MuscleMeat

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

nou dat grapje voor 50 euro vind ik werkelijk belachelijk... k*t geldscooiers dat het zijn
 
Ey brah,s je kam een promotiecode invoeren als je premiun koop waar ken ik die code vinden en wat houd het in krijge je dan korting ofzo?
Wel weer minder dat ik back to karkand dan dubbel heb.

Ey Mario kun jij nu wel weer de servers van back to karkand spelen want daar kon ik al een hele tijd geen actieve servers meer voor vinden?
 
zit met een probleempje heb net premium gekocht maar kan geen servers vinden.
hij zegt your a missing one or more dlc's playing on this server.

iemand die mijn kan helpen?

het gaat om de xbox 360.
 
Ey brah,s je kam een promotiecode invoeren als je premiun koop waar ken ik die code vinden en wat houd het in krijge je dan korting ofzo?
Wel weer minder dat ik back to karkand dan dubbel heb.

Ey Mario kun jij nu wel weer de servers van back to karkand spelen want daar kon ik al een hele tijd geen actieve servers meer voor vinden?

Geen idee wat die promocode is, heb die gemist denk ik.

Hij vind wel wat servers maar geen conquest large of conquest, alleen van Gulf of Oman vind ie alles. Pas geleden werkte alles nog wel bij mij. Alle filters uitzetten levert ook verschillende resultaten op, anderes eens via hier proberen http://www.gametracker.com/search/bf3/?query=b2k&sort=c_numplayers&order=DESC
 
Laatst bewerkt:
zit met een probleempje heb net premium gekocht maar kan geen servers vinden.
hij zegt your a missing one or more dlc's playing on this server.

iemand die mijn kan helpen?

het gaat om de xbox 360.

ps3 krijgt de nieuwe maps 1 week vroeger.
 
Geen idee wat die promocode is, heb die gemist denk ik.

Hij vind wel wat servers maar geen conquest large of conquest, alleen van Gulf of Oman vind ie alles. Pas geleden werkte alles nog wel bij mij. Alle filters uitzetten levert ook verschillende resultaten op, anderes eens via hier proberen http://www.gametracker.com/search/bf3/?query=b2k&sort=c_numplayers&order=DESC

Die promotie code schijn je te kunnen vinden op de factuur van je bf3 aankoop voer je hem in krijg je 30% korting te krijgen op je volgende aankoop.
Helaas voor mij had ik de factuur van bf3 niet meer.

Ow nadat ik gistere premium had aangeschaft deden wel alle BTK mappen het weer
 
Die promotie code schijn je te kunnen vinden op de factuur van je bf3 aankoop voer je hem in krijg je 30% korting te krijgen op je volgende aankoop.
Helaas voor mij had ik de factuur van bf3 niet meer.

Ow nadat ik gistere premium had aangeschaft deden wel alle BTK mappen het weer

Ik had het even gechecked maar ik kan geen promotiecodes vinden, maarja is al te laat ook.
 
Ik had het even gechecked maar ik kan geen promotiecodes vinden, maarja is al te laat ook.

Ja staat ook niet duidelijk aangegeven op de factuur schijnt ergens verstopt in kleine cijfers.

Die promotie code schijn je ook weer te krijgen voor premium
 
Ja staat ook niet duidelijk aangegeven op de factuur schijnt ergens verstopt in kleine cijfers.

Die promotie code schijn je ook weer te krijgen voor premium

Ohja ik heb de russische versie van BF3 dus dan heb ik sowieso geen promotiecode gekregen :p
 
Op ps3 zijn de nieuwe mappen 8vs8 en echt veel meer moet dat niet zijn.
Het is nu al enorme chaos lol :p
Mappen zien er grafisch wel enorm goed uit, dik inorde.

Gun game of hoe het ook noemt vind ik maar k*t.
Daar mochten dan weer wat meer spelers in, ik zat meer rond te lopen achter vijanden te zoeken dan dat ik moeite had om ze te killen.

Vette montage nog:
http://www.youtube.com/watch?v=9X_tcg7wuXQ&feature=g-all-lik
 
Nette montage, op de tank kills na verder geen bijzondere kills ofzo maar wel leuk gemaakt.
 
Back
Naar boven