Fitness Seller

Het Battlefield topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BC2 nickname Primo!?

Voeg me ff toe iig, ik ben wel een stats hoer: [Link niet meer beschikbaar]
 
Dacht ik kwak m effe hier voor de mensen die battlefield niet op facebookvolgen.

Betanieuws:

[Link niet meer beschikbaar]
 
BC2 nickname Primo!?

Voeg me ff toe iig, ik ben wel een stats hoer: [Link niet meer beschikbaar]
Haha ****, level 50. :D

Maar jij hebt hem op de PC zeker?
 
Minimum System Requirements
OS: WINDOWS VISTA (SERVICE PACK 2) 32-BIT
PROCESSOR: 2 GHZ DUAL CORE (CORE 2 DUO 2.4 GHZ OR ALTHON X2 2.7 GHZ)
MEMORY: 2 GB
HARD DRIVE: 20 GB
GRAPHICS CARD (AMD): DIRECTX 10.1 COMPATIBLE WITH 512 MB RAM (ATI RADEON 3000, 4000, 5000 OR 6000 SERIES, WITH ATI RADEON 3870 OR HIGHER PERFORMANCE)
GRAPHICS CARD (NVIDIA): DIRECTX 10.0 COMPATIBLE WITH 512 MB RAM (NVIDIA GEFORCE 8, 9, 200, 300, 400 OR 500 SERIES WITH NVIDIA GEFORCE 8800 GT OR HIGHER PERFORMANCE)
SOUND CARD: DIRECTX COMPATIBLE
KEYBOARD AND MOUSE
DVD ROM DRIVE

Recommended System Requirements
OS: WINDOWS 7 64-BIT
PROCESSOR: QUAD-CORE CPU
MEMORY: 4 GB
HARD DRIVE: 20 GB
GRAPHICS CARD: DIRECTX 11 COMPATIBLE WITH 1024 MB RAM (NVIDIA GEFORCE GTX 560 OR ATI RADEON 6950)
SOUND CARD: DIRECTX COMPATIBLE
KEYBOARD AND MOUSE
DVD ROM DRIVE

ULTRA SETTINGS : een systeem met 2x 580GTX in SLi
 
Zieke requirements. Ben dit keer toch echt blij, ook al is het een shooter, dat ik een PS3 heb.
 
Zieke requirements. Ben dit keer toch echt blij, ook al is het een shooter, dat ik een PS3 heb.

verschil in graphics moet er zijn hé , low op de pc zal er uit zien als PS3
meeste computers draaien low specs wel ;)
 
Open beta komt er aan!

http://www.battlefield.com/battlefield3/1/beta#

WHAT ARE THE DATES FOR THE BETA? THE OPEN BETA STARTS SEPTEMBER 29TH ON XBOX 360, PLAYSTATION 3, AND PC. THOSE THAT HAVE ALREADY PRE-ORDERED THE PC DIGITAL DOWNLOAD VERSION OF BATTLEFIELD 3 THROUGH ORIGIN OR OWN THE LIMITED/TIER 1 EDITION OF MEDAL OF HONOR FOR XBOX 360, PLAYSTATION 3 OR PC, WILL HAVE EARLY ACCESS STARTING ON SEPTEMBER 27TH. THE OPEN BETA ENDS ON OCTOBER 10TH.
 
Serieus, low spec op pc is zoals ps3? Lijkt me wel heel crappy..
 
deze ga ik wel kopen, met mw3 wacht ik omdat ik er op world at war niks aan vond, de multiplayer was wel verslavend, maar ik trek die slechte servers van cod niet meer. dat ligt dan aan ps3, ik wou laatst nog black ops spelen en duurde half uur voordat er wat begon. met mw3 zal het precies zo gaan en dat zorgt voor teveel stress. battlefield vietnam was mijn laatste bf en speelde hem altijd op de pc, bf 3 koop ik voor de ps3 en hoop dat de servers het goed doen.
 
Over die beta op de PS3:
Moet je BF3 gepre-ordered hebben op de officiële BF site om die code te krijgen?
 
Over die beta op de PS3:
Moet je BF3 gepre-ordered hebben op de officiële BF site om die code te krijgen?
Nee.

---------- Post toegevoegd Thu 22 Sep 2011 om 21:50 ----------

deze ga ik wel kopen, met mw3 wacht ik omdat ik er op world at war niks aan vond, de multiplayer was wel verslavend, maar ik trek die slechte servers van cod niet meer. dat ligt dan aan ps3, ik wou laatst nog black ops spelen en duurde half uur voordat er wat begon. met mw3 zal het precies zo gaan en dat zorgt voor teveel stress. battlefield vietnam was mijn laatste bf en speelde hem altijd op de pc, bf 3 koop ik voor de ps3 en hoop dat de servers het goed doen.
Zijn dedicated servers deze keer, grote kans dat het gewoon vlotjes werkt. De eerste paar dagen misschien niet zo.. Overflow aan miljoenen spelers maar dat is nog te begrijpen.
 
Dus je hoort die code sowieso te krijgen? Nvm.

Users for all three platforms who do not qualify for the 48 hour bonus will have access to the beta in the described stores/pages on September 29th.
 
Dus je hoort die code sowieso te krijgen? En weet je toevallig ook de datum wanneer die code uitgegeven word?
Ik neem aan dat je het over de beta hebt? Zeg anders even welke code voordat we misverstanden krijgen.. Heb de laatste tijd zoveel codes met games enzo gezien :D
 
Back
Naar boven