AndroidHealthClinic

Stelling het Groene Thee wonder!

Bezoekers in dit topic

groene thee is lekkah en vetverbrandend
 
ik hoor vaak verhalen over groene thee en vet verbranden , is het echt waar dat je van groene thee afvalt ? heeft iemand hier enig ervaring mee of is dit gewoon een fabeltje ?

het houdt het metabolisme hoog en belet de opslag van vetzuren.
het helpt idd maar niet van de eerste dag en niet in combo met 3* Mcdo per dag :)
 
thee is :gay: echte mannen drinken koffie

Thee is wel een stuk beter qua voedingwaarde (voor zover die er zijn) als koffie. En koffie brengt ook een aantal nadelen met zich mee zoals de bekende: Gele tanden, hoog Caffeine gehalte enz.
 
leuk dat het helpt met vet verbranden , zal ik zeker stoppen in mijn cut schema !
 
groene thee capsules icm caffeine(koffie) in vooral in cut goede vetverbrander en energiebooster,ik neem soms voor mijn zware trainingen en het werkt uitstekend als energiebooster.
 
dus pas als ik de capsules neem helpt het mee om vet te verbranden ?
 
dus pas als ik de capsules neem helpt het mee om vet te verbranden ?
Mijn ervaring is dat je met capsules een hogere dosis binnenkrijgt en dat dat beter werkt dan als je gewoon een kop thee drinkt, daar zit veel minder in.
Heb wel gemerkt dat ik veel meer moet plassen maar dat je wel resultaat ziet.
Het schijnt ook zo te zijn dat je extra vet verbrand tijdens cardio met groene thee.
 
300mg caffeïne en naar believen groene thee capsules en veel water is ook een prima afvalstack. Lipo6 heeft voor mij erg weinig gedaan.

Laatst is ook aangetoond dat Groene thee de gevoeligheid voor insuline verbetert. Dat wil dus zeggen dat stoffen in je bloed beter worden opgenomen. En dat een eventuele suikerpiek korter duurt omdat je lichaam er beter mee kan omgaan. Volgens mij is vooral dat laatste verantwoordelijk voor het vet'verbrandende' effect van groene thee. Ik heb alleen het idee dat het vetvorming meer voorkomt, dan bestaand vet helpt afbreken.
 
300mg caffeïne en naar believen groene thee capsules en veel water is ook een prima afvalstack. Lipo6 heeft voor mij erg weinig gedaan.

Laatst is ook aangetoond dat Groene thee de gevoeligheid voor insuline verbetert. Dat wil dus zeggen dat stoffen in je bloed beter worden opgenomen. En dat een eventuele suikerpiek korter duurt omdat je lichaam er beter mee kan omgaan. Volgens mij is vooral dat laatste verantwoordelijk voor het vet'verbrandende' effect van groene thee. Ik heb alleen het idee dat het vetvorming meer voorkomt, dan bestaand vet helpt afbreken.

i see. tx for the info
ik pis me wel de tering van die thee...
mijn ouders altijd "moet je nou weeral naar toilet"
 
ik heb dus groene thee van lipton tea gekocht maar dan zocht ik dus Linea green. Maar dat bestaat zeker niet want ik kon maar 2 soorten vinden namelijk:Green Tea (Indonesian Tea Sencha tradition) & Green Tea clear Green.
 
heeft iemand ervaring met green tea Super Fat Burner van X-Trine.
ze zijn te koop bij de etos etc. en kosten 15 euro

iemand ervaring??
 
Ik heb 2 dozen Chinese GunPowder staan van bij de turk op de hoek.
Elke dag 2 bekers groene thee voor mij.
Ik drink 'm vooral voor de anti-oxidanten.
 
groene thee is oke!
 
Mensen met ervaring van Green Tea Olimp van XXL?
Ga over aantal weken cutten, dus wil wel eens weten wat de effecten zijn in de praktijk.
 
Zit ook al maanden aan de groene thee. Heb toch sterk het idee dat het werkt, hou minder vocht vast. Vooral lekker tijdens het kuren.

Hete thee vindt ik smering en geen geduld voor. Dus wat ik doe is dagelijks een 1 liter water koken, theezakje erin en laten intrekken en afkoelen (ca 2 uur) Daarna overgieten in 2x500ml spa flesjes en in de ijskast. Prima te doen zo zonder suiker of andere zooi.
 
Maté en witte thee schijnen nóg beter te zijn.

Witte thee heeft inderdaad ook vetafbrekende kwaliteiten.
Weet uit mijn hoofd alleen niet de verhouding met groene thee en of witte thee nog meer goede bijwerkingen heeft die groene thee ook heeft.

Zelf drink ik ze inmiddels allebei (witte thee is stukken lekkerder).
Ik heb overigens ook nog nooit supps gezien met witte thee extract.

Gaat in de markt René???;)
 
Groene Thee met Ginseng van Zonnatura is goed te drinken!
Zelf neem ik (zo goed als) dagelijks groene thee en ginseng extract gewoon los, werkt lekker en fijner dan koffie.
 
Ik drink gunpowder thee, de smaak valt nog mee voor groene thee en het heeft een vette naam ;-)
 
Back
Naar boven