AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

eindelijk mijn k/d ratio op 2.85 :)

iemand al bij de 5 > ?

Zit op de 6.2 :P




@Ryb, ja klopt.. op PC is wel makkelijker om meer kills te krijgen vanwege hogere spelers aantallen. Zit nu op 5500 kills in 45 uur ofzo met de jet.
 
@Marcel, gister wel. Alleen maar servers gespeeld waar gezeik was. Gister was het ook 1500 kills doelloos kogels pompen. Vanmiddag herkansing!
 
Alles normaal, alleen pitch up gebind aan spatiebalk.

jij speelt dus pc? Voeg me anders toe : pantrofl

:P

Zit op de 6.2 :P




@Ryb, ja klopt.. op PC is wel makkelijker om meer kills te krijgen vanwege hogere spelers aantallen. Zit nu op 5500 kills in 45 uur ofzo met de jet.

Heb je toegevoegd (rubberenronny)
 
Damn als ik die clips zie ben ik echt slecht :p Terwijl ik toch vaak bovenaan sta.
 
Damn als ik die clips zie ben ik echt slecht :p Terwijl ik toch vaak bovenaan sta.

+1 maar ik speel alleen metro only dus dat bovenaanstaan is niet zo moeilijk.

He + 320 = win.
Met dubbele XP, 124.000punten lol. (Inb4 not true)
 
nee had k niet op gelet, checkte maar 3 minuten ofzo.

Anyways, schoot net een heli uit de lucht met een tank. Te sick, van de ene, naar de andere kant van de map xd
 
Jets beginnen eindelijk wat te lukken, heli's zijn nog altijd dikke k*t
 
Heli's zijn makkelijker als jets, in mijn ogen toch.

+120k op metro is nog niet zo speciaal en al zeker niet 2x exp.

Mijn k/d zou hoger gelegen hebben, indien ik niet van alle wapens alles zou unlocked hebben lol
Maar ik hou er nu eenmaal van om zaken te unlocken (wat toewerken naar een doel).
Heb ondertussen weer al 14dagen geen bf3 meer gespeeld, binnenkort nog wat potjes spelen.
 
Heli's zijn makkelijker als jets, in mijn ogen toch.

+120k op metro is nog niet zo speciaal en al zeker niet 2x exp.

Mijn k/d zou hoger gelegen hebben, indien ik niet van alle wapens alles zou unlocked hebben lol
Maar ik hou er nu eenmaal van om zaken te unlocken (wat toewerken naar een doel).
Heb ondertussen weer al 14dagen geen bf3 meer gespeeld, binnenkort nog wat potjes spelen.

Alsof jij 100+ haal zonder dubbel XP. Soieso niet
 
Ik speel op console en ik heb al potjes gehad van +100K zonder dubbel exp, ja
Metro high tickets, 6-7 medals vrijgespeeld was al 70.000exp, dan nog wat stars en de kills + revives, supplies, heals en captures.

Mijn hoogste ooit was iets van een 360K, ik was toen 2 colonel ranks omhoog na 1 potje :p
Dat was wel op een 2x exp moment.
 
2 grote errors in 1.5 uur tijd.. Op metro kd van 4.0 had iets van 6000 al en een medaille die 10k waard was :(
 
2 grote errors in 1.5 uur tijd.. Op metro kd van 4.0 had iets van 6000 al en een medaille die 10k waard was :(

Als je datzelfde potje niet terug joined is er niets verloren, enkel het potje verloren ipv gewonnen.
 
Als je datzelfde potje niet terug joined is er niets verloren, enkel het potje verloren ipv gewonnen.

Ben je zeker? gisteren had ik dachtik niet voor.. Zal er eens op letten voor de zekerheid.
Is wel op pc trouwens (geen idee of het uitmaakt)
 
Back
Naar boven