nog wel dus

Ja dat laatste had ik dus ook tot gister, nu word ik wel elke keer geraakt tenzij ik flares doe, maar die had ik dus uitgezet. Nu maar weer aangezet.

Gister had ik trouwens weer iets vreemds, ik zat als gunner in de attack chopper en ik schiet, en plots zat ik bij de piloot op schoot, wtf, ik kon helemaal niks meer.

Ik heb de javelin nog niet eens unlocked geloof ik. Nooit gebruikt.

En sinds de patch niet meer door heatseekers opgeblazen, alleen soms disabled.

Daar tegenover staat wel dat de mobile AA en stationary AA veel meer bereik hebben. Best irritant af en toe.

Op Noshar Canals is het vrij lastig vliegen als er 1 in de AA zit van het vliegdekschip. Eerst kon je AA nog uitschakelen met 2x TV missiles maar na de patch niet meer geloof ik.

Ik heb de javelin nog niet eens unlocked geloof ik. Nooit gebruikt.

En sinds de patch niet meer door heatseekers opgeblazen, alleen soms disabled.

Daar tegenover staat wel dat de mobile AA en stationary AA veel meer bereik hebben. Best irritant af en toe.

Prima, moet je maar niet spawnkillen, dat ze daar niks aan gedaan hebben is voor mij ook onbegrijpelijk, echt irritatie numero uno.

Niks is frustrerender om meteen nadat je in een jet spawned gekilled te worden.

Ik gebruik de javelin erg vaak, super ding gewoon. In mijn potjes wordt er vrij veel gedesignate. Ikzelf doe dat ook vaak, niet zo zeer met de soflam, maar wel als gunner van een tank, vaak switchen van seat.

Ik gebruik de javelin erg vaak, super ding gewoon. In mijn potjes wordt er vrij veel gedesignate. Ikzelf doe dat ook vaak, niet zo zeer met de soflam, maar wel als gunner van een tank, vaak switchen van seat.

Ja maar daar heb je met de javelin niks aan, daarmee kan je alleen soflam designated targets locken toch?

iemand op xbox online?
verveel me de pl**ris en ga pas vanavond trainen :O

Bijna niemand hier speelt op xbox geloof ik.

geen hardcore gamers dus ...
:trollface:

wat me tot nu toe echt bevalt in bf3 is dat de potjes langer duren, vanacht 1 gehad van anderhalf uur. veel beter dan in CoD waar maximaal 10 minuten duurd

Ja maar daar heb je met de javelin niks aan, daarmee kan je alleen soflam designated targets locken toch?

Nee dat werkt ook, als we met 3 in een tank zitten en ik ben de gunner, dan stap ik even uit en lanceer ook een missile met de javelin.
Voor missiles, er lopen echt voldoende supports rond, moet soms wel even wat op een kerel schieten voor hij beseft dat ik een ammo box wil, maar ze droppen het wel.

Er zijn ook veel die hun flares te vroeg gebruiken, ze worden gedesignated, ik begin te locken en ze poppen al flares (nu breakt dat de lock niet meer) en hoppa, ze gaan neer :D

Terug
Naar boven