Fitness Seller

Het Battlefield topic

Wie geeft er nou zijn k*t (zo jammer dat ik nu niet met die ziekte mag schelden :() game uit die niet werkt?

Je pc zal wel niet genoeg capaciteit hebben heb er zelf ook in begin veel problemen mee gehad nieuwe kaart n xtra geheugen deed wonderen.
Deze game vraagt gewoon best veel ik kan het nog steeds niet op high spelen dan zal ik ook weer een andere moederbord en processor moeten aanschaffen.

Maar als het lkkr draait is het toch een ****ing bruut spel dus killy graaf maar eens wat dieper in je portomonee en je zal zien dat het echt de moeite waard is.

Je pc zal het wel niet kunnen draaien, of er is iets serieus mis met je pc want tot hier heb ik nog geen problemen gehad, heb bf3 op pc en ps3

Nee heeft niks met skills te maken... Ik vind de graphics echt van mw1 niveau echt slecht gewoon veelste blokkerig en niet vloeiend.. De guns vind iker egt gewoon te zielig voor woorden uitzien geen details niks besturing ook erg vreemd, nee sorry i hate to be the party pooper het idee van het spel is leuk maar hoop dat mw3 wel mijn ding wordt

Grappig?? mw1 heeft betere graphics dan BF3 en precies hetzelfde als van mw3.

als je alleen al bedenkt dat mw1 180+ frames per seconde is en BF maar 30 max.

Dus ga alsjeblieft niet haten met je "niet vloeiend" want het licht absoluut and jouw output media.

Ruud, heb je beetje een goede PC? Hoe speelt ie?

Mijn pc is al aardig verouderd (e8400 / 8800 gt / 4gb ram :o). Weet niet of hij de grotere maps ook kan trekken.

Draait goed

ehh ff kijken

Intelcore I7-2630QM
4GB Werkgeheugen
NVIDIA Quadro 1000M grafische kaart

daarmee doet hij het goed, ben niet zo thuis in de computerwereld lol. Is een laptop trouwens

]

---------- Post toegevoegd Fri 11 Nov 2011 om 13:14 ----------

[/COLOR]

als je alleen al bedenkt dat mw1 180+ frames per seconde is en BF maar 30 max.

Dus ga alsjeblieft niet haten met je "niet vloeiend" want het licht absoluut and jouw output media.
Ik speel gewoon ps3 full hd spel is wel ok iig beter dan mw3 maar ook een hoop irritante shit..Ben blij voor je dat jij wel tevreden bent met wat ze je voorschotelen. Dus ga jij nou alsjeblieft lkkr snel mw3 halen want lijkt me idd iets voor jou

AAACEEE is echt de grootste hater op DBB

zie hem overal haten altijd

Mw1 betere graphs dan BF3 ???

Ik zit nog te wachten op de support omdat ik niet kan inloggen op battlelog.. :(

"buy bf3 to get access to battlelog" ..

meme+face.jpg

Wat zijn jullie stats?

Playtime: 45uur
win/loss ratio: 1,9
Kills 2 160
Deaths 1 404
K/D Ratio 1.538
Kill assists 663
Score/Min 348
Quits 18%
Vehicles Destroyed 263
Vehicles Destroyed Assists 61
Avg. Weapon Accuracy 11%
Longest Headshot 269 m
Kill Streak Bonus 19
Skill 128

Multiplayer Score
Total 939 526
Assault 62 474
Engineer 150 395
Support 180 052
Recon 16 459
Vehicles 107 946
Combat =517 326
Award +393 600
Unlocks +28 600

Service Stars: 4*249, M4A1, M416, G36C, A-91, M16A3, M27 IAR, RPK74M

Laatst bewerkt:
Ik heb hem besteld voor de PC. Volgende week spelen, heb de single player al wel een tijdje gespeeld.

Ben PB aan het updaten, dan spielen!

Ja ik snap t ook niet. Of zijn jullie allemaal van die boomknuffelaars die meer oog hebben voor de plaatselijke fauna dan dat je opgaat in de actie als de raketten om je oren vliegen?

game is perfect :D

Als hij het doet ja....

heb je in je regedit én in program files al de TM weggehaald ?

Ik krijg die "Game could not connect to EA online: 1" error :roflol:

Jezus.. al die errors.

Heb dat andere probleem opgelost met live chat support en 30 minuten later is die live chat support optie er opeens niet meer. ?

Terug
Naar boven