- Waardering
- 1
Goed ideebartp zei:
Binnen enkele jaren zit bijna heel dbb daar denk ik 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed ideebartp zei:
Binnen enkele jaren zit bijna heel dbb daar denk ik 
beetje onzin vind ik wat jij zegt . telefacts is smakenloos maar wel realistisch .Santoz zei:gaat het over de toestand in Molenbeek? de aflevering van maandag? heb ik namelijk gezien, en schrok er toch wel van
telefacts is altijd wel te vinden voor baanbrekende (en soms smakeloze) TV maar dit leek niet echt in scene gezet...
daarom: er is wel degelijk een probleem, maar de politie werkt er als een rode lap op een stier
er moet wat veranderen, en ik blijf zeggen dat daarom de EIGEN familie voor de ommekeer moet zorgen, zij zijn namelijk de enigen die nog invloed hebben op deze jongeren
DBC01 zei:Stukje Spaanse politie voor een weekje neerzetten....
Heerlijk trouwens dat er nog steeeeds mensen zijn die deze feiten gewoon niet willen inzien LOL
Ik heb het elk weekend nog druk met allochtonen die mijn tijd opeisen maar geen autochtoon die dat erkent natuuurlijk want dan ben je rascist toch?
. DBC01 zei:Stukje Spaanse politie voor een weekje neerzetten....
Heerlijk trouwens dat er nog steeeeds mensen zijn die deze feiten gewoon niet willen inzien LOL
Ik heb het elk weekend nog druk met allochtonen die mijn tijd opeisen maar geen autochtoon die dat erkent natuuurlijk want dan ben je rascist toch?

ik stel me vurige taferelen voor (letterlijk)DBC01 zei:Mijn vrinden van de oproepolitie in de busjes vervelen zich vaak dood in Lloret. Die zouden best eens een weekje willen doorbrengen in zo'n probleemwijk.

DBC01 zei:Guardia Civil, Mossos d' Esquadra, zelfs de Policia Local doet aan Franco's tijden denken toen ik die eens zag optreden. Ze moesten duidelijk even laten zien dat ze zich niet lieten ondersneeuwen doorb de Mossos (Catalaanse autonome politie).
Ik herinner me nog de koude nachten in december toen ik aan de deur stond van een karaokeclub voor verwende Catalaanse tieners..de 'Mossos' reden voor het eerst langs in hun splinternieuwe auto's...raar gezicht als er ineens 'nieuwe' politie patrouilleert.
Mijn vrinden van de oproepolitie in de busjes vervelen zich vaak dood in Lloret. Die zouden best eens een weekje willen doorbrengen in zo'n probleemwijk.
flippodud zei:eerlijk gezegd. als jij zo graag de vechtersbaas uithangt dan moet jij maar aan boksen doen of zo. want ik heb zo de indruk dat jij wel es heel erg vlug iemand te lijf zou kunnen gaan. en als dat niet zo is, I stand corrected.
J/Kflippodud zei:eerlijk gezegd. als jij zo graag de vechtersbaas uithangt dan moet jij maar aan boksen doen of zo. want ik heb zo de indruk dat jij wel es heel erg vlug iemand te lijf zou kunnen gaan. en als dat niet zo is, I stand corrected.

Sensatie? Dit is geen sensatie maar dit zijn harde feiten. Dat het over komt als sensatie dat is wat anders, maar dat maakt het niet minder erg.flippodud zei:@Big_T: de TV toont wat sensatie is en waar mensen dus willen naar kijken. dat mijn allochtone groentenboer veel vriendelijker is dan de vlaamse, dat mijn allochtone ex-klasgenoten zich (itt sommige vlaamse) niet te beroerd voelen om samen iets te drinken als ik hen tegenkom, dat de allochtonen naar hier geloodst zijn om in de mijnen te komen werken in de jaren '60... DAT is ook realiteit. maar kijk rustig verder door jouw "objectieve" "venster" op de wereld.
Jouw realiteit is pure fictie. Jij denkt dat alle problemen tussen allochtonen de schuld zijn van politie en de autochtonen. Jij denkt dat allochtonen brave burgers zijn die zich zonder probleem aanpassen, waarvan de criminaliteitcijfers even hoog zijn als de autochtonen.flippodud zei:als jij de realiteit niet kunt nuanceren dan ben jij idd niet erg verstandig.
Big_T zei:Sensatie? Dit is geen sensatie maar dit zijn harde feiten. Dat het over komt als sensatie dat is wat anders, maar dat maakt het niet minder erg.
Wat is dat nu, ze zijn naar hier gehaald om te komen werken, niet om te komen wonen en voor nageslacht te zorgen. Niet dat ik het daarmee eens zou zijn geweest, dat zijn juist fouten geweest van de oude politiek.
Maar wat heeft dat nu te maken met deze reportage? Heb ik gezegd dat jouw allochtone groentenboer voor problemen zorgt? Heb ik gezegd dat jouw allochtone klasgenoten niet vriendelijk of te beroerd zijn?
Het gaat hier over de paar rotte appels die de mand vervuilen, en die moet je WEL hard aanpakken, niet met de fluwelen handschoen.
Maar extreem linkse politici helpen ons land zeker niet, dat weet ik nu wel zeker. Dus begin niet over een "objectief venster" (objectief is trouwens juist zich houdend aan de feiten, dus ik weet niet waarom je dat zegt).
Ik kijk wel wat verder dan mijn tv vriend, ik zie het IRL elke dag gebeuren. Doe geen uitspraken waarvan je niet zeker kan zijn.flippodud zei:-je weet heus niet alle feiten, je weet enkel wat de tv je toont. en daarmee bedoel ik niet dat hetgeen je op tv ziet leugens zouden zijn. maar dat je zulke zaken met enige nuancering moet bekijken. het leven is niet zwart/wit. die jongens zijn niet gemeen geboren maar ze zijn het wel geworden. en ik hoor je wel zeggen dat ze alle kansen krijgen die ze nodig hebben. maar is dat echt zo?