XXL Nutrition

Het Battlefield topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Haha , ok. Kijk vanuit welk standpunt je meeste posts in dit topic zijn en ook vooral van die post.
 
Moet ook net het geluk hebben dat je niet van die ****ers hebt die met z'n allen staan te locken. Maar wel tof als dat lukt.

edit: Oh was niet een killstreak zie ik. Nog nice.
 
Laatst bewerkt:
Toch wel ernstig fimpie ik doe het hem iig niet na.
Maar die beelden zijn van ps3 toch?
Ik word iig al snel uit de lucht geknalt als ik zo iets probeer op pc
 
lol heb er gisteren nog zo 1 neergeknald met mijn rpg die zo laag aan het hooveren was
 
lol heb er gisteren nog zo 1 neergeknald met mijn rpg die zo laag aan het hooveren was

Ja haal ze regelmatig uit de lucht met rpg/tank vooral heli,s dus snap niet waarom die gast zo lang door ken blijven gaan.
Is het mssh dat op de consoles meer pubertjes spelen?
 
Ja haal ze regelmatig uit de lucht met rpg/tank vooral heli,s dus snap niet waarom die gast zo lang door ken blijven gaan.
Is het mssh dat op de consoles meer pubertjes spelen?

Die gast (van met de F35) speelt op PC. Als je kijkt hebben ze alle bijna alle basissen. En ook de belangrijkste op Wake , dus geen competitie van andere jets of anti air. En als ze nog 1 basis over hebben weet je waar ze allemaal spawnen. Dit kan hij niet vanaf het begin doen wat hij ookal zei.
 
Hij speelt idd op pc, is 1 van de beste piloten.
Ik zou niet weten waarom ze zouden en kunnen locken... below radar, zoals die kerel controle heeft over die F35. Veel tijd is er blijkbaar ook niet om rustig een soflammetje neer te zetten en javelins te gaan gebruiken.

Hij gebruikt trouwens altijd flares in vliegtuigen enkel in de F35 als zijn team Airfield heeft gecapped, gebruikt hij ECM. Enkel al voor die wolk dat ECM achter laat. Dat gebruikt hij deels als cover. Best epic. Er zijn er genoeg die hem proberen uit de lucht te halen met RPG, maar ze krijgen geen 2de kans wanneer ze missen :p
 
Die gast (van met de F35) speelt op PC. Als je kijkt hebben ze alle bijna alle basissen. En ook de belangrijkste op Wake , dus geen competitie van andere jets of anti air. En als ze nog 1 basis over hebben weet je waar ze allemaal spawnen. Dit kan hij niet vanaf het begin doen wat hij ookal zei.

Nou denk het toch niet dit is echt wel op de console gespeelt kijk maar naar de symbolen boven de mannekes die zijn anders gekleurt.
Maar inderdaad E is wel in hun handen was me ff niet op gevallen.
 
Laatst bewerkt:
Kleurenblindmode? Zijn de kleurtjes anders.

+1 Die functie had de pc al van in het begin, is nog niet zo lang op console ingevoerd. Er zijn echt veel pc gamers die dat instellen, omdat dat duidelijker zou zijn (ook voor niet kleurblind personen).
 
Ik krijg het wel aardig op mijn systeem als mensen niet doen waar hun klasse voor dient.
Vraag ik tien keer om ammo of medic, gooien ze nog geen box.

Maar dan wel wachten tot je neergeknald word zodat ze je terug tot leven kunnen wekken :s
 
Ik krijg het wel aardig op mijn systeem als mensen niet doen waar hun klasse voor dient.
Vraag ik tien keer om ammo of medic, gooien ze nog geen box.

Maar dan wel wachten tot je neergeknald word zodat ze je terug tot leven kunnen wekken :s

Alsof mensen daarop wachten, je speelt het spel niet zo lang zeker :p
 
Alsof mensen daarop wachten, je speelt het spel niet zo lang zeker :p

Toch al een paar keer meegemaakt.
Nog niet zo heel lang, maar dat verandert niets aan het feit dat mensen hun werk niet doen.
Ik dacht dat battlefield meer als teamgame zou gespeeld worden maar dat valt wel wat tegen.
Of ik moet eens op zoek gaan naar mensen die dat wel doen :D
 
doe ik constant eigenlijk, overal waar ik loop met mijn squad drop ik wel een pakje.. net als spotten, dat vind ik nog irritanter als je een enemy ziet lopen spot hem dan ook meteen, zeker op de pc het kost echt geen moeite om op die a te drukken
 
Toch al een paar keer meegemaakt.
Nog niet zo heel lang, maar dat verandert niets aan het feit dat mensen hun werk niet doen.
Ik dacht dat battlefield meer als teamgame zou gespeeld worden maar dat valt wel wat tegen.
Of ik moet eens op zoek gaan naar mensen die dat wel doen :D

doe ik constant eigenlijk, overal waar ik loop met mijn squad drop ik wel een pakje.. net als spotten, dat vind ik nog irritanter als je een enemy ziet lopen spot hem dan ook meteen, zeker op de pc het kost echt geen moeite om op die a te drukken

De punten die je krijgt voor iemand te healen kunnen een stuk meer zijn dan een revive, ook is het wel vergezocht voor iemand om te wachten tot je doodgeschoten wordt met de kans dat je zelf ook neergeknald word. Naast het feit dat het maar punten zijn, vind me k/d ratio een stuk belangrijker.

Op console is spotten wel bagger, tijdens een vuurgevecht is het vrij lastig om select in te drukken, als ik in een vehicle zit of aan 't rennen ben of iets dan spot ik uiteraard wel, al is het maar voor mn eigen gemak.

---------- Post added 9 August 2012 at 20:29 ----------

Had trouwens vernomen dat er weer een nieuwe Call of Duty uit komt :roflol: Black Ops 2, ze blijven bezig die malloten met die bagger games maken, hoe kun je nou in minder dan een jaar tijd alweer een nieuw deel op de markt brengen, echte topgames worden jaren over gedaan :roflol:
 
Zo.
BF3 is geupdatededed..
 
De punten die je krijgt voor iemand te healen kunnen een stuk meer zijn dan een revive, ook is het wel vergezocht voor iemand om te wachten tot je doodgeschoten wordt met de kans dat je zelf ook neergeknald word. Naast het feit dat het maar punten zijn, vind me k/d ratio een stuk belangrijker.

Op console is spotten wel bagger, tijdens een vuurgevecht is het vrij lastig om select in te drukken, als ik in een vehicle zit of aan 't rennen ben of iets dan spot ik uiteraard wel, al is het maar voor mn eigen gemak.

---------- Post added 9 August 2012 at 20:29 ----------

Had trouwens vernomen dat er weer een nieuwe Call of Duty uit komt :roflol: Black Ops 2, ze blijven bezig die malloten met die bagger games maken, hoe kun je nou in minder dan een jaar tijd alweer een nieuw deel op de markt brengen, echte topgames worden jaren over gedaan :roflol:

Nooit problemen gehad met spotten op ps3, het enige waar spotten veel beter bij gaat op pc is in jets, dat is echt k*t op console. ander luchtverkeer is niet zo'n probleem, maar targets op de grond wel.

COD is weer hetzelfde als altijd, stomme killstreaks maar dat deze maal in de toekomst (speelt zich af in 2025 dacht ik).

---------- Post toegevoegd Sat 11 Aug 2012 om 21:08 ----------

Zo.
BF3 is geupdatededed..

Wat is er verandert?
 
Back
Naar boven