AndroidHealthClinic

Shocking News Het buikweg t-shirt!!!11

Same here. Ik heb ook een hol rugje met een squatreet.

Indd, en deadliften of je onderrug trainen helpt geen ****, de fysio zei een keer tegen me dat mijn buikspieren vele malen sterker moeten worden, maar hoeveel gewicht ik ook op mn borst leg en omhoog ga, het helpt geen reet.

Me buikspieren worden wel dik though.

Indd, en deadliften of je onderrug trainen helpt geen ****, de fysio zei een keer tegen me dat mijn buikspieren vele malen sterker moeten worden, maar hoeveel gewicht ik ook op mn borst leg en omhoog ga, het helpt geen reet.

Of je moet constant je glutes aanspannen, dan sta je wel recht. Maar dat is ook weer zoiets...

haha zie het al voor me als je een chick mee naar huis neemt en dan opeens je shirt uit doet.

Tot dat je een chick mee neemt naar huis, spul uit gaat...
Dan mag je wat verklaren denk ik! Zeker gezien het voorbeeld hier boven!
Al geloof ik de werking ook niet echt, complete faal dit!

Ach ja, dan weten die wijven ook eens hoe wij ons voelen... Word ik wakker, komt zij net uit de douche en dan schrik ik me een ongeluk...make-up bitches

haha zie het al voor me als je een chick mee naar huis neemt en dan opeens je shirt uit doet.

tja en als je een chick mee naar huis neemt en ze doet der push-up BH en puch-up broekje uit en der extensions (of hoe je dat ook schrijft :-P ) uit en de nepnagels vallen af....... dan maar hopen dat je genoeg alcohol op hebt idd ;-)

Als je buikspier oefeningen doet moet je er wel voor zorgen dat je niet je iliopsoas ook traint. Zowiezo proberen bij het squaten je abs continu aan te spannen en zorgen dat je squat met een neutrale houding van je onderrug.

Terug
Naar boven