XXL Nutrition

Het Battlefield topic

Gisteren voor mijn doen een heel goed potje gespeeld :p
26-7 tijdens een potje conquest in Atacama Desert. Normaal speel ik met engineer. Dat ging voor geen meter toen maar een beetje rond gereden in een tank en veel snipen. Bijna 10000 punten gescoord :)

Ik doe de laatste 2 weken al BF1942.. blijft leuk!
Nu wachten op mn pc en the game!

Jongens heeft iemand BF 3 al ???, zag gisteren op tv reclame met out now, paar winkels gebeld en officiële realease date is pas 27ste/28ste :(

Wachtend op donderdag, heb ik nu BF1942 zitten tweaken.

FPS : 250/450 en de view distance is verdrievoudigd.

Gisteren voor mijn doen een heel goed potje gespeeld :p
26-7 tijdens een potje conquest in Atacama Desert. Normaal speel ik met engineer. Dat ging voor geen meter toen maar een beetje rond gereden in een tank en veel snipen. Bijna 10000 punten gescoord :)

Atacama desert is simpel als je met een vriend speelt. Allebei engineer en dan chopper pakken. Spawn rapen tot en met. 40 -1 is geen uitzondering. Als ze toch een keer je raken met het anti airgun vlieg je snel even uit het zicht. Tweede man repareert sbel en weer verder! Alleen vliegskills vereist.

Anders met he teamgenoot een tank pakken (liefst vd opponents) en samen alle choppers uit de lucht jassen terwijl de ander de tank blijft fixen. Ondertussen overal twctische AT mines is ook epic scores :) het moet je wel echt tegenzitten wil dit niet lukken..

ohja dit werkt iig in hardcore. Normaal weet ik niet of het werkt..

Laatst bewerkt:
Atacama desert is simpel als je met een vriend speelt. Allebei engineer en dan chopper pakken. Spawn rapen tot en met. 40 -1 is geen uitzondering. Als ze toch een keer je raken met het anti airgun vlieg je snel even uit het zicht. Tweede man repareert sbel en weer verder! Alleen vliegskills vereist.

Hehe, gebeurt hier ook regelmatig :P

154zv9c.jpg

Wehkamp heeft de mijne verzonden. Zal 'm dan morgen binnenkrijgen, voor de allereerste keer voor de officiële release. Wat jammer nou dat ik 'm pas eind volgende week kan spelen, want ik heb woensdag en zaterdag toetsen. Briljant!

Had trouwens gelezen dat het hoogste lvl in mp nu tot 145 is verhoogd. Gaat echt lang duren :P

Mijne nog niet?! Wat de neuk!

Waarom kopen jullie hem niet op amazon? Een digitaal kopie voor 36 euro. En je hoeft niet te wachten. Behalve op de 10gig download dan. :)

Omdat ik dit wil hebben, tastbaar..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ieder zijn ding natuurlijk. Multiplayer, daar draait het voor mij om in zo'n spel als dit. Het hele singleplayer gedeelte speel ik misschien over een jaar pas. Voor mij is een download makkelijker, dan die rommel in huis. Download duurde voor mij maar 3 uurtjes. En dus ook nog stukken goedkoper.

Een spel als dit is voor mij persoonlijk ook altijd voor PC. Ook al heb ik een xbox360 en ps3. Muis is must en ook grafisch is PC altijd superieur. Ook is player base meestal groter voor PC.

nieuwe monitor ASUS ML228H morgen binnen donderdag word knallen op de multiplayer :D

Dit is echt een -naar mijn mening- de meest irritante en zielige game tactiek die er is. Om deze reden speel ik deze map niet eens meer. Maar ach als je niet kan snipen of schieten, moet je wat.:)

Anders met he teamgenoot een tank pakken (liefst vd opponents) en samen alle choppers uit de lucht jassen terwijl de ander de tank blijft fixen. Ondertussen overal twctische AT mines is ook epic scores :) het moet je wel echt tegenzitten wil dit niet lukken..

ohja dit werkt iig in hardcore. Normaal weet ik niet of het werkt..

Ben gewend om shooters op de pc te spelen. Speel BC2 op de ps3. Heb het nog niet helemaal onder de knie :p

Hehe, gebeurt hier ook regelmatig :P

:eek: Wat een score

Ik was met bc2 in top 5000 op ps3 woehoeew haha :D Maar heb door werk enzo lang niet kunnen spelen net gisteren nog eens potje gespeeld maar overal is het bijna leeg iedereen blijkbaar aan het wachten op battlefield 3

Kidmonster waar is die korting nou?
10% korting met klantekaart die gratis te verkrijge is geloof ik . weet teouwens niet of die bij bf3 werkt denk et van wel.(10% alleen op games)

---------- Post toegevoegd Tue 25 Oct 2011 om 20:27 ----------

die limited edition komt toch na een maand voor mense zonder die limi... ook uit of niet? Dacht ergens te leze dat na een maand de mense die het niet hadde een update kregen zodat ze zelfde hebben

Terug
Naar boven