Vincenzio
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 303
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is goed mogelijk dat je zo heftig hebt lopen cutten dat je lichaam in "starvation" modus is gegaan. Dat krijg je dus als je te lang te laag onder je dagelijkse calorie behoefte zit. Dat is waarom de zigzag methode wordt aangeraden om je lichaam voor de gek te houden. Hierbij zorg je dat je bijvoorbeeld 3 dagen lang 15 a 20% onder je dagelijkse calorie behoefte zit en dan weer 3 dagen over 15 a 20% over je dagelijkse calorie behoefte.Hey,
Ik volg al 2 maanden een cutschema en ben daarmee 7 á 8 kilo afgevallen.
Nu ben ik al 2 weken niks afgevallen, hoe komt dit?
Even een vraagje tussendoor
Is je onderhoud dan gewoon niet gedaald, want je ben namelijk wat afgevallen, dan is 't toch slimmer om wat minder te eten?
Dat is gewoon toch de makkelijkste oplossing.
Dan heb jij andere kwark dan ik.
---------- Toegevoegd om 00:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:11 ----------
Ik weet niet of het iedereen is opgevallen, maar het gaat hier om een kind van 15 die op het juiste gewicht zit.......
En puber die vol hormonen zit en in de groei is, laat je die dan onder onderhoud eten terwijl die al op het juiste gewicht t.o.v. lengte zit?
Nee natuurlijk niet. Die laat je sporten. Die gaat gewoon op onderhoud zitten en voldoende sporten en bewegen om aan overtollig vet af te komen.
Daar ga je geen ecto van maken met veel te lage hormoonspiegels en groei belemmeringen door slecht eten.
Dat hij niet meer afvalt lijkt me een logisch gevolg van te weinig eten, de stofwisseling ligt plat bij dat kind, het lichaam houdt alles vast om in de juiste mate van voeding te kunnen voorzien. Hij is in de groei, hij is een puber van 15.
Denk eens na mensen!
De helft zit hem nog gek te maken ook, straks is het een anorexia ventje geworden, dan ben je lekker bezig.