XXL Nutrition

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Whut 400??? Wat heb je allemaal gekocht dan?
Heb hem zelf ook op pc en nieuwe videokaart was genoeg. (nog 240 euro)
 
Haha nee, dat stream ik altijd gewoon. ;d
 
Die gasten uit die laatste twee filmpjes zijn welk moeilijk slecht...
 
Had gisteren 72,000 punten van 1 ronde gekregen. :DF
 
Had gisteren 72,000 punten van 1 ronde gekregen. :DF
nico-jelly-detail.jpg
 
Wat en hoeveel ben je kwijt brah? Om BF3 te spelen heb ik ge-upgrade voor € 400 :p

Eigenlijk kan je niet echt meer van een upgrade spreken maarja.

- Core i7-960 (4x 3200Mhz)
- CNPS11X Zalman CPU Koeler
- 8GB Kingston HyperX (7-7-7-20) Geheugen
- High Current Gamer HCG-900 (900watt), veel watt zodat ik nog eventueel een 2de grafische kaart erbij kan doen en de boel overclocken
- Moederbord GigaByte GA-X58A-OC, een makkelijk te overclocken moederbord en was 100 euro goedkoper in de aanbieding
- En ik had vorige week al de EVGA Geforce GTX 460 SuperClocked gekocht als upgrade maar het is gewoon niet voldoende voor m'n oude pc ondanks dat ik m'n processor wat overclocked had.

Hardeschijven, computerkast, DVDRW etc. had ik nog.

Wat €700 kwijt maar krijg de btw nog terug dus word €567
 
Laatst bewerkt:
Hoeveel medals had je te pakken in die ronde Pantoffol?
 
Eigenlijk kan je niet echt meer van een upgrade spreken maarja.

- Core i7-960 (4x 3200Mhz)
- CNPS11X Zalman CPU Koeler
- 8GB Kingston HyperX (7-7-7-20) Geheugen
- High Current Gamer HCG-900 (900watt), veel watt zodat ik nog eventueel een 2de grafische kaart erbij kan doen en de boel overclocken
- Moederbord GigaByte GA-X58A-OC, een makkelijk te overclocken moederbord en was 100 euro goedkoper in de aanbieding
- En ik had vorige week al de EVGA Geforce GTX 460 SuperClocked gekocht als upgrade maar het is gewoon niet voldoende voor m'n oude pc ondanks dat ik m'n processor wat overclocked had.

Hardeschijven, computerkast, DVDRW etc. had ik nog.

Wat €700 kwijt maar krijg de btw nog terug dus word €567
Geile config :p Waar besteld?

Ik heb het volgende:
- AMD FX-6100 (6x 3,2 GhZ)
- Geil 1333 mHz 2x 4GB RAM
- 500 GB HDD (van vorige pc)
- DVD-writer (van vorige pc)
- Sweex SC012 Soundcard 5.1 PCI
- Asus M5A78L-LE
- NVidia GTX 250

Verdomme @Alternate.nl, m'n eerste moederbord van AsRock werd kapot geleverd, ik stuur het terug met de post, blijkt mijn pakketje in de UK terechtgekomen te zijn, die zie ik nooit meer terug. Moest Alternate.NL nou een werkend hebben opgestuurd was er geen probleem. FML.
 
Mij lukt het amper om te knifen, alleen als ik ze echt mooi langs achter benader wanneer ze stlzitten.

BTW wat ben je met die dogtags? Wat is de toegevoegde waarde?

Niets :) Leuke hebbe dingetjes, en meer keuze uit degene die je zelf wil dragen.
 
Niets :) Leuke hebbe dingetjes, en meer keuze uit degene die je zelf wil dragen.

Nochtans, ik heb eens een hele mooie gevangen, met maya tekeningen enzovoort, maar ik kan hem niet gebruiken :o
 
Mij lukt het amper om te knifen, alleen als ik ze echt mooi langs achter benader wanneer ze stlzitten.

BTW wat ben je met die dogtags? Wat is de toegevoegde waarde?
:roflol:
 
vandaag de patch voor de pc en volgende week back to karkland, ben benieuwd naar de inperkingen van bepaalde wapens / attachments
 
Back
Naar boven