MuscleMeat

Het Battlefield topic

ach ja .. iedereen maakt fouten .. niks is meteen perfect ;)

weet iemand wanneer die live chat dingen weer geopend zijn?

Als ik dit zo lees wil ik 'em direct halen!

Iemand een idee, wnn we de patch voor ps3 mogen verwachten.
Vandaag van mijn trainingspartner gehoord dat hij er nog steeds niet is.

Kzou graag continue voice chat hebben, probleem met de spawns opgelost zien en natuurlijk dat je direct van de start samen zit mijn je teamm8's en niet eerst moet geen zien waar ze zitten en zo een squad vormen.

Mcdinges.. hoe komt je skill zo laag?

Hmm, weet niet wat ik er van vind..

Wel leuk maar 99 v/d 100 keer dat je gekilled wordt is het één of andere noob die ergens achter een bom / in een struikje ligt en bij de vorige bf spellen had ik nog een idee van waar de tegenstanders zouden kunnen zijn maar op dit spel heb ik echt geen idee. Wordt van alle kanten beschoten maar zie bar weinig. :P

Ik snap echt niet hoe mensen kunnen zeggen dat ze het een k*tgame vinden op basis van hun kill to death van 3 potjes. Een beetje game zorgt ervoor dat je niet in x potjes koning van het internet bent maar dat je er even tijd in moet stoppen.

Heb net voor het eerst BF3 gespeeld en was teringslecht bezig. Maar wat een belachelijk vette game. Je moet dat soort dingen 2 weken geven en je bent er aan gewend. Ik ben iig zeer onder de indruk van BF. Ga MW3 halen maar dat is om andere redenen.

Wat bedoel je precies?

---------- Post toegevoegd Fri 11 Nov 2011 om 23:36 ----------

Lol je zuigt dus in bf3 en vind het daarom.een k*tgame :roflol

PRECIES JA ! PROBLEM ??!#$@#@!@!# :mad::mad::mad:

Het is gewoon een camp spel geworden, muis is jerky, als je iemand hit voelt het gewoon leeg, het gevoel van impact is helemaal weg.

Er ligt veel te veel teringzooi waar je in kunt campen, iedereen ligt gewoon van 300 meter af een klein straatje te campen met z'n gaye homo-rifle

Health regeneration ? wtf ... Kun je dus niemand meer chasen als je hem beschadigt heb om het af te maken, want als ie even het hoekje omschiet is ie weer zo goed als nieuw lol

wat een ****ing crap zooi lol

Logiteg, ga aub mw3 spelen. Je bent gewoon te slecht voor woorden...

En wat is dat met die mong*len HDR verblindende idioten schijt ?

"bloom" wtf can't see shit !

:d

En..

"Ik ben niet pro in één dag, the game sucks" mentaliteit is kinderlijk.

haha wat een homo

Het overkill bloom probleem is gewoon een bekend probleem hoor. Misschien niet als je gewoon zuigt in de game terwijl je denkt dat je de shit bent en het verschil niet weet tussen goeie belichting en slechte.
Dat zou kunnen.
HB89 je hebt de game op de Xbox of ?

http://www.google.nl/#sclient=psy-a...on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=12d9ffac445e6175

Komt gewoon omdat het eigenlijk een consoleport is geworden met deze 3e installatie .
Hetzelfde geldt voor de crappy muis movement, die was echt veel beter in de vorige delen.
Je voelt gewoon dat het in eerste plaats voor de console is gemaakt lijkt wel
Druk "enter" om te beginnen, lol ...

Pc!

Je moet met shotgun spelen, vooral op de kleinere / close combat mappen. Pro wapen.

Terug
Naar boven