MuscleMeat

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Volgende keer beter
 
Serieus k raakte helemaal gestoord die eerste paar potjes. Laatste potje ging wel, maar toen ging pinda /mad
 
Haha, laatste potje ging op het eind ook beter, begin ging echt nergens over.
 
Ja zometeen wel, even soll. brief aftikken.
 
Ik ben wel iets later, dacht ff snel m'n pc uit elkaar te schroeven, maar dat duurt ietsjes langer.
 
Gooi die pc aan de kant en laten we gaan knallen ;)
 
Jets lukt maar niet..
Doe nu met keyboard en muis en dat gaat wel iets beter qua aim nu. Alleen sla ik soms toetsen door elkaar waardoor ik best veel de grond in boor :roflol:

Hoe zijn jullie keys ingesteld?
 
Jets lukt maar niet..
Doe nu met keyboard en muis en dat gaat wel iets beter qua aim nu. Alleen sla ik soms toetsen door elkaar waardoor ik best veel de grond in boor :roflol:

Hoe zijn jullie keys ingesteld?

Alles normaal, alleen pitch up gebind aan spatiebalk.

jij speelt dus pc? Voeg me anders toe : pantrofl

:P
 
Alles normaal, alleen pitch up gebind aan spatiebalk.

jij speelt dus pc? Voeg me anders toe : pantrofl

:P

Ja zelfde setup als mij dus. Ja speel pc :) ben er net af, morgen voeg ik je toe.
 
Ok zo even team switch dan
 
Hele team sqd ammo lol
 
pff genoeg van man, gore k*t gecamp van die tugal nog wat, "!$"# %$"#$&#&
 
Je draait wel snel door of niet? Roidrage ;)
 
Kun je niet in game communiceren :p lol

Patrofl, ik heb van 1 van die kerels nog een potje in de jet bekeken, hij was idd wel goed.
20min caspian borders, 80kills solo.
Moet wel zeggen dat het op pc totaal anders is (buiten het aantal spelers, 64man server).
Hij vloog tegen een chopper, boom en er gebeurde niets, op console is dat bad luck, dood +
het spotten werkt ook niet zoals het hoort. Op console kan je spelers helemaal van zo hoog niet spotten.

Ja, ik weet dat de pc versie beter is :p
Hoop enig sinds dat bf4 op new gen console uitkomt en daar meer mogelijkheden zijn.
 
eindelijk mijn k/d ratio op 2.85 :)

iemand al bij de 5 > ?
 
Back
Naar boven