AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Toch als ik het vergelijk met de vorige Battlefield series en de uitbreidingen is het niet veel anders. Nu krijg je alleen wel meer dacht ik. Ook meer bugs waarschijnlijk :p

16 nieuwe maps, nieuwe voertuigen, wapens en nog wat onzin is toch wel leuk.

Wel dikke stront dat je B2K dan in principe dubbel heb, wil wel de mogelijkheid hebben om die weg te kunnen geven zoals op steam.
 
Je betaalt toch gewoon voor 4dlc's + wat extra fancy stuff.
B2K krijg je er boven op als je dat nog niet mocht hebben.
Ik heb B2K ook niet hoeven betalen, dat zat er gewoon bij omwille van pre order.

Begrijp vele niet over dat het zoveel kost...
€50 boven op de aankoop prijs, maar het spel zal ook al meegaan minstens tot de zomer van 2013

Als je alle DLC's apart aankoopt kom je duurder uit en wat is €50 voor een game dat je frequent speelt, iemand die het niet frequent speelt hoeft het ook niet aan te kopen.
 
Precies. (Op B2K na)

137909_340.jpg
 
die gun levls zijn k*t, zijn veelste groot voor zoweinig mensen :(
 
Iemand wat tips voor guns. Zoek eigelijk voor iedere class gun die meest accuraat is op lange range met weinig recoil. heb altijd probleem dat als ik iemand van afstand zie ik heb neer probeer te maaien maar ik schiet of mis of moet hele mag leeg knalle voor ik um dood heb. Burst ben ik niet zo goed in, daar heb ik vaak problemen mee met dat ik hem net niet heb zeg maar :P iemand die zo voor iedere class een aanrader heeft?
 
ASSAULT: AEK-971
ENGINEER: AKS-74U
SUPPORT: L86A2 of die PKP-phecheng ofzo.
RECON: Allemaal accurate op long range :P SKS heeft weinig recoil. en de M417 bevalt me echt goed.
 
ASSAULT: AEK-971
ENGINEER: AKS-74U
SUPPORT: L86A2 of die PKP-phecheng ofzo.
RECON: Allemaal accurate op long range :P SKS heeft weinig recoil. en de M417 bevalt me echt goed.
danku.
heb nu zelf meestal
assault: m16A3
engineer: g36c
support: m26.. nog iets
recon: sv98
 
Assault: M16A4
Engineer: P90 / G36C
Support: Dunno? Ik dacht de M60 fso.
Recon: SV98
 
Assault - M16A3 of AN-94. Beide ZEER goed mid-long range.
Engineer - M4A1. Niet veel mee gespeeld maar prima voor mid-range.
Support - M60 of M240B voor damage, M249 Saw voor accuracy.
Recon - M98b beste range naar mijn gevoel. L96 zou ook goed kunnen zijn, maar niet veel mee gespeeld. M40 is ook een prima alternatief.
 
die nieuwe maps zijn echt cool :") doet me aan SOF2 denken :D
 
Word bij servers met vrije plaatsen op nummer 10 in de wachtrij gegooit ???
 
Die nieuwe mappen moeten wel met weinig spelers gespeeld worden anders is het 1 grote cluster****.

Bekeek net de cover van de expansion pack End Game, hierop zie je crossmotoren, lijkt me wel grappig als die erin zitten. Op aftermath lijkt het een beetje apocalyptisch, past wel bij de naam.
 
ASSAULT: AEK-971
ENGINEER: AKS-74U
SUPPORT: L86A2 of die PKP-phecheng ofzo.
RECON: Allemaal accurate op long range :P SKS heeft weinig recoil. en de M417 bevalt me echt goed.

AEK-971 is een beest van een gun, maar voor op range toch niet zo geschikt.
Daar presteert de M16a3 of AN-94 veel beter

Voor assault vind ik M16a3 nog steeds het best, snelle reload, accuraat en vrij hoge fire rate. Ik gebruik ook wel andere guns, maar deze is mijn meest gebruikt wapen.

Ik zou so wie so leren schieten in burst, ik doe het altijd, tenzij er iemand in eens voor mijn neus zou verschijnen, dan trek ik meestal alles wel open.
 
Zijn hier mensen die battlefield 2 hebben gespeeld en die mij het verschil met battlefield 3 kunnen uitleggen? Gewoon uw ervaring en graag in vergelijkend perspectief. :)

Toen bf2 uitkwam heb ik echt wel een stevige verslaving gehad aan dat spel; ik was ook vrij goed geworden. Heb zelfs nog voor het nationaal team/clan van België gespeeld. :D Al stelde Team Belgium geen ruk voor internationaal gezien natuurlijk.
 
Door zo'n assignment ben ik de F2000 gaan gebruiken, in het begin vond ik het een k*t wapen maar na verloop van tijd een zeer goed ding. Ook op afstand erg precies.
 
Hij is weer aardig gebuffed. Oorspronkelijk een degelijke assaultriffle, vorige patch wat verkracht en met deze patch weer goed :)

Ik heb al even niet meer gespeeld, had een break nodig was het allemaal wat beu. Ben de laatste tijd me wat aan het amuseren met Ghost Recon, future soldier.
 
Back
Naar boven