AndroidHealthClinic

Het gaat niet meer

Vincenzio

Ripped Bodybuilder
Waardering
303
Lengte
1m82
Massa
79kg
Vetpercentage
13%
Hey,

Ik volg al 2 maanden een cutschema en ben daarmee 7 á 8 kilo afgevallen.

Nu ben ik al 2 weken niks afgevallen, hoe komt dit?

• Topic Starter Topic Starter
Jup.

Wil dat zeggen dat ik morgen boven mijn behoefte uit moet komen ofzo? Of een patatje moet eten ofzo?

Jup.

Wil dat zeggen dat ik morgen boven mijn behoefte uit moet komen ofzo? Of een patatje moet eten ofzo?
Iets dergelijks ja.. Je lichaam een beetje aan het raden laten. Google eens op 'carb refeed'..
Anderen hier kunnen je vast wel wat specifiekere tips geven.. 'BUMP'

---------- Toegevoegd om 19:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:32 ----------

Zo te zien kan wildAnimal je nog wat tips geven :D

Hey,

Ik volg al 2 maanden een cutschema en ben daarmee 7 á 8 kilo afgevallen.

Nu ben ik al 2 weken niks afgevallen, hoe komt dit?

Waarschijnlijk hou je tijdelijk wat vocht vast (it happens, gaat vanzelf over ... whoosh). Daarnaast is je onderhoudsniveau lager geworden doordat je 8 kilo lichter bent geworden, en dus zul je bij dezelfde inname sowieso minder afvallen.

Respect voor je aantal posts :p

Het schema is aangepast op het gewicht dat ik nu heb, dus volgens jou kan ik binnekort ineens een kilo minder wegen?

Als je minder binnen krijgt dan wat je verbrandt zal je inderdaad afvallen. Een dag in de week boven onderhoud eten is trouwens aan te raden, ik zelf doe er zelfs 2 per week - op de dagen na 2 trainingsdagen. Maar ik zit op de andere 5 wel erg laag.

Je zou op zaterdag lekker een pizza of wat patat moeten eten.
Veelal is je voedsel eentonig en je lichaam went hieraan, een refeed brengt je stofwisseling weer op gang.

Als ik dat doe voel ik mezelf altijd schuldig en k*t, maar het is echt goed voor je lichaam om deze periodiek wat foute vetten te geven.

Je zou op zaterdag lekker een pizza of wat patat moeten eten.

Veelal is je voedsel eentonig en je lichaam went hieraan [/quote]

nietes.

, een refeed brengt je stofwisseling weer op gang.

nietes

Als ik dat doe voel ik mezelf altijd schuldig en k*t, maar het is echt goed voor je lichaam om deze periodiek wat foute vetten te geven.

Ik geloof niet in foute vetten. (hooguit een overdaad aan verzadigd vet)

Je hoeft er niks mee te doen "wazzup".

We zijn het duidelijk niet met elkaar eens.
Bij mij werkt het goed en ook bij iemand die in april Nederlands Kampioen is geworden bij de Masters.

At TS, succes in ieder geval ;-)

Je hoeft er niks mee te doen "wazzup".

We zijn het duidelijk niet met elkaar eens.
Bij mij werkt het goed en ook bij iemand die in april Nederlands Kampioen is geworden bij de Masters.

At TS, succes in ieder geval ;-)

Oh het "werkt" wel, maar niet om de redenen die jij omschrijft.

Oke dus ik moet gewoon 1 keer per week boven mijn behoefte gaan zitten dmv iets vets als een pizza/patat te eten? Helpt het ook als ik meer cardio doe?

Oh maar dan ben ik het met je eens.. Het leptin verhaal enzovoorts..
Flink veel koolhydraten innemen zou beter zijn dan vettige pizza op je 'zondig'-dag..

Het enige wat een pizza toevoegt is het verlangen naar pizza's wegnemen.. zo is een pizza nooit meer dan 3 dagen van je verwijdert, iets wat een ieder vol moet kunnen houden (beter dan 12 - 16 weken)

Zo eet ik ijs 2 keer per week in de cut :) (low fat, dus past zelfs in een refeed)

Low fat ijs? hoe kom je daaraan?

Low fat ijs? hoe kom je daaraan?

Dat bestaat zelfs van Ben en Jerry's. Maar Ben en Jerry's is ongewoon duur :rolleyes:
Ik denk dat vooral de duurdere merken een variant hebben.
Ik heb ooit wel zoiets gekocht in de lidl, in aparte potjes verpakt maar het was ronduit slecht. Dan haal je er ook geen voldoening uit.

Terug
Naar boven