MuscleMeat

Het Battlefield topic

Nooit problemen gehad met spotten op ps3, het enige waar spotten veel beter bij gaat op pc is in jets, dat is echt k*t op console. ander luchtverkeer is niet zo'n probleem, maar targets op de grond wel.

COD is weer hetzelfde als altijd, stomme killstreaks maar dat deze maal in de toekomst (speelt zich af in 2025 dacht ik).

---------- Post toegevoegd Sat 11 Aug 2012 om 21:08 ----------

Wat is er verandert?

Een update van 1500 mb, dus daar ben ik ook wel benieuwd naar. En het is iets wat ik automatisch moest downloaden dus nee het is geen expansion ofzo.

Aah dat is mss die patch waar alle wapens geupdate worden.
M16a3 zou meer recoil krijgen bevoorbeeld.
Ik was wat uitgekeken op het spel en ben me nog vol op aan het amuseren met een ander game.

Aah dat is mss die patch waar alle wapens geupdate worden.
M16a3 zou meer recoil krijgen bevoorbeeld.
Ik was wat uitgekeken op het spel en ben me nog vol op aan het amuseren met een ander game.

Speel ook bijna alleen maar met anderen hoor via headset.

ik ben helemaal zat van mijn oortje, krijg er last van mn oren van.
iemand nog suggesties voor een headset?

Mij werd een Gamescom 780 geadviseerd, moet binnenkort ook maar is zo'n ding halen.

Ik een doorsnee oortje voor op een gsm, je moet uitkijken naar een flexibel dingetje om rond je oor te doen. Ik voel bijna niet eens dat ik heb in heb.

Die heb ik dus al die officeele maar daar krijg ik dus wel last van alsk hem lang opheb! Heb nu een tritton ax pro gaming besteld hoop dat t wat is

Ik heb geen al te duur bluetooth oortje, gaat al jaren mee en zit echt lekker, heb hem al een uur of 6 aan mijn oor gehad zonder enig probleem (ja ik game lang :p als ik tijd heb)

Ik heb geen al te duur bluetooth oortje, gaat al jaren mee en zit echt lekker, heb hem al een uur of 6 aan mijn oor gehad zonder enig probleem (ja ik game lang :p als ik tijd heb)

Nja ik had die ps3 official maar krijg er wel last van vandaar dit prijzige ding, en ik speel ook zo een avond+nacht weg is niet zo heel lang:p heb t ook wel eens gepresteerd om heel weekend continu te spelen:p

ik had er 3:

de officiele van playstation. Scheitding flikkerde elke keer uit mijn oor, was moeilijk te bedienen en werkte vaak gewoon niet.

kreeg er toen eentje van Gioteck, de EX-01. perfect dingetje eigenlijk. Hij zat lekker en deed het altijd wel goed.

heb nu de PS3 Headphones met 7.1 virtual sound erin:

PS3-Wireless-Stereo-Headset.jpg

ik kan je zeggen dat dit ding echt een must have is voor elke PS'er en al helemaal voor de mensen die ook BF3 spelen. Hij zit echt lekker, sluit je helemaal af van de buitenwereld heeft echt een manisch geluid en is ook te gebruiken voor TV kijken ofzo.

Zoiets zou ik echt niet moeten hebben.
Geef mij maar sound uit tv/surround + klein oortje voor voice.
Ik wil dat gescheiden houden + dat lijkt me echt warm.

nu lijkt alles warm

Wat is dat warm geluid wat ik toch steeds hoor

Ik heb het niet over nu, het is lekker fris bij mij in huis.
Maar ik zweet sowieso al makkelijk, laat staan als je zo'n ding op je hoofd moet zetten.

Ja sommige zijn inderdaad vrij warm aan je oren.

Ik heb nog steeds deze, al jaren oud maar heel goed.

Sowieso beter dan surround uit je boxen en dan met name voor het lokaliseren van geluiden in FPS games. In Call of Duty 2 was dat altijd echt een groot pluspunt, wist altijd precies waar ze liepen op de map achter muren e.d., net alsof ik aan het cheaten was :o

Speedlink Medusa 5.1 Pro Gamer

speedlink-medusa-51-progamer-edition-1fb5-640.jpg

Terug
Naar boven