AndroidHealthClinic

Het gevaar in Belgie

het is heel erg jammer dat die paar krankzinnige pubers de reputatie van heel de allochtone gemeenschap om zeep helpen. de schuldige hiervoor is de extreem luie-lakse-laffe-dikke-domme belgische politie. het enige wat de belgische politie doet is fietsers controleren of hun achterlicht brandt ipv die jongeren aan te pakken en voor de jeugdrechter te brengen en te interneren.

een bijkomende anekdote:
een vriend van me werkt in brussel en moet dikwijls de metro nemen rond schaarbeek (soft-molenbeek versie). op een avond is hij daar afgeranseld geweest door een groep allochtanen met machetten (hakmessen) hij is er gelukkig zonder permanente letsels vanaf gekomen maar heeft wel zijn portefeuille moeten inleveren. toen hij de politie contacteerde wou die niet naar de plaats van het delict zelf komen. hij moest zelf naar het politiekantoor strompelen. de politie was te bang...

flippodud zei:
het is heel erg jammer dat die paar krankzinnige pubers de reputatie van heel de allochtone gemeenschap om zeep helpen. de schuldige hiervoor is de extreem luie-lakse-laffe-dikke-domme belgische politie. het enige wat de belgische politie doet is fietsers controleren of hun achterlicht brandt ipv die jongeren aan te pakken en voor de jeugdrechter te brengen en te interneren.

een bijkomende anekdote:
een vriend van me werkt in brussel en moet dikwijls de metro nemen rond schaarbeek (soft-molenbeek versie). op een avond is hij daar afgeranseld geweest door een groep allochtanen met machetten (hakmessen) hij is er gelukkig zonder permanente letsels vanaf gekomen maar heeft wel zijn portefeuille moeten inleveren. toen hij de politie contacteerde wou die niet naar de plaats van het delict zelf komen. hij moest zelf naar het politiekantoor strompelen. de politie was te bang...

Een paar? right ;)

Tja... zo'n gast als die moskee eigenaar moeten ze gewoon onmiddelijk afmaken...

flippodud zei:

een bijkomende anekdote:

Een paar? Doe je ogen eens open. De reporter en politie heeft het over honderden jongeren. Die jongeren krijgen later ook weer kinderen, en die zullen even erg dan wel niet erger zijn dan hun ouders vanwege het slechte voorbeeld die ze geven.

Guillermo zei:
Een paar? Doe je ogen eens open. De reporter en politie heeft het over honderden jongeren. Die jongeren krijgen later ook weer kinderen, en die zullen even erg dan wel niet erger zijn dan hun ouders vanwege het slechte voorbeeld die ze geven.

-Ik heb niet letterlijk gehoord dat er honderden jongeren zouden zijn die zich aan die praktijken wagen... Het enige wat ik gehoord heb is dat die politicus honderd vernoemde als getal van extremisten. En daarvan heb ik echter geen bewijzen gezien of verder gehoord. Dus ofwel heb ik iets gemist, ofwel lul je al in de eerste zin uit je nek. En dan nog weegt dat aantal niet op tegen de overgrote meerderheid goedmenende allochtonen.
-De redenering dat die jongeren dan later ook weer kinderen en dat die slechter zouden zijn maakt een hele hoop veronderstelling die jij onmogelijk kan weten.

Wél een feit is dat de Belgische politie die jongeren kan oppakken voor:
-bendevorming
-intimidatie
-aanranding
-vandalisme
-illegaal wapenbezit
-...
en dat doen ze NIET !

Laatst bewerkt:
Dat parlementslid: "er moet iets gebeuren, het moet stoppen, alleen weet ik niet hoe"

wtf? waarom ben je dan parlementslid? De oplossing is eenvoudig: nultolerantie.

Wanneer gaan ze dan eindelijk eens snappen. Stuur er desnoods een leger op af, gooi ze in een jeugdgevangenis en stuur ze desnoods terug naar land van herkomst. Deze jongeren zullen toch niet aanpassen, ze blijven crimineel en zorgen voor een slecht imago voor het goede deel v/d allochtone gemeenschap.

Wat is dat toch met dit land?

flippodud zei:
goed dat jij de wetten niet bepaald dus. als jij je oordeel al laat beïnvloeden door 1 reportage...
Die reportage laat enkel de harde waarheid zien...

En de wetten die nu bepaald zijn helpen ook niet echt he?

Gisteren ben ik nog voor 70 euro op de bon gezet wegens te hard rijden. Dus de politie KAN wel kordaat optreden. Alleen ga je niet naar een groep agressieve hufters als je met 1 kip en 1 koe op het bureau zit, terwijl je collega’s op orders van het ministerie ergens verkeersbonnen aan het uitdelen zijn.
Justitie verliest haar geloofwaardigheid. De politiek lijkt niet met een oplossing te komen (kom op heren en dames politici, als je dit probleem aanpakt levert je dat een shitload aan zetels op). En het volk mort luidkeels.
Ja, het gaat lekker in België en Nederland. :(

@ flippodud

Jij woont zeker in een rustig dorpje zonder allochtonen. Of je bent er zelf 1?

ik heb es daar bewaking gedaan op een manifestatie . normaal gezien patrouilleren we in groepjes van 2 . we werden verplicht met 6sen te wandelen . en dan komen er nog kerels je bedreigen en als je niet oppast gooien ze een fles naar je hoofd :mad: zeer gevaarlijke buurt . en de politie rijd er rond maar als jij in de problemen zit blijven ze lekker in hun auto zitten wachten tot de slechterikken weg zijn :mad:

mijn idee nul tolerantie als er iemand vies kijkt sla die wapenstok op hem stuk en gooi hem een nachtje in de gevangenis .

Guillermo zei:
@ flippodud

Jij woont zeker in een rustig dorpje zonder allochtonen. Of je bent er zelf 1?

eerst en vooral: de ondertoon in je antwoord vind ik belachelijk.
ten tweede: neen ik ben geen allochtoon, ik ben 100% blank.
ten derde: ik woon in een stad die vrij groot is en waar er wel degelijk criminaliteit ed is. en wat IK zie is dat de politie NIX doet er aan. ze schijten in hun broek. die allochtonen zijn idd krapuul en verdienen een zware straf, dat staat buiten kijf en betwist ik ook niet. maar het generaliserende sfeertje dat hier in de lucht hangt zint me niet.

@Big_T: de TV toont wat sensatie is en waar mensen dus willen naar kijken. dat mijn allochtone groentenboer veel vriendelijker is dan de vlaamse, dat mijn allochtone ex-klasgenoten zich (itt sommige vlaamse) niet te beroerd voelen om samen iets te drinken als ik hen tegenkom, dat de allochtonen naar hier geloodst zijn om in de mijnen te komen werken in de jaren '60... DAT is ook realiteit. maar kijk rustig verder door jouw "objectieve" "venster" op de wereld.

koetje zei:
ik heb es daar bewaking gedaan op een manifestatie . normaal gezien patrouilleren we in groepjes van 2 . we werden verplicht met 6sen te wandelen . en dan komen er nog kerels je bedreigen en als je niet oppast gooien ze een fles naar je hoofd :mad: zeer gevaarlijke buurt . en de politie rijd er rond maar als jij in de problemen zit blijven ze lekker in hun auto zitten wachten tot de slechterikken weg zijn :mad:

mijn idee nul tolerantie als er iemand vies kijkt sla die wapenstok op hem stuk en gooi hem een nachtje in de gevangenis .

precies wat ik bedoel

gaat het over de toestand in Molenbeek? de aflevering van maandag? heb ik namelijk gezien, en schrok er toch wel van

telefacts is altijd wel te vinden voor baanbrekende (en soms smakeloze) TV maar dit leek niet echt in scene gezet...

daarom: er is wel degelijk een probleem, maar de politie werkt er als een rode lap op een stier
er moet wat veranderen, en ik blijf zeggen dat daarom de EIGEN familie voor de ommekeer moet zorgen, zij zijn namelijk de enigen die nog invloed hebben op deze jongeren

Monaco is opzich wel een idee... :D

Terug
Naar boven