MuscleMeat

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

damn wat een actie
 
Hahahahahahaha VETTTTTTT! Dat is echt het gaafste wat ik ooit gezien heb!
 
Meer gruwelijke filmpjes pleaase :D
Stond gister avond van de 8 potjes die ik heb gespeeld 7 bovenaan en 3 keer MVP :)
Zat wel helaas vaak in het verliezende team en was de enige met 2 k/d :)
 
Laatst bewerkt:
DBB, Gaat er vanavond nog gespeeld worden op de PS3?
Ik bedoel maar, de gym is toch in veel gevallen dicht op zondagavond..
 
Hmm, zal ik dan toch maar deze gaan halen? :D
 
Hmm, zal ik dan toch maar deze gaan halen? :D
Als je een liefhebber bent van de volgende drie dingen zou ik hem zeker halen:
1. FPS;
2. Realisme in je games;
3; Paintballen.

Paintballen heb ik er bij gezet omdat ik zelf af en toe een rush kreeg die leek op een rush die ik van paintballen wel eens heb gehad. Gewoon omdat je heel sneaky kan dom en soms echt moet rennen voor je leven :p
Dit kan wel alleen als je helemaal in de game zit, goed speelt en je geluid hard aanzet door een mooi surround systeempje :)

Trouwens, wat betreft het realisme: Check het filmpje bovenaan de pagina :roflol:
 
Vinden jullie Modern warfare 3 niet beter dan Battlefield?
 
Vinden jullie Modern warfare 3 niet beter dan Battlefield?
nee, mw3 =mw1+2=2.5=k*t. leuk om een keer te spelen maar verder vind ik er geen bal aan
 
Nee, mw2 vond ik vet, mw3 wel grappig maar nu ik een beetje goed ben ( lang niet zo goed als sommige hier maar toch) is het echt veel en veel vetter
 
Vinden jullie Modern warfare 3 niet beter dan Battlefield?
Not sure if serious.............................

Bij BF BC2 en MW2 was er inderdaad nog de vraag welke je beter vond. Dit was vaak gewoon voorkeur.
Nu is CoD niet eens in de verste verte te vergelijken met BF3 :roflol:
 
Ik ben nu dankzij m'n nieuwe PC m'n slechte K/D ratio aan het verbeteren, sluit nu wel elke map af met meer kills dan deaths waar dat voorheen meestal niet het geval was :p
 
Gister k/d van 26/5 lekkerrrrr, filmpje is bruut!!!
 
Op hoeveel SPM zitten jullie onderhand? Zit nu op 525.

Eindelijk 2 kdr gehaald vandaag. Heb in het begin erg veel slechte kdr ratios gehaald vanwege jets en shit. :D
 
320 SPM :(

Ik denk dat ik wel 400+ zou kunnen halen. Ik vind het alleen nodig/leuk om een 'low-profile' te houden, dat betekend dus minder scoren. En met een sniperclass haal ik vaak ook wat minder punten dan met engineer of support..
 
Back
Naar boven