AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic

Zijn er hier nog op ps3, die problemen hebben met Golf of oman?
Telkens ik in die map zit heb ik regelmatig een freeze (valt me op dat het erg vaak in die map gebeurt).

Hey pc spelers hebben jullie ook het probleem dat je geen servers kan vinden voor de nieuwe b2k mappen???
Enkel Gulf of Oman werkt nog.

We hadden een k*tteam weinig teamwork om eerlijk te zijn, juist onze squad draaide aardig goed, ik heb zoveel punten dankzij mijn revives, kills en captures.
We hebben lang zitten pushen naar B toe om dat gecapped te kunnen krijgen en eens dat lukte, hielden we echt niets. Nergens defence, dus een flag cappen, op naar de volgende en we waren de vorige al weer kwijt.

Op ps3 is het ook voornamelijk golf of oman, en ik heb vaak freezes in die map, gisteren een potje van 1u16min en na 1u10min had ik een freeze (in game +-16000punten) en alles kwijt, hij slaagt dat niet op. Dat zijn minstens 40000 punten die ik weer langs mijn neus zie voorbij gaan :(

Zelf speel ik die map niet omdat ik het weet, maar ik zat er met wat maten, dus was aan het hopen dat ik het niet voor zou hebben. Dan nog op zo'n moment, kon dat nu niet bij aanvang van dat spel :mad:

---------- Post toegevoegd Sat 21 Apr 2012 om 11:52 ----------

Lekker :D
Ik zie dat de MP7 ook 1 van je favoriete guns is :heart:
Ik gebruik dat wapen meestal op mijn support nu.

Ja man mp7 is giele hahaha gewoon knalle zonder de scope te gebruiken heeerlijk wapen.

Oke ja teamplay is vaak nog ver te zoeken en wij die hards hebben daar last van vrees dat het nooit zal verdwijnen.

Dat freeze heb ik nog niet meegemaakt op Gulf of Oman aleeen kan ik de andere nieuwe kaarten niet meer spelen omdat ik er gewoon geen servers meer voor kan vinden en dat is spijtig want vind vooral Back to Karkand heel erg vet.

Hey pc spelers hebben jullie ook het probleem dat je geen servers kan vinden voor de nieuwe b2k mappen???

Bij mij werkt alles nog prima.

Wat ik wel super k*t vind is wanneer ik in de jet vlieg en een scherpe bocht neem dat mijn beeld schokt in de cockpit alsof ik botsingen in de lucht maakt, inclusief dat geluid alsof ik tegen een boom vlieg. Vaak op cruciale momenten wanneer ik achter iemand probeer te komen, richten is dan onmogelijk :mad:

MMMM ja blijft toch klote bij bf3 dat er nog steeds veel bugs in zitten zelfde met tv missile die ontplofde toen ik hem af vuurde resultaat gelijk beide dood.

Zou ik mssh iets opnieuw moeten instaleren om die levels terug te kunnen vinden want ze staan wel in me browser maar vind geen enkele server mssh een web plug in ofzo?

Gister sinds hele lange tijd weer eens gespeeld op de PS3, en die verbindingsproblemen zijn er gewoon nog steeds :s Hij crashte ook weer het 3e potje ofzo, snap niet dat ze dat niet eens fixen

Ook op de Ps3 is dit zo. Gulf Of Oman is de enige die nog te selecteren is. B2k map pack opnieuw geinstalleerd maar nog steeds zijn de andere 3 maps weg ???

Ook op de Ps3 is dit zo. Gulf Of Oman is de enige die nog te selecteren is. B2k map pack opnieuw geinstalleerd maar nog steeds zijn de andere 3 maps weg ???

t**fus,ik heb betaald voor die mappen wil ze kunnen spelen ook.

---------- Post toegevoegd Sat 21 Apr 2012 om 18:15 ----------

Ey super mario ik was even weg tijdens spel en toen ik terug kwam was ik gekicked heb jij die ronde nog wel af kunnen maken?

t**fus,ik heb betaald voor die mappen wil ze kunnen spelen ook.

---------- Post toegevoegd Sat 21 Apr 2012 om 18:15 ----------

Ey super mario ik was even weg tijdens spel en toen ik terug kwam was ik gekicked heb jij die ronde nog wel af kunnen maken?

Ik ben zelf weggegaan. Was anders ook wel gekicked wegens inactiviteit.

Ik ben zelf weggegaan. Was anders ook wel gekicked wegens inactiviteit.

Punten krijg ik toch wel neem ik aan was wel heel de tijd in het spel gebleven normaal word je dan niet gekicked.
Zou klote zijn had veel punten zag wel dat ik de kills had ontvangen.

Punten krijg ik toch wel neem ik aan was wel heel de tijd in het spel gebleven normaal word je dan niet gekicked.
Zou klote zijn had veel punten zag wel dat ik de kills had ontvangen.

Ja volgens mij krijg je wel gewoon de punten. Heb alleen geen Battlereport gezien, heb dat de afgelopen week wel vaker.

Vet ge-edit.

Zeer herkenbaar en hatelijk.

Yep pas nog, alleen was ik in m'n eentje. Had net een tank vernietigd en had nog paar procent over. Net dat ik de tank helemaal gerepareerd heb komt er zo'n idioot die m'n tank instapt en er vandoor gaat. Hij had me wel gezien :mad:

Zou ik mssh iets opnieuw moeten instaleren om die levels terug te kunnen vinden want ze staan wel in me browser maar vind geen enkele server mssh een web plug in ofzo?

Misschien moet ik ook de boel eens opnieuw installeren voor dat vlieg probleem, alleen niet zo'n zin in :o

Terug
Naar boven