TukkerGlen
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 79
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In Amerika is hij de 25ste uit. Gewoon een commercial ****up.Jongens heeft iemand BF 3 al, zag gisteren op tv reclame met out now, paar winkels gebeld en officiële realease date is pas 27ste/28ste
![]()
In Amerika is hij de 25ste uit. Gewoon een commercial ****up.
Gisteren voor mijn doen een heel goed potje gespeeld
26-7 tijdens een potje conquest in Atacama Desert. Normaal speel ik met engineer. Dat ging voor geen meter toen maar een beetje rond gereden in een tank en veel snipen. Bijna 10000 punten gescoord![]()
het moet je wel echt tegenzitten wil dit niet lukken..Atacama desert is simpel als je met een vriend speelt. Allebei engineer en dan chopper pakken. Spawn rapen tot en met. 40 -1 is geen uitzondering. Als ze toch een keer je raken met het anti airgun vlieg je snel even uit het zicht. Tweede man repareert sbel en weer verder! Alleen vliegskills vereist.

Atacama desert is simpel als je met een vriend speelt. Allebei engineer en dan chopper pakken. Spawn rapen tot en met. 40 -1 is geen uitzondering. Als ze toch een keer je raken met het anti airgun vlieg je snel even uit het zicht. Tweede man repareert sbel en weer verder! Alleen vliegskills vereist.

Atacama desert is simpel als je met een vriend speelt. Allebei engineer en dan chopper pakken. Spawn rapen tot en met. 40 -1 is geen uitzondering. Als ze toch een keer je raken met het anti airgun vlieg je snel even uit het zicht. Tweede man repareert sbel en weer verder! Alleen vliegskills vereist.
Anders met he teamgenoot een tank pakken (liefst vd opponents) en samen alle choppers uit de lucht jassen terwijl de ander de tank blijft fixen. Ondertussen overal twctische AT mines is ook epic scoreshet moet je wel echt tegenzitten wil dit niet lukken..
ohja dit werkt iig in hardcore. Normaal weet ik niet of het werkt..

Wat een scoreBen gewend om shooters op de pc te spelen. Speel BC2 op de ps3. Heb het nog niet helemaal onder de knie
Wat een score
10% korting met klantekaart die gratis te verkrijge is geloof ik . weet teouwens niet of die bij bf3 werkt denk et van wel.(10% alleen op games)