AndroidHealthClinic

Het bestel-elders-in EU-topic

Met welke site !? Die eerste of die 2e !?
Goede ervaringen mee ?
Wat was de leveringstijd ?

citaat calcification:
Een hele tijd terug heb ik eens meebesteld bij die laatste shop,...

Welke zou het nu kunnen zijn ? Inderdaad.
Mijn ervaring met deze shop is goed, binnen de week was alles binnen, maar heb toen niet zelfstandig een bestelling gedaan bij hen, samen met paar maten besteld, ik liet enkel weten dat ik wat smaakloze whey nodig had en een weekje later stond ie al in de keukenkast.

Mijn eigen ervaringen in de UK.
(zelfde bedrijf) zijn dan weer erg slecht te noemen:

besteld 20 kilo whey (unflavoured) en 1 potje creatine cee esthyl (750 gram?)

Koste een 170 euro's of zo incl. verzenden.

1 ste levering nooi ontvangen. Heel veel fout gegaan met communicatie/betaling.

Uiteindelijk mijn spullen gekregen (doos slechte staat) na een dikke 2 maanden !!! :eek::eek::eek:

oh shit ja de levering duurde bij mij ook wat langer klopt was het even vergeten, dit komt door GLS ? volgens mij die levert dit in nederland en dit kloot heel erg met pakketjes. maar 170 eu is toch goedkoop dit creatine was denk 1000 gram 750 hebben ze niet. ik ga er ook gewoon straks weer bestellen whey is namelijk bijna op:D

oh shit ja de levering duurde bij mij ook wat langer klopt was het even vergeten, dit komt door GLS ? volgens mij die levert dit in nederland en dit kloot heel erg met pakketjes. maar 170 eu is toch goedkoop dit creatine was denk 1000 gram 750 hebben ze niet. ik ga er ook gewoon straks weer bestellen whey is namelijk bijna op:D

Nice, hou ons op de hoogte kerel !!

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga calcification (zo goed:D) eens uipluizen of dit iets is.
Vooral die eerste bevalt me wel (ivm. de full money back garuntee)
Laat van me horen.

optie 1 (all in one) whey valt zo oed als af scheelt op grote bulkvoorraad (10 kilo+) een 10-30 euro's EXC. verzending hier heen.

Op 20 kilo betaal je (unflavoured als ik mezelf niet vergis) 200 euro's excl. verzending.

My potein,co,uk kom ik niet helemaal aan uit en wacht een reply af.
Ziet er vooralsnog redelijk uit. In ieder geval beters dan bij all in one whey.
Effe wachten dus nog.

Laatst bewerkt:
My protein.co.uk ziet er allemaal vrij deftig uit. Maar ik tel me eigen een breuk en zoek me eigen een breuk :(
Ik ben ruim voldoende thuis opzich tav. whey soorten/caisenaat soorten,blends,concentraat,isolaat,hydroisolaat/ biologische waard enzo...

Maar bij myprotein breek ik m'n hoofd bijna. Kan iemand met me mee kijken???
Me effe op weg helpen.

Dit zoek ik in en whey product:

* gewone whey (dwz: concentraat al dan niet in een blend met isolaat)
* whey: 70-80 (gram op 100 gram droge stof)
* 15-25 kilo's: zeg een 20 kg voorraad.
* smaak: bij voorkeur banaan en/of: unflauvered.
* prijs een max. 190 euro's voor 20 KG whey bij voorkeur: flavoured? (niet met flavouring zakjes) prijs lifst lager:D

Welk bedrag kom ik uit: flavoured whey en unflauvered whey?

Met weightgainer geloof ik het eigelijk wel: zijn 2 opties unflaovered. Maar ik denk dat het weinig scheelt tav. prijzen hier. Helemaal wanneer ik er nog flavouring systems/zakjes bij moet doen. Dat lat ik dek ik voor wat het is.

Linkie: myprotein.co.uk - Leading Online Manufacturer & Supplier of Sports and Nutritional Supplements

Iemand ervaring met deze site => BulkPowders.co.uk !?
Zoja, wat zijn jouw ervaringen met deze site !?
Leveringstermijn en dergelijke... Goede service !?

heb er nu iets van 10 x besteld : duurt 7 tot 14 dagen komt aan met GLS
lekker goedkoop ;weinig te klagen

Solo; Onbegrijpelijk dat dit bij jou 10 x goed gaat :eek: !!!!
Zou bijna gaan twijfelen. Ben nu even met wat anders bezig en misschien dat ik er dan laters op terug kom!

Paar vraagjes:

- kun je ook gewoon met smaak (bananen) bestellen; ZONDER dat geflavour?
- wat ben je altijd kwijt voor je whey (zowel met smaak als zonder smaak) en hoeveel kg neem je dan af?
- wat kost alles incl. verzending naar NL?

dat is al eens gepost paar reply's terug.
Is zelfs duurder dan hier bij onze 3 sponsoren. En dan kun je veel beter bestellen in NL. Het rendement is dan nihil om in Duitsland bij die zaak die jij aangaf te bsetellen.

dat is al eens gepost paar reply's terug.
Is zelfs duurder dan hier bij onze 3 sponsoren. En dan kun je veel beter bestellen in NL. Het rendement is dan nihil om in Duitsland bij die zaak die jij aangaf te bsetellen.

Nou nou, 10 kg whey kost 93 euro, komt nog 14 euro aan verzendkosten bij, dus een totaal van 107 euro voor 10kg whey. Wanneer je meer koopt of met andere mensen, valt dit bedrag lager uit omdat de verzendkosten worden verdeeld. (als je 20kg koopt zijn de totale kosten per 10kg 100 euro) Het loont zeker om over de grens te gaan shoppen.

Het loont ook wel! hoho, zo bedoel ik dat niet...
Maar de specifieke link die calfication gaf, niet, of veel minder. De prijs is gelijk aan hier in NL.

Misschien ook een misverstand opnieuw, van mijn kant uit. Maar als bulkpowder.uk 107 euro's vraagt voor 10 kilo unflavoured whey incl. verzending. Is het niet echt heel aantrekkelijkom in buitlenad vs. NL te bestellen...

Misschien ook een misverstand opnieuw, van mijn kant uit. Maar als bulkpowder.uk 107 euro's vraagt voor 10 kilo unflavoured whey incl. verzending. Is het niet echt heel aantrekkelijkom in buitlenad vs. NL te bestellen...

10 kg whey kost bij xxl bijvoorbeeld €150 (wel met smaak), voor €300 heb je dan 20kg whey. Voor dat geld heb je vanuit de UK bijna 30kg whey, scheelt 10kg aan eiwitpoeder, vind ik niet weinig.

Solo; Onbegrijpelijk dat dit bij jou 10 x goed gaat !!!!
Zou bijna gaan twijfelen. Ben nu even met wat anders bezig en misschien dat ik er dan laters op terug kom!

Paar vraagjes:

- kun je ook gewoon met smaak (bananen) bestellen; ZONDER dat geflavour?
- wat ben je altijd kwijt voor je whey (zowel met smaak als zonder smaak) en hoeveel kg neem je dan af?
- wat kost alles incl. verzending naar NL?

ze hadden 1x een potje vergeten maar na klagen kreeg ik die keer daarop eentje extra. Whey is bij bulkpowders altijd naturel (zonder smaakje).
verzendkosten (5-10kg) zijn iets van 14 euro. Ik probeer zelf wat anders te vinden (naturel whey is een beetje saai) en ik wil een adres waar ze ook repen verkopen.

extremesupplements.co.uk - HOME

Hier nog een hele mooie shop die helemaal is toegesplitst op de verkoop van designer spul... prijzen zijn heel redelijk en geen gezeik met douane omdat het vanuit de UK komt :) (zelf geen ervaring mee verder).

Heb mijn adresje gevonden na al die jaren !!!! :eek:;)
eiwitpoeder.nl voortaan voor mij. Perfecte zaak en redelijk NL prijzen!:thumb:

Ik dank jullie voor al jullie steun,reacties en bb liefde jongens :D

Ik heb een vraagje, ik heb wel vaker bij bulkpowders wat gehaald; allemaal wel oké (goede service e.d.).

Nu heb ik besteld en staat m'n order al 2 weken op "order is being picked" en heb ik al 4 emails (2 via website form en 2 direct naar sales@bulkpowder) verzonden na hun om te informeren wanneer hij verzonden wordt; echter krijg ik totaal GEEN reactie (zelfs geen ontvangst bevestiging).

Iemand dezelfde ervaring?

Terug
Naar boven