Fitness Seller

Het Battlefield topic (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

vandaag de patch voor de pc en volgende week back to karkland, ben benieuwd naar de inperkingen van bepaalde wapens / attachments

Moet je dat nog opnieuw aanschaffen dan?
 
Heb een Russische CD-key. Zal het er wel bij moeten kopen. :(
 
Hey gasten! Ik speel ook BF3, op de PC. Add me! Character name is SA_Argent :D
 
Wat een stelletje thundernerds..
Dat die mijnen weg gaan vind ik meer dan terecht. In maps als seine crossibg kon je weinig meer door alle mijnen. Wel vind ik de spraypatch en silencer path op lmg jammer.. Sq. sprint. m249 silencer en bipod werkt dus voor geen meter meer :mad:
Ik heb zin om te spelen maar ik moet nog veelste veel doen en ik loop al achter door dat klote spel :p
 
dat is dus 1 vd redenen waarom mijnen na de patch verdwijnen 20 sec na een death

Ik ben best wel happy door die wijziging, nu blijven C4's ook 20sec na het sterven, wat voordien niet het geval was. Dat heeft me al wat extra kill's opgebracht :p

Ik dacht dat de nieuwe mappen er vandaag waren, ik kan ze al selecteren, maar als ik erop wil joinen, kom ik op een oude map terecht die dan ook nog eens bugged is :s
 
blergh die update is gewoon 3.9 gig... al een geluk dat er al een deel van karkland mee inzit
 
hoe haal je vliegtuigen en helicopters neer met de javalin?
 
Als iemand een SOFLAM erop mikt wel ja.
 
Dit spel is te makkelijk met aek-971.

Moet je maar proberen, aek + grip + barrel.
 
Dit spel is te makkelijk met aek-971.

Moet je maar proberen, aek + grip + barrel.

Ik verkies silencer ipv barrel, je hebt ineens mijn favoriete gun uit het spel.
Laatste tijd ben ik wat meer met de F2000 aan het spelen, die schiet ook wel erg lekker.

---------- Post toegevoegd Tue 6 Dec 2011 om 19:00 ----------

hoe haal je vliegtuigen en helicopters neer met de javalin?

Gaat enkel als hij gelocked is met soflam, of door een 3de persoon in een tank (iemand die alles van de tanks al heeft vrij gespeeld).


Javalin is voor land voortuigen.
 
wat doet die barrel precies? krijg je toch meer recoil van
 
Back
Naar boven