Fitness Seller

Het Battlefield topic (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Inderdaad, paar keer mee gevlogen maar niet lang in de lucht kunnen blijven.

Die nacht map is even wennen, heb sowieso liever overdag :o

oh ik vind die nachtmap wel fun, die sneeuwmap vind ik dan weer niets :p en tank domination is ook niet echt men ding
 
Dat schieten met gunship werkt voor geen meter, zo schokkerig draait dat apparaat. Dezelfde gun die je op de chopper hebt.
 
Ik vind het helemaal niets, was een tijdje gepauzeerd met BF3, gisteren nog eens opgestart. Was zo snel bored :(
Attack chopper, mijn favo voertuig, is ook helemaal om zeep.
Geen defence voor de gunner en ECM voor de piloot werkt de helft van de tijd gewoon niet. Breekt de lock niet en missiles slagen nog in.
Guns en attachements zijn ook weer allemaal aangepast.

Op console zijn die nieuwe mappen vééls te groot voor conquest.
Rush en TDM is het nog ok.
 
Ik vind het helemaal niets, was een tijdje gepauzeerd met BF3, gisteren nog eens opgestart. Was zo snel bored :(
Attack chopper, mijn favo voertuig, is ook helemaal om zeep.
Geen defence voor de gunner en ECM voor de piloot werkt de helft van de tijd gewoon niet. Breekt de lock niet en missiles slagen nog in.
Guns en attachements zijn ook weer allemaal aangepast.

Op console zijn die nieuwe mappen vééls te groot voor conquest.
Rush en TDM is het nog ok.

Heli's zijn echt ruk geworden en maken geen kans meer tegen een enkele stinger/igla op de nieuwe mappen.

Locken is ook een drama geworden, lock wordt vaak verbroken terwijl er niets tussen zit of komt.

Gunship is dat kanon alleen maar echt bruikbaar , moet zeggen hij is wel krachtig maar ook snel uit te schakelen.

ECM en flares werken 50/50 op de heli , bij de jet werken de flares ook niet altijd maar wel vaker naar behoren.

Lag waar je soms doodziek van wordt.

Gebeurd steeds vaker dat ik een magazijn leeg op een enemy waarna deze alsnog vrolijk verder loopt, full hit met de tank shell op een infantry en nog steeds wandelt hij weg...

ATV's vind ik wel lachen, hoop fun mee te maken.

Mobile Artillery is grappig maar vind het niet erg bruikbaar in the field.

Smoke is naar mijn mening soms te snel weer te gebruiken op bijvoorbeeld MBT.

Mortar is nog steeds een useless piece of shit, kan net zo goed verwijderd worden want je hebt er geen hol aan.Zie ook nog maar weinig gebruikers er van.

Tja veel aanpassingen maar geen:
lag fix
sound bug fix
weapon fix (ECM, flares, locken etc)
sound lag fix (Voip)
freeze fix
Co op fix

:(
 
Chopper is goed te doen , een gunner bij me had 88-10. Doe gewoon dit , je wordt gelocked binnen 1-1.5 sec gooi je ECM (niet flares gebruiken). Terwijl je ECM'd vlieg je weg van alle actie , hoogstwaarschijnlijk wordt je direct opnieuw gelocked. Blijf weg vliegen van alles , meestal zal je geen tweede keer gelocked worden. Als je toch het gevoel hebt dat ze je opnieuw gaan locken en een missle lossen , vlieg dan iets omhoog (ervan uitgaan dat je below radar aan het vliegen bent) en 90-95% van de tijd zal je ECM net terug zijn. Deployen en afdalen tot zo dicht mogelijk bij de grond , dan slaat de afgevuurde missle in op de grond.

Als je in contact staat met je gunner vraag aan hem dat hij probeert te kijken vanwaar de tweede lockon missle vandaan komt.
 
Chopper is goed te doen , een gunner bij me had 88-10. Doe gewoon dit , je wordt gelocked binnen 1-1.5 sec gooi je ECM (niet flares gebruiken). Terwijl je ECM'd vlieg je weg van alle actie , hoogstwaarschijnlijk wordt je direct opnieuw gelocked. Blijf weg vliegen van alles , meestal zal je geen tweede keer gelocked worden. Als je toch het gevoel hebt dat ze je opnieuw gaan locken en een missle lossen , vlieg dan iets omhoog (ervan uitgaan dat je below radar aan het vliegen bent) en 90-95% van de tijd zal je ECM net terug zijn. Deployen en afdalen tot zo dicht mogelijk bij de grond , dan slaat de afgevuurde missle in op de grond.

Als je in contact staat met je gunner vraag aan hem dat hij probeert te kijken vanwaar de tweede lockon missle vandaan komt.

ECM werkt bij mij meestal niet meer? Lock wordt niet verbroken of raketten slaan alsnog in omdat ik net in hun baan terecht kom tijdens het ontwijken. :o
 
full hit met de tank shell op een infantry en nog steeds wandelt hij weg...

Dit viel me ook op inderdaad, zelfde op de staart van helicopters.

Heb zelf nog maar 1x met chopper een volle ronde gespeeld en dat ging best goed, merkte wel dat ECM minder goed werkt. Maar is nog niet genoeg voor conclusie.
 
Dit viel me ook op inderdaad, zelfde op de staart van helicopters.

Heb zelf nog maar 1x met chopper een volle ronde gespeeld en dat ging best goed, merkte wel dat ECM minder goed werkt. Maar is nog niet genoeg voor conclusie.

De below radar lijkt ook niet helemaal meer lekker te zijn, heb zo vaak dat ik al tijdje laag boven de grond scheer maar gelocked blijf worden door stingers
 
ECM werkt bij mij meestal niet meer? Lock wordt niet verbroken of raketten slaan alsnog in omdat ik net in hun baan terecht kom tijdens het ontwijken. :o

+1

Flares werken precies iets beter (en ik heb altijd ECM gebruikt als piloot).
 
De below radar lijkt ook niet helemaal meer lekker te zijn, heb zo vaak dat ik al tijdje laag boven de grond scheer maar gelocked blijf worden door stingers

Komt omdat below radar gebugged was voorheen de patch. Below rader is alleen voor air2air missles , niet voor ground to air. Als je gelocked wordt is het eerste wat je doet (van gelijk welke altitude) direct naar below radar duiken , word je nog steeds gelocked weet je bijna 100% zeker dat het een stinger is.

En voor ECM , iets vroeger gebruiken. Niet zoals flares wanneer de missles onderweg zijn. Alhoewel als je laag aan het vliegen bent en een missle is onderweg en je duikt tot 0-2m en je drukt je ECM tegelijk in slaat die 95-99% van de tijd in op de grond.

Op bepaalde maps zoals caspian border is de attack heli wss nog sterker geworden , mits je een piloot hebt die deze tactiek gebruikt. Als je over de wegeltjes kunt vliegen en de rivier en rots bij hilltop gebruiken als stinger cover in combinatie met thermal is dodelijk. Tenzij je een goeie jet piloot tegen je hebt.

---------- Post toegevoegd Sun 16 Sep 2012 om 19:18 ----------

+1

Flares werken precies iets beter (en ik heb altijd ECM gebruikt als piloot).

Flares hebben een langere cool down periode waardoor je makkelijk neer halen bent. Met ECM moet je hit&run doen , trouwens als je alleen speelt (zonder een gunner die je kent) gebruik dan stealth als piloot. Als je zonder speelt is de attack heli een flying coffin.

Met jets heb ik wel problemen met ECM.
 
Ik gebruik ECM altijd als "lock breker", maar zoals voorheen ook al aangehaald, werkt dat echt vaak gewoon niet, ECM is aan en ik blijf gelocked + missiles kunnen op me afgevoerd worden. Vandaar dat ik voor flares ging (ik ben bewust van de langere cooldown), maar deze doen nog wel wat ze horen te doen.
 
Ik gebruik ECM altijd als "lock breker", maar zoals voorheen ook al aangehaald, werkt dat echt vaak gewoon niet, ECM is aan en ik blijf gelocked + missiles kunnen op me afgevoerd worden. Vandaar dat ik voor flares ging (ik ben bewust van de langere cooldown), maar deze doen nog wel wat ze horen te doen.

Behalve in jets, vaak werken die flares dan ook gewoon niet, soms zit een andere jet net wat te dicht op je en dan is het gewoon klaar.
 
Attack heli is nog altijd super effecitive. Ik vind hem zelfs nu beter omdat de rocket pods sterker zijn nu.

Ik doe nu gewoon fly overs en kill infantry en tanks en zorg icm ECM dat ik er n iet aan ga. Jets ontwijken door laag te blijven en van links naar rechts te bewegen en onvoorspelbaar te blijven.:)
 
Attack heli is nog altijd super effecitive. Ik vind hem zelfs nu beter omdat de rocket pods sterker zijn nu.

Ik doe nu gewoon fly overs en kill infantry en tanks en zorg icm ECM dat ik er n iet aan ga. Jets ontwijken door laag te blijven en van links naar rechts te bewegen en onvoorspelbaar te blijven.:)

Zijn de rocket pods sterker? Vandaar dat ik ineens tanks sloop+kills pak ipv alleen damaged vehicles. Wordt standaard rocket pods nu dan, ben toch wel zo ver dat ik met mn minigun genoeg aircraft neerhaal.
 
Zijn de rocket pods sterker? Vandaar dat ik ineens tanks sloop+kills pak ipv alleen damaged vehicles. Wordt standaard rocket pods nu dan, ben toch wel zo ver dat ik met mn minigun genoeg aircraft neerhaal.

Yep, ook op jets zi jn ze sterker.

Althans tegen infantrie.
 
Sinds ik cln 100 heb bereikt intereseren stat me echt geen hol meer , ga maar eens spelen met 1 van m'n andere accounts :p
 
Yo broo's hebben jullie ook last van tv missile's die weigeren bij direct hit heb dit nu meerder malen gehad
 
Back
Naar boven