XXL Nutrition

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

k*t wehkamp schiet is op.. ohnee de tnt moet opschieten

---------- Post toegevoegd Thu 27 Oct 2011 om 11:37 ----------

speel hem al 2 dagen op ps3... maar wat een tegenvaller !

wtf, vertel? :eek:
 
k*t wehkamp schiet is op.. ohnee de tnt moet opschieten

---------- Post toegevoegd Thu 27 Oct 2011 om 11:37 ----------



wtf, vertel? :eek:

DHL móet opschieten (dat is de bezorger van wehkamp) :)
 
dutchfitness?

---------- Post toegevoegd Thu 27 Oct 2011 om 12:03 ----------

Gisteren besteld voor 50euro bij amazon.co.uk voor ps3. Hopelijk krijg ik em volgende week maandag...
Iemand van de Belgen die weet of de post maandag de brug maakt ? :(
volgende week maandag :roflol: als je 5 euro bijlegt had je hem gewoon vandaag in de winkel kunnen halen, ik had hem via een mazzel al eergister
 
DHL móet opschieten (dat is de bezorger van wehkamp) :)
ow gelukkig, schrok me net al de tering. rijdt een tnt busje voorbij dacht nee he maar dan is het goed ;)
 
DHL móet opschieten (dat is de bezorger van wehkamp) :)

oh haha.. tis voor het eerst dat ik 'm bij hun bestel.. maar hoorde van een vriend dat het bij wehkamp goedkoper is dan bol.com dusja.. het scheelt eigenlijk 4eu ofzo..

dan maar snel trainen.. hij komt toch pas in de middag binnen :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Thu 27 Oct 2011 om 12:15 ----------

ow gelukkig, schrok me net al de tering. Rijdt een tnt busje voorbij dacht nee he maar dan is het goed ;)

:lol: jij volgens mij met een stoel voor de brievenbus ofwat haha
 
Met dat pack op de hd te zetten van ps3 zie ik bij de graphix toch niet zoveel verschil. Bon, heb me gisteren wel goed geamuseerd, lekker geknald.
Vliegen is echt k*t, al teveel suicides gedaan lol

Spijtig dat er geen hardcore mode is eigenlijk, speel normaal altijd hc.
 

fapfapfap

Met dat pack op de hd te zetten van ps3 zie ik bij de graphix toch niet zoveel verschil. Bon, heb me gisteren wel goed geamuseerd, lekker geknald.
Vliegen is echt k*t, al teveel suicides gedaan lol

Spijtig dat er geen hardcore mode is eigenlijk, speel normaal altijd hc.

Vliegen is klote he.. fckin moeilijk haha. Je zit net in de lucht en al die tanks en afweergeschut beginnen allemaal op je te schieten hehe
 
---------- Post toegevoegd Thu 27 Oct 2011 om 12:15 ----------



:lol: jij volgens mij met een stoel voor de brievenbus ofwat haha[/QUOTE]
nee valt mee, maar verheug me er wel op ;P
 
oh haha.. tis voor het eerst dat ik 'm bij hun bestel.. maar hoorde van een vriend dat het bij wehkamp goedkoper is dan bol.com dusja.. het scheelt eigenlijk 4eu ofzo..

dan maar snel trainen.. hij komt toch pas in de middag binnen :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Thu 27 Oct 2011 om 12:15 ----------



:lol: jij volgens mij met een stoel voor de brievenbus ofwat haha

Ja dit is ook mijn eerste keer bij wehkamp ik heb daar voor 40 eu gekocht was lekker goedkoop
 
ik heb een battlefield te koop limited edition met aankoopbon... 40euro

vind t helemaal niks sorry
 
ik heb een battlefield te koop limited edition met aankoopbon... 40euro

vind t helemaal niks sorry

wahahaha lekker dan.. misschien moet je meer oefenen.. ik heb dat ook altijd bij zulke spellen in het begin.. word leuker naarmate je beter word

je word elke keer afgemaakt en je word gwn helemaal gek ofwat?
 
ik heb een battlefield te koop limited edition met aankoopbon... 40euro

vind t helemaal niks sorry

Ik hoop niet dat het is omdat je word afgemaakt? Ik heb nu ook dat ik misschien 1 kill heb in een hele ronde en dan 20 deaths :roflol: Is in begin meestal met shooters, gewoon oefenen dan.

wahahaha lekker dan.. misschien moet je meer oefenen.. ik heb dat ook altijd bij zulke spellen in het begin.. word leuker naarmate je beter word

je word elke keer afgemaakt en je word gwn helemaal gek ofwat?

+1
 
Hoe lang ligt ps network er nog uit?
 
Nee heeft niks met skills te maken... Ik vind de graphics echt van mw1 niveau echt slecht gewoon veelste blokkerig en niet vloeiend.. De guns vind iker egt gewoon te zielig voor woorden uitzien geen details niks besturing ook erg vreemd, nee sorry i hate to be the party pooper het idee van het spel is leuk maar hoop dat mw3 wel mijn ding wordt
 
LOOOOOOL zet je zinnen maar niet op mw3 dat ziet er altijd slechter/nepper uit..
 
Nee heeft niks met skills te maken... Ik vind de graphics echt van mw1 niveau echt slecht gewoon veelste blokkerig en niet vloeiend.. De guns vind iker egt gewoon te zielig voor woorden uitzien geen details niks besturing ook erg vreemd, nee sorry i hate to be the party pooper het idee van het spel is leuk maar hoop dat mw3 wel mijn ding wordt

Sowieso een MW3 marketeer

Anyway, ik heb hem daarnet gekocht in de mediamarkt, 53euro :D (limited edition xbox360).
Direct eens opstarten :)
 
Back
Naar boven