XXL Nutrition

het customizen van mijn shirt

MonsterStrength

Monstrous Giant
Elite Member
Waardering
6
hier was hij nog origineel, volledig toe:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

opengesneden, en de randjes mooi dichtgestikt:

and finally, de velcro eraan bevestigd:

Ziet er leuk uit!

Wat zijn de voordelen?

Je raakt er makkelijker in he!:D

Dat wil nogal wel eens een plus zijn bij dikzakken zoals Dries:P

Stoer, Drieske! Maar eh, velcro is toch gewoon klitteband?

idd klitteband

btw dries, ge kunt ook het chestpannel verkleinen, da kunde doen door de naad van de mouwen aan borstzijde meer naar binnen te brengen

nog een voordeel is dat je het pak lager kan plaatsen, waardoor de groove ook automatisch lager zit. voor zo'n pak weet ik nu niet of dat zo verschrikkelijk veel uitmaakt eerlijk gezegd, maarja, ik heb nog nooit met een open back gebencht dus ik zou't ni kunnen zeggen :D

is dat dan nog wel stevig? Ik heb het idee dat die dikke pens van Wakaera de klitteband zo losduwd ;)

• Topic Starter Topic Starter
Mugje zei:
is dat dan nog wel stevig? Ik heb het idee dat die dikke pens van Wakaera de klitteband zo losduwd ;)
de druk komt op de chestpanel, die velcro is enkel omdat het niet zou rondflapperen ;)

frietbakker zei:
Je raakt er makkelijker in he!:D

Dat wil nogal wel eens een plus zijn bij dikzakken zoals Dries:P

Stoer, Drieske! Maar eh, velcro is toch gewoon klitteband?
velcro = klitteband idd

Deejay_Spike zei:
idd klitteband

btw dries, ge kunt ook het chestpannel verkleinen, da kunde doen door de naad van de mouwen aan borstzijde meer naar binnen te brengen
dus de naden volledig lossen en herstikken? dat zie ik echt niet zitten dude :s

Deejay_Spike zei:
nog een voordeel is dat je het pak lager kan plaatsen, waardoor de groove ook automatisch lager zit. voor zo'n pak weet ik nu niet of dat zo verschrikkelijk veel uitmaakt eerlijk gezegd, maarja, ik heb nog nooit met een open back gebencht dus ik zou't ni kunnen zeggen :D
ik ook niet, morgen de test :)

Terug
Naar boven