MuscleMeat

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Ik hoop het...




Dus het is niet mogelijk op de xbox360? Als dit ook op de Xbox360 zo is dan zou dat helemaal geweldig zijn..
Dan krijg je echt grote veldslagen = Fcking awsome xD

Flikker op met die gay xbox :roflol:
 
Gozers, we hebben t over BF3, niet over welke console beter is -.-

PS3 natuurlijk :cool:
 
xbox360 controller > PS3
 
deze ga ik ook aanschaffen. :p

wat xbox 360 beter dan ps3........... -------> no way:)
 
PC > Consoles.
64p Maps, betere graphics = nuff said.
 
PC > Consoles.
64p Maps, betere graphics = nuff said.

Alleen jammer dat je na een paar jaar een nieuwe moet aanschaffen, en je niet relaxed vanuit je luie houding kan gamen.
 
Als je privé matches kan houden moeten we maar een DBB only match houden :) **** ik moet echt snel al m'n shit voor school en m'n theorie voor rijles gaan leren, want daar gaat echt niks meer van komen als BF3 uitkomt.
 
Ziet er allemaal wel über uit, maar ik snap niet goed, als je met vliegtuigen, tanks en heli's kan spelen..

Wat heeft het dan nog voor nut om als voetsoldaat iets te gaan doen? Wordt je toch gewoon langs alle kanten beschoten door voertuigen en heli's? Overleef je mss 1 min..

BTW die dogfights tussen straaljagers zijn ook niet echt realistisch. In het echt schieten ze elkaar af vanaf 15km
 
Ziet er allemaal wel über uit, maar ik snap niet goed, als je met vliegtuigen, tanks en heli's kan spelen..

Wat heeft het dan nog voor nut om als voetsoldaat iets te gaan doen? Wordt je toch gewoon langs alle kanten beschoten door voertuigen en heli's? Overleef je mss 1 min..

BTW die dogfights tussen straaljagers zijn ook niet echt realistisch. In het echt schieten ze elkaar af vanaf 15km
Als soldaat kun je nog een hoop doen. Tanks zijn niet zo moeilijk om te slopen (in BFBC2 iig) en vliegtuigen zullen ze bijna niet kunnen raken. Heli's daarentegen wordt wat lastiger, maar zeker niet onmogelijk.

Vergeet niet dat je als infanterie door bosjes kunt lopen en vrij klein bent waardoor mensen je minder snel zien. Iedereen ziet/hoort een tank/heli aankomen.

Maar denk je dat ze een map kunnen maken van 15km? :rolleyes:
 
Als soldaat kun je nog een hoop doen. Tanks zijn niet zo moeilijk om te slopen (in BFBC2 iig) en vliegtuigen zullen ze bijna niet kunnen raken. Heli's daarentegen wordt wat lastiger, maar zeker niet onmogelijk.

Vergeet niet dat je als infanterie door bosjes kunt lopen en vrij klein bent waardoor mensen je minder snel zien. Iedereen ziet/hoort een tank/heli aankomen.

Maar denk je dat ze een map kunnen maken van 15km? :rolleyes:

Zo'n track dart en helicopter is down.. vliegtuig word wel klote daarentegen. Maar ik denk dat ze gewoon een hoop luchtafweer hebben..

Man kan niet wachten brah!:P
 
Zo'n track dart en helicopter is down.. vliegtuig word wel klote daarentegen. Maar ik denk dat ze gewoon een hoop luchtafweer hebben..

Man kan niet wachten brah!:P
Ja, er komen luchtafweervoertuigen voor zover ik weet. :D
 
Alleen jammer dat je na een paar jaar een nieuwe moet aanschaffen, en je niet relaxed vanuit je luie houding kan gamen.
nieuwe aanschaffen hoeft niet, gwn een kleine upgrade om de 2 jaar. en je kan ook gwn een xbox controller aansluiten en eventueel zelfs een tv, maar daar is pc gamen niet voor bedoelt.
 
Kunnen ze wel maar zou echt geen **** aan zijn.
Zal alsnog wel een probleem worden op de PS en XBOX. Maar je hebt gelijk. De perfecte balans proberen ze in elke BF weer te zoeken en ik moet zeggen dat dat elke keer goed lukt.
 
Tering ziet er bruut uit man! Denk dat ik deze maar ga halen ipv COD!
 
net ff mw 3 trailers gezien op gametrailers.com en is precies zelfde als mw 2

Bf 3 all the way dus
 
Back
Naar boven