Fitness Seller

Het Battlefield topic (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Kills: 512
deaths: 13

Gaat goed al zeg ik het zelf.
 
Bad Company 2 heb ik gespeeld ja. Dat is de enige.. Maar toen vond ik MW2 interessanter.. Hoezo?

Naja wel netjes toch die stats, dat ga ik niet halen in 't begin :p

Welke headset is trouwens het best voor ps3?
 
2 kills, 8 deaths.
dbb, u mirin my stats?

Kills: 512
deaths: 13

Gaat goed al zeg ik het zelf.
Wtfaaak doe je goed!! ;)
Naja wel netjes toch die stats, dat ga ik niet halen in 't begin :p

Welke headset is trouwens het best voor ps3?
Ik heb geen idee welke headset het best is. Maar ik heb zelf een datel headset en die werkt prima bij mij. Verder lijkt mij dat de headsets voor ps3 van Sony ook wel goed zijn;) Heb je een budget?
 
Wtfaaak doe je goed!! ;)

Ik heb geen idee welke headset het best is. Maar ik heb zelf een datel headset en die werkt prima bij mij. Verder lijkt mij dat de headsets voor ps3 van Sony ook wel goed zijn;) Heb je een budget?

Haha neejoh, dingen kosten geen reet, 30 euro leg ik er ook wel voor neer en dan heb je wel al een hele goeie, net een beetje rond gekeken.

Zag net al een ps3 headset liggen maar die was niet van Sony, onbekend merk dus ik ga vandeweek wel effe naar de mediamarkt ofzo ;)
 
Kills: 512
deaths: 13

Gaat goed al zeg ik het zelf.

Dus van de 512 mannetjes die je hebt neergeknald ben jij zelf pas 13 keer neergeknald? :eek:

Ben je sniper ofzo dan.. :p
 
Haha neejoh, dingen kosten geen reet, 30 euro leg ik er ook wel voor neer en dan heb je wel al een hele goeie, net een beetje rond gekeken.

Zag net al een ps3 headset liggen maar die was niet van Sony, onbekend merk dus ik ga vandeweek wel effe naar de mediamarkt ofzo ;)
Deze heb ik, eerste hit bij 'ps3 datel headset'. Is een prima dingetje dat niet alleen op 1 oor zit. Die microfoon kan je verstellen en buigen waardoor je hem dus verder van je mond af kan doen of dichterbij. Lange batterijduur ;)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dus van de 512 mannetjes die je hebt neergeknald ben jij zelf pas 13 keer neergeknald? :eek:

Ben je sniper ofzo dan.. :p
Sterker nog, als je mijn post hierboven leest stond hij in het begin op 2 kills en 8 deaths, dus hij heeft en ommekeer gemaakt vanaf daar, en heeft toen 502 kills gemaakt en is maar 6 keer dood gegaan sindsdien!
Naturell heeft ook een contract aangeboden gekregen meen ik gehoord te hebben.
 
Die laser vind ik echt nutteloos, snap niet goed waarom mensen het gebruiken.
Het verraadt je positie vaak en echt verblinden doet het ook niet.

Die laser maakt je crosshair iets preciezer bij hipfiring. Chill met shotties bijvoorbeeld.
 
Deze heb ik, eerste hit bij 'ps3 datel headset'. Is een prima dingetje dat niet alleen op 1 oor zit. Die microfoon kan je verstellen en buigen waardoor je hem dus verder van je mond af kan doen of dichterbij. Lange batterijduur ;)
http://www.muizenshop.nl/layout/media/21601-21800/21658_1_image.jpg


Sterker nog, als je mijn post hierboven leest stond hij in het begin op 2 kills en 8 deaths, dus hij heeft en ommekeer gemaakt vanaf daar, en heeft toen 502 kills gemaakt en is maar 6 keer dood gegaan sindsdien!
Naturell heeft ook een contract aangeboden gekregen meen ik gehoord te hebben.

Vind alleen wel super irritant altijd als je je geluid maar in 1 oor hoort, dat moet ik echt niet hebben, dan hoor je in je ene oor Battlefield en in je andere oor andere dingen waardoor je je sowieso moeilijker kan concentreren maar je hoort de voetstappen ook maar vanaf 1 kant.

Met cs had ik een dikke koptelefoon, bij elke kleine voetstap wist ik precies waar iemand zat :p
 
Nou, deze headset zit niet over je hele oor heen, dus ik hoor het geluid van battlefield door allebei mijn oren. Als retards aan de andere kant van de koptelefoon lopen te bleren zet ik het headsetje half op m'n oor zodat het zachter klinkt :p Daarnaast heb ik een klein surround systeempje waardoor ik dus sowieso altijd hoor waar iemand vandaan komt;)
 
Nou, deze headset zit niet over je hele oor heen, dus ik hoor het geluid van battlefield door allebei mijn oren. Als retards aan de andere kant van de koptelefoon lopen te bleren zet ik het headsetje half op m'n oor zodat het zachter klinkt :p Daarnaast heb ik een klein surround systeempje waardoor ik dus sowieso altijd hoor waar iemand vandaan komt;)

Ohh lol, zo'n headset is alleen om je maten aan te horen dus, ik dacht ook dat je er het geluid van het spel zelf doorheen hoorde, dus ipv je boxen/tv
 
Ohh lol, zo'n headset is alleen om je maten aan te horen dus, ik dacht ook dat je er het geluid van het spel zelf doorheen hoorde, dus ipv je boxen/tv

Volgens mij is dat in te stellen. Heb laatst zelf deze gehaald. Even kijken of het bevalt

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Volgens mij is dat in te stellen

Ja zal best, maar ik heb dus liever gewoon een headset waar ik alles in 1 hoor, soms is het 's avonds laat en dan wil ik mijn geluid nog wel eens te hard zetten, dus dan is het ideaal als dat uit een headset komt met goed geluid, daarom maakt het budget me niet zoveel uit, ik vind het belangrijk dat ik het geluid heel erg goed hoor, met bass en zonder gekraak.
 
Ohh lol, zo'n headset is alleen om je maten aan te horen dus, ik dacht ook dat je er het geluid van het spel zelf doorheen hoorde, dus ipv je boxen/tv
:roflol: Dat moet je niet met dat dingetje doen..
Nee ik doelde op een headset om mee te communiceren tijdens eens online game. Het maakt het spel een stuk leuker en makkelijker als je kan praten. Anders kan je alleen communiceren door te spotten.
 
Volgens mij is dat in te stellen. Heb laatst zelf deze gehaald. Even kijken of het bevalt

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja zoiets zag ik ook liggen
 
Hee nerds, ff ownen op ps3? :)
 
:roflol: Dat moet je niet met dat dingetje doen..
Nee ik doelde op een headset om mee te communiceren tijdens eens online game. Het maakt het spel een stuk leuker en makkelijker als je kan praten. Anders kan je alleen communiceren door te spotten.

In het begin valt er weinig met mij over te praten denk ik, snap toch geen reet van wat je zegt :p

---------- Post toegevoegd Tue 13 Dec 2011 om 14:45 ----------

Dat is die van ps3 toch? Of in ieder geval die 'speciaal voor ps3'.

Dat was die van jou toch?
 
Back
Naar boven