XXL Nutrition

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Er zijn hier toch ook leden die de Russische versie voor de PC hebben?

Hebben jullie B2k erbij gekocht?
 
Er zijn hier toch ook leden die de Russische versie voor de PC hebben?

Hebben jullie B2k erbij gekocht?

Had die luxe editie, dus zodra het kan kan ik hem spelen.
 
Hmm, ik heb de standaard Russische versie maar weet niet of het mogelijk is om B2K expansie erbij te kopen? Aangezien het geen legale EA product is.
 
Speel dit ook steeds meer, als iemand nog wil samen gamen op de pc, ik heet jodendoder, no offence. :P
 
ikke Timko84 wel offence
 
Ik na 2 potjes. Eigenlijk 1. Eerste potje wilde ik te graag mensen healen en reviven waardoor ik constant werd afgeknald. Toen maar 1 revive gehaald. 2e potje had ik um zo. Alleen jammer dat je iedereen revived en als je zelf wordt neer geknald en je wacht erop om gerevived te worden, gebeurt het niet :roflol:

Gister was sowieso k*t. Ik bakte er helemaal niks. Alle scores waren negatief. Werd er zelfs een beetje chagerijnig van :p Wilde mijn kwark gaan eten bleek die ook nog op te zijn fuuuuu

Je moet eerst naar je eigen veiligheid kijken natuurlijk en niet als een gek in open ruimtes liggen lopen om te gaan reviven :p
Assault is echt wel mijn ding, support als tweede (love C4 :p ), engineer als ik choppergunner ben en recon echt als laatst.
Ik heb wel alle klasses op hetzelfde niveau staan, allen opweg naar service star 2.

Op PS3 of PC ook veel last van gozers die alleen maar met die UAV's ofzo vliegen.. als ze dan tegen je aan vliegen ga je dood. Zat pas in een map waar er 3 bij de enemy dit deden, hoor je door je headset constant dat gezoem. Bloedirritant!

Haal die dingen uit de lucht, ik erger me er ook altijd aan.
Snap niet dat sommige dat zolang volhouden, is echt pokke saai om met dat ding wat rond te vliegen.
 
Wanneer is Back to Karkand speelbaar op PC?
 
die vliegen er bij mij uit, kamikaze piloten moeten maar gta gaan spelen

Ik zit op de xbox360 btw.. dus ik kan ze er helaas niet uit kicken :o. Ik leave de server gewoon

Haal die dingen uit de lucht, ik erger me er ook altijd aan.
Snap niet dat sommige dat zolang volhouden, is echt pokke saai om met dat ding wat rond te vliegen.

Ja maar als ik ze eruit haal dan komen ze binnen een minuut weer terug.. majah.

sad retards are sad
 
Ik zit op de xbox360 btw.. dus ik kan ze er helaas niet uit kicken :o. Ik leave de server gewoon



Ja maar als ik ze eruit haal dan komen ze binnen een minuut weer terug.. majah.

sad retards are sad

Haha, dat is het teken dat de loser dus direct gestorven is na dat je zijn speelgoed uit de lucht hebt geblazen.
Ik vind het ook echt een enorm k*tgeluid.
 
Haha, dat is het teken dat de loser dus direct gestorven is na dat je zijn speelgoed uit de lucht hebt geblazen.
Ik vind het ook echt een enorm k*tgeluid.

Nee? Dan is het een bug ofzo, want hij speelde 10-0 ofzo.
Vreemd.. even wat research doen
 
Nee? Dan is het een bug ofzo, want hij speelde 10-0 ofzo.
Vreemd.. even wat research doen
vind je het nog leuk op xbox? ik heb het ook op xbox maar begin me echt te vervele
 
vind je het nog leuk op xbox? ik heb het ook op xbox maar begin me echt te vervele

mwah, vind het nog wel grappig. Baal alleen dat je ook die k*tmaps krijgt.. niet dat je 24/7 Caspian Border of Kharg Island heb.

Verheug me wel op de nieuwe maps tho
 
mwah, vind het nog wel grappig. Baal alleen dat je ook die k*tmaps krijgt.. niet dat je 24/7 Caspian Border of Kharg Island heb.

Verheug me wel op de nieuwe maps tho
yeap, ik doe altijd rush vind ik nog het vetst en dan kom ik teminste iemand tege maar altijd damavand peak ofzo heb ik op het begin, en dat vind ik echt een kt map xD
 
Je moet eerst naar je eigen veiligheid kijken natuurlijk en niet als een gek in open ruimtes liggen lopen om te gaan reviven :p
Assault is echt wel mijn ding, support als tweede (love C4 :p ), engineer als ik choppergunner ben en recon echt als laatst.
Ik heb wel alle klasses op hetzelfde niveau staan, allen opweg naar service star 2.

Dat was ook wel dom van mij :o Na die ronde heb ik het ook niet meer gedaan :p Speelde altijd veel met engineer en recon. Laatste dagen speel ik meer met assault en dan met de m16 acog. Bevalt goed. Support nog weinig meegespeeld maar ik moet eigenlijk wel de claymores hebben. Misschien toch maar eens mee spelen.
 
Lang zitten twijfelen maar Sinterklaas heeft uiteindelijk BF3 gekozen voor mij...
En kan melden dat het me niets tegen valt...moet wel zeggen dat ik eigenlijk team death match het leukste blijf vinden( mw2 en black ops speler) maar tof spel!
Jemoeder1981 ps3 gamer!!!
 
Als je het mij vraagt als je BF3 uitsluitend TDM speelt speel je beter COD. Battlefield = voertuigen.
 
Je moet eerst naar je eigen veiligheid kijken natuurlijk en niet als een gek in open ruimtes liggen lopen om te gaan reviven :p
Assault is echt wel mijn ding, support als tweede (love C4 :p ), engineer als ik choppergunner ben en recon echt als laatst.
Ik heb wel alle klasses op hetzelfde niveau staan, allen opweg naar service star 2.



Haal die dingen uit de lucht, ik erger me er ook altijd aan.
Snap niet dat sommige dat zolang volhouden, is echt pokke saai om met dat ding wat rond te vliegen.


MAV kills, echt wel fun hoor vooral als je nog spelers tegen komt die niet weten wat een MAV is. :) Als je trouwens een beetje kan vliegen met de MAV is het vrij lastig hem kapot te schieten. Kills maken met de MAV is moeilijker dan het lijkt.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven