MuscleMeat

Het bestel-elders-in EU-topic

heb vorige week dit besteld bij fiteurope.com (Frankrijk) http://www.fiteurope.com/ :

No-xplode Fruit punch 820 g voor 29,90 €

no-xplod-ech_zoom.jpg

100% creatine mono 1kg voor 15,90 €

100cm500_zoom.jpg

verzendingskosten : 14.07 €

totaal : 59.87 €

nu nog wachten op ontvangst

prijzen vind ik iig niet mis, voor no-xplode betaal je hier ongeveer 44 euro en voor die creatine mono is het hier soms makkelijk het dubbele van prijs voor 1 kg.

Ik heb een vraagje, ik heb wel vaker bij bulkpowders wat gehaald; allemaal wel oké (goede service e.d.).

Nu heb ik besteld en staat m'n order al 2 weken op "order is being picked" en heb ik al 4 emails (2 via website form en 2 direct naar sales@bulkpowder) verzonden na hun om te informeren wanneer hij verzonden wordt; echter krijg ik totaal GEEN reactie (zelfs geen ontvangst bevestiging).

Iemand dezelfde ervaring?

Het is al duidelijk, vanwege onderbezetting (vakantie/ziekte) is hun response e.d. wat lager.

Ik heb een vraagje, ik heb wel vaker bij bulkpowders wat gehaald; allemaal wel oké (goede service e.d.).

Nu heb ik besteld en staat m'n order al 2 weken op "order is being picked" en heb ik al 4 emails (2 via website form en 2 direct naar sales@bulkpowder) verzonden na hun om te informeren wanneer hij verzonden wordt; echter krijg ik totaal GEEN reactie (zelfs geen ontvangst bevestiging).

Iemand dezelfde ervaring?

Wellicht is het niet op voorraad. Ze reageren inderdaad nauwelijks op mails. Ze reageren wel vaker op hun forum: [Link niet meer beschikbaar]

Edit: en zoals je daar ook kan lezen: alles komt wel aan, het kan soms wel wat langer duren.

Ondertussen nog mensen die ervaringen hebben met bestellen van supps in Duitsland ofzo (online shops, ebay.de, ...) ?

pfffff..... major bump......
en euhhh nee geen ervaring met duitland, maar de online shops horen het gewoon te doen toch?

Terug
Naar boven