MuscleMeat

Het bestel-elders-in EU-topic

Ano_1978_15

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
5
In navolging op het grote bestel-in-VS-Topic. Dit Topic.

Waarin al jullie ervaringen gedeeld mogen worden tav. sups bestellen in EU.
Met voorkeur voor:UK Engeland en Duitsland. Maar ook andere EU landen zijn welkom (Oost EU misschien ervaringen)?

Zowel voor als na's mogen besproken worden. Wat zijn jullie ervaringen? Welke (online)stores zijn goed, heb goede ervaringen mee?

Een voordeel: vrij expensie in de EU lidstaten landen/ open grenzen.

Ben benieuwd.

In navolging op het grote bestel-in-VS-Topic. Dit Topic.

Waarin al jullie ervaringen gedeeld mogen worden tav. sups bestellen in EU.
Met voorkeur voor:UK Engeland en Duitsland. Maar ook andere EU landen zijn welkom (Oost EU misschien ervaringen)?

Zowel voor als na's mogen besproken worden. Wat zijn jullie ervaringen? Welke (online)stores zijn goed, heb goede ervaringen mee?
Ik heb een paar maanden terug eens wat besteld in Duitsland (ebay.de) eBay Shop - Sporternährung online Discounter: Wir verkaufen Proteine Eiweiss: Multipower EVOLUTION Protein Formula 80 Eiweiß Shaker
Ik heb er toen enkel maar wat whey (5kg) besteld en heb via mailcontact toch wel wat van de prijs (verzendkosten) kunnen afdingen ,kortom voor mij..een geslaagde bestel-ervaring.

Ik heb een paar maanden terug eens wat besteld in Duitsland (ebay.de) eBay Shop - Sporternährung online Discounter: Wir verkaufen Proteine Eiweiss: Multipower EVOLUTION Protein Formula 80 Eiwei* Shaker
Ik heb er toen enkel maar wat whey (5kg) besteld en heb via mailcontact toch wel wat van de prijs (verzendkosten) kunnen afdingen ,kortom voor mij..een geslaagde bestel-ervaring.

Had je die van €39.99 gekocht? Is wel zeer goedkoop, hoe goed is deze? En qua oplosbaarheid e.d.?

Had je die van €39.99 gekocht? Is wel zeer goedkoop, hoe goed is deze? En qua oplosbaarheid e.d.?

Nee, het merk van de eiwitten was Powerman en was iets van een 32€ per 2,5kg.
Ik had 5kg van deze whey besteld zowel de vanille als choco en waren beiden goed qua oplosbaarheid en smaak.
80g eiwit/100g (een echte concentraat whey dus)
DHL leverde het tot bij mij en ik kreeg nog eens gratis een paar shakebekers erbij.

Ik heb afgelopen jaar een keer bij cheapuksupplements.com besteld met CC.

Na een week of 3 gewacht te hebben op mijn (eerste) bestelling was het nog niet binnen en heb ik ze gemaild. Ze gaven aan dat de bestelling wel verstuurd was en dat deze dus kwijt was. Uiteindelijk hebben ze zonder moeilijk te doen mijn bestelling gewoon opnieuw verstuurd. Bij levering moest ik toen mijn handtekening zetten en uit de papieren en poststempel kon ik opmaken dat het om de 2e levering ging. Ik vraag me nog steeds af of die 1e levering nog ooit opduikt... :D

Nee, het merk van de eiwitten was Powerman en was iets van een 32€ per 2,5kg.
Ik had 5kg van deze whey besteld zowel de vanille als choco en waren beiden goed qua oplosbaarheid en smaak.
80g eiwit/100g (een echte concentraat whey dus)
DHL leverde het tot bij mij en ik kreeg nog eens gratis een paar shakebekers erbij.

Thx, ook nog best goedkoop. Vergelijkbaar met de actie bij BodyLab.

Wel duur Dave.
Liter kost 8 pond?
Bij de makro betaal je voor een pak (0,7 of 1 lityer weet het niet zeker) 2,50 euro ofzo.
Scheelt nogal.

Da's waar ja, denk dat het anders goedkoper is om zo je eitjes te kopen, ook al gooi je bvb het eigeel weg. 1 liter van dat spul = 33 eiwit van eitjes. Voor 10 eitjes betaal je iets van een euro dacht ik?

• Topic Starter Topic Starter
Zou wel eens wat ervaringen en duitse supplementen-sites willen leren kennen.
Mensen die daar liefst bij voorkeur grote whey en/of wheightgainer sups hebben gekocht.

Ik zit nu op die ebay link van CLACIFICATION te kijken en zie daar toch wel aantrekkelijkedingen staan qua whey betreft;
5 kilo voor 40-50 euro's enzo... Iemand ervaring met deze kwaliteit?

Neem aan dat dit berdijven zijn die adverteren via ebay? Kan ze ook direct contacteren via bijgevoegde sitelink/mail voor een eventuele n.ot.k. bulkaanbieding? Iemand hier ervaring mee? Zou dan wel een sterke voorkeur voor Ideal-betaling hebben.

Lijkt me niet verkeerd om een 20 kilo whey te hebben voor: 180 euro's of zo...

Laatst bewerkt:
En mss wil die kerel wel extra korting geven bij grote bestellingen? :D

Die site, cheapuksuppl die is wel redelijk alleen sommige prijzen zijn wel hoog t.o.v. in amerika te bestellen.. bvb lipo-6x is eerder hoog geprijsd, white blood normaal geprijsd, no-xplode redelijk goedkoop als je er 2 van koopt ;)

Zou wel eens wat ervaringen en duitse supplementen-sites willen leren kennen.
Mensen die daar liefst bij voorkeur grote whey en/of wheightgainer sups hebben gekocht.

Ik zit nu op die ebay link van CLACIFICATION te kijken en zie daar toch wel aantrekkelijkedingen staan qua whey betreft;
5 kilo voor 40-50 euro's enzo... Iemand ervaring met deze kwaliteit?

1) het is calcification ipv CLACIFICATION ;)
2) mijn ervaring met deze Duitse webwinkel is vluchtig verwoord..uitstekend.
Ik heb altijd snel antwoord gekregen op m'n mails, de betaling was ook op een paar dagen vlotjes aangekomen, gratis gadgets bij enkel wat whey op de bestelbon, kortom puike service!!
Over de kwaliteit van die aanbieding die je aanhaalt 5kg >> 40-50euro's kan ik niets vertellen, ik heb in een vorige post vermeld welke whey ik toen had besteld en aan welke prijs en die was lekker.

Oke.

Andere nog iets te melden over duitse bedrijven -> whey _> grote hoeveelheden met prijzen ala: ebay?

-Kwaliteit,prijs,ervaringen alles is welkom!

Iemand ervaring met deze site => BulkPowders.co.uk !?
Zoja, wat zijn jouw ervaringen met deze site !?
Leveringstermijn en dergelijke... Goede service !?

Iemand ervaring met deze site => BulkPowders.co.uk !?
Zoja, wat zijn jouw ervaringen met deze site !?
Leveringstermijn en dergelijke... Goede service !?

jaja zeker het is een goede winkel ik heb er een tijdje terug nog 5 kg whey besteld en nog wat andere zooi alleen kijk goed naar de verzendkosten, want die kunnen nogal hoog uitvallen dacht ik.
en zeker een goede service en best snelle levering:D

Mijn eigen ervaringen in de UK.
(zelfde bedrijf) zijn dan weer erg slecht te noemen:

besteld 20 kilo whey (unflavoured) en 1 potje creatine cee esthyl (750 gram?)

Koste een 170 euro's of zo incl. verzenden.

1 ste levering nooi ontvangen. Heel veel fout gegaan met communicatie/betaling.

Uiteindelijk mijn spullen gekregen (doos slechte staat) na een dikke 2 maanden !!! :eek::eek::eek:

Oei oei, dus geen toppertje !?

Met welke site !? Die eerste of die 2e !?
Goede ervaringen mee ?
Wat was de leveringstijd ?

Terug
Naar boven