XXL Nutrition

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Nou heb ik wel eens vaker dat als ik in de mobile AA rij dat ik plotseling heel snel ga door shift in te drukken en onderweg heuveltjes en obstakels tegen te komen maar nu net op Caspian Border ging ik zo snel dat ik ineens keihard terug veerde en zo door de lucht werd geslingerd naar de andere kant van de map en bij de landing explodeerde. Net als in die filmpjes met mijnen.

Jullie dit al eens gehad?
 
Ben geen noob, dus zit nooit in AA. :trollface:

Nee, geintje. Nooit gehad in ieder geval.
 
Ik ook niet, op console zijn er trouwens weinig AA.
Wake island and thats it voor conquest.
Het is dan ook het enige voertuig waar ik niet alles op unlocked heb.
 
Zijn bans op servers definitief of kan je na verloop van tijd er weer in?
 
Ligt eraan voor hoelang je gebanned bent.

Sommige zijn definitief, andere hebben een tijd er aan vast.
 
Zag geen tijd staan.

Ik word de laatste tijd veel beschuldigd van cheaten en daarnaast gekicked en gebanned.
 
Lol.

Als het een goede server is ga ik meestal naar hun site / teamspeak om te vragen waarom ik gebanned ben en of ze het ongedaan kunnen maken.

Die THVC server heeft mij al 3x gebanned. :p
 
Pfff en dan toch je ban weer ongedaan maken lol.
 
ik word toch echt gek van dit spel ;P vind het niet echt leuk meer. iedere x als ik in chopper ofzo zit komt er zoon vieze k*t aa die me van 10kilometer neer knalt. ook in jet net of die aimbot hebe
 
Pfff en dan toch je ban weer ongedaan maken lol.
Precies! Het grappige is dat het 2x dezelfde kerel was, met dezelfde reden dat mijn killstreak te hoog was.

Ik uitleggen hoe ik dat voor elkaar heb gekregen (precies hetzelfde verhaal weer) en daarna vragen of ik zijn clan wil joinen (ook weer hetzelfde als de 1e keer).
 
Strong memory.

Ook mensen die je dan eerst voor cheater uitmaken en later gaan vragen wat je settings en uitrusting zijn :o
 
ik word toch echt gek van dit spel ;P vind het niet echt leuk meer. iedere x als ik in chopper ofzo zit komt er zoon vieze k*t aa die me van 10kilometer neer knalt. ook in jet net of die aimbot hebe

MAA heeft wel teveel bereik vind ik. En ja, het is zeer irritant als je zelf niet in een jet zit en continue neergeschoten word, heb het wel ondervonden nu ik de laatste tijd vaak in de chopper zit dat het op sommige servers erg lastig is. Probleem is dan gewoon dat de jet piloten in jou team niet kunnen vliegen. Maar als ik zelf in de jet zit vind ik het niet erg haha :D
 
daar heb ik ook veel last van ja, je wordt meteen neergehaald.
 
zat net in een AA omdat onze base heletijd werd aangevallen, blijkt dat ik de Mod uit de lucht heb geschoten, hij boos.. ik gebanned...

heb trouwens wel moeite om dingen te unlocken op jet, net alsof ik ze niet kan neerschieten met normale kogels ..
 
Gisteren nog een lekker potje in de viper op operation firestorm, was mvp en meeste kills als piloot :D Heb terug ECM ingesteld dat werkt echt wel beter.

Op de scout werkt het echter voor geen meter, ik hoor mijn ECM niet eens daar en word nog steeds gelocked.

Flares werken iig voor geen meter bij choppers, als ik gelocked word en ik flare, word ik alsnog geraakt.
 
Flares werken iig voor geen meter bij choppers, als ik gelocked word en ik flare, word ik alsnog geraakt.
Heb ik nu ook altijd, ze breken de locks niet meer, enkel al aankomende rakketten. En die stingers reloaden+retargeten nu ook heel snel dus zolang een heli in range blijft is het altijd met max 2 raketten raak.

Heb nu overal ECM op, lock breken en out of range/line of sight gaan dan gaat het wel aardig.
 
Heb ik nu ook altijd, ze breken de locks niet meer, enkel al aankomende rakketten. En die stingers reloaden+retargeten nu ook heel snel dus zolang een heli in range blijft is het altijd met max 2 raketten raak.

Heb nu overal ECM op, lock breken en out of range/line of sight gaan dan gaat het wel aardig.

Voor jets gebruik ik nog wel flares hoor, werkt ideaal. Alleen voor choppers is het waardeloos.
 
Heb ik nu ook altijd, ze breken de locks niet meer, enkel al aankomende rakketten. En die stingers reloaden+retargeten nu ook heel snel dus zolang een heli in range blijft is het altijd met max 2 raketten raak.

Heb nu overal ECM op, lock breken en out of range/line of sight gaan dan gaat het wel aardig.

Ben op scout na wat switchen ook weer voor ECM gegaan, nu werkt het wel ... strange.
Trouwens ik werd eergisteren nog op een rare manier gekilled.
Zat in de scout en werd gelaiserpaint door een andere scout, ik gebruik ECM en ga below radar vliegen. Word ik in eens door een javelin geraakt van een kerel die aan de andere kant van de map was :eek:
De klootzak was nog een maat van me ook :( :p
 
Back
Naar boven