AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Weer een paar gig erbij straks, nog even en heb geen schijfruimte meer.

Edit: Net geïnstalleerd, merkwaardig, ik heb er schijfruimte bij gekregen.
 
Laatst bewerkt:
verdomme, ik heb geen premium gedaan maar nu ik al die patches erbij moet doen ben ik duurder uit :/
 
Is nu al uit dus? Beetje leuke maps?
 
PC is later maar downloaden kan wel al.
 
iemand idee waarom ik niet kan spelen? heb update al geinstalleerd maar krijg iedere keer weer dat ik dat opnieuw oet doen
 
iemand idee waarom ik niet kan spelen? heb update al geinstalleerd maar krijg iedere keer weer dat ik dat opnieuw oet doen

NOTICEWe're currently looking into issues with the Origin friends list. Your friends list might be empty while we work on sorting out the problems. If you are unable to join games after the patch: Right click BF3 in Origin and choose “Repair install” to fix the problem.
 
NOTICEWe're currently looking into issues with the Origin friends list. Your friends list might be empty while we work on sorting out the problems. If you are unable to join games after the patch: Right click BF3 in Origin and choose “Repair install” to fix the problem.
ow haa tnx daar had ik overheen gelezen
 
lol hebben ze nu echt de flares van de gunnerspositie afgenomen? wordt het nog easier om choppers neer te halen met de stinger
 
lol hebben ze nu echt de flares van de gunnerspositie afgenomen? wordt het nog easier om choppers neer te halen met de stinger

Ja en de stinger is weer gebuffed...moet wel zeggen dat het op de nieuwe mappen nog best te doen is maar below radar is voor de heli zo goed als nutteloos geworden.
 
Hoe kan je Armored Kill aanschaffen zonder dat je het via creditcard doet? (PS3)
 
Inderdaad met een PlayStation Network Card. Je kunt ze ook gewoon in de winkel kopen
 
hoor er hier inderdaad weinig over, kan zelf niet wachten (360), tank superiority lijkt me ziek
 
Sow net ff armored kill gespeelt en moet zeggen zeer geslaagt.

Alleen werd wel gelijk zwaar gewoopt omdat je gewoon ff niet weet wat te doen zoo groot zijn de nieuwe mappen.

Helaas nog niet met de ac130 kunnen spelen.
 
als je pech hebt en zitten een paar goeie piloten in het andere team heb je weinig aan de ac130.. en de quads zijn wel fun ja :p
 
als je pech hebt en zitten een paar goeie piloten in het andere team heb je weinig aan de ac130.. en de quads zijn wel fun ja :p

Inderdaad, paar keer mee gevlogen maar niet lang in de lucht kunnen blijven.

Die nacht map is even wennen, heb sowieso liever overdag :o
 
Back
Naar boven