MuscleMeat

Het grote "'Belgen only" topic

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ibtl

OT:

Een belg ziet iedere dag als hij in de trein op weg naar zijn werk gaat, twee nederlanders de wc induiken net voordat de conducteur komt. Dus op een dag spreekt hij de twee nederlanders aan op het station, en vraagt hij waarom ze dat nou doen. "Nou", zegt de nederlander,"als we de conducteur zien aankomen, springen we de wc in. De conducteur tikt dan op de deur van de wc en dan schuiven wij het kaartje onder de deur. Zo reizen we we met z'n tweeën voor halfgeld." De belg denkt bij z'n eigen, dat is best goed idee van die nederlanders. Dus de volgende dag staat met een andere belg op het station en ziet hij de nederlander in z'n eentje staan en begint te lachen. De belg stapt in de trein, na tien minuten ziet hij in de verte de conducteur aankomen, dus hij waarschuwt de andere belg en ze springen de wc. Een tijdje later word er op de deur van de wc geklopt, de belg steekt z'n kaartje onder de deur door, roept de nederlander: "bedankt!!!"

---------- Toegevoegd om 19:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:13 ----------

Wat doet een Belg als hij een landmijn heeft begraven:de grond aanstampen

---------- Toegevoegd om 19:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:14 ----------

Amerikaan: Wij hebben een duikboot die 12 uur onderwater kan blijven zonder boven te komen.

Rus: O maar dat is niks, wij hebben duikboot die 2 dagen onderwater kan blijven zonder boven te komen.

Belg: Och, dat is geen moeite voor ons, die van ons komt nooit meer boven!

---------- Toegevoegd om 19:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:14 ----------

Loop ik langs de schappen zuivel in de supermarkt in Belgie naar dagmelk te zoeken, zie ik een man zich wezenloos de pakken melk open te scheuren en gooit ze daarna in zijn winkelkarretje. Dus ik vraag aan hem waarvoor dat nodig is.

Allez, zegt hij voor dat ik ze mee naar huis neem staat er op het pak toch nog altijd 'Hier openen'.

---------- Toegevoegd om 19:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:15 ----------

Een nederlander een duitser en een belg zaten in de gevangenis. en ze moesten doodstraf hebben. ze konden kiesen schokstoel. aan de galg of neer worden gestoken. maar de schokstoel deed
het niet. de nederlander zegt ik wil schokstoel maar deed het niet hij mocht weg. de duitser zegt ik wil ook de schokstoel en hij mocht ook weg. en de belg zegt de schokstoel doet het niet hang mij maar aan de galg

---------- Toegevoegd om 19:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:16 ----------

2 belgen die op vakantie gaan worden aangehouden door de grenswachter.
De grenswachter zegt "Wij zoeken 2 verkrachters."
dD 1ne belg draait zijn raam weer dicht en overlegt even met zijn maat...
even later draait hij zijn raam weer open en zegt: Oke we doen het!!!

---------- Toegevoegd om 19:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:17 ----------

Waarom lukt het een belg niet om een bus op te blazen?

Hij brandt zich steeds aan de uitlaat van de bus

---------- Toegevoegd om 19:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:17 ----------

Waarom gooit een belg brood in de W.C. ?

Om de W.C. eend te voeren

---------- Toegevoegd om 19:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:17 ----------

Een belg zegt: Nederlanders zijn minder slim dan belgen.
Nederlandder: Nee hoor. Sla eens op mijn hand?
(**legt hand tegen muur, belg slaat, maar nederlander trekt hand weg**)
belg: AU!!!!!
(**Belg gaat naar andere belgen die op een plein staan toe**)
Belg 1: Ik ben lekker slimmer dan jullie!
Belg 2: Laat zien dan?
(**Belg ziet nergens een muur, en legt hand op zijn eigen hoofd**)
Sla eens op mijn hand?

---------- Toegevoegd om 19:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:18 ----------

Wat is de overeenkomst tussen een slimme belg en een dino

allebei uitgestorven

---------- Toegevoegd om 19:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:19 ----------

Wat heeft een iq van 144?
Een gros belgen

---------- Toegevoegd om 19:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:19 ----------

Een Nederlander een Belg en een Fransman ziten op een onbewoondt eiland.ze zijn maar wat aan het niksen.
In eens verschijnt er een volk van kannibalen,de hoofdman zegt:Wij zullen jullie niet op eten op een voorwaarde:Jullie moeten alemaal 100 dingen van dit eiland in je kont stoppen zonder te lachen.eers moet de Fransman hij kiest voor pruimen bij de 46 begint hij te lachen. nu moet de Nederlander hij kiest voor bessen onder tussen gaat de belg opzoek naar iets.bij de 99 begint de Nederlander ook te lachen de Fransman vraagt waarom lachje precies NU?De Nederlander antwoordt:daar komt de Belg met 100 kokosnoten!

---------- Toegevoegd om 19:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:20 ----------

Veel leesplezier, ik ga lekker trainen. Stelletje Belgen.

Binnenkort is het rip met onze kleine Belgische nummerplaten :(

Het ziet er wel naar uit dat we toch onze rood met wit combinatie mogen behouden. Maar zo'n grote plakkkaat gaan we zowieso uiteindelijk krijgen.
Maar wat er gaat gebeuren met mensen met een gepersonaliseerde plaat waarvoor ze dik hebben mogen dokken ???
Ook moet er zowel vanvoor als vanachter zo'n plaat hangen die je enkel bij de overheid krijgt na betaling uiteraard.

Invoering Europese nummerplaat verdeelt regering

De regering is het oneens over de invoering van de Europese nummerplaat, zo berichten verschillende kranten vandaag. Staatssecretaris voor Mobiliteit Etienne Schouppe (CD&V) wil overschakelen naar een zwart-witte nummerplaat, maar vicepremier Joëlle Milquet (cdH) ligt dwars.
In het kader van de invoering van de Europese nummerplaat presenteerde Schouppe vrijdag op de ministerraad een nummerplaat met zwarte letters op een witte achtergrond. Die zouden vanaf juli volgend jaar uitgereikt worden.

"Belg erg gehecht aan rood-witte combinatie"
Het voorstel stuitte echter op verzet bij Milquet.(CDH) Volgens Milquet is de Belg erg gehecht aan de traditionele rood-witte combinatie. Ze kreeg de steun van de overige Franstalige partijen. De beslissing is uitgesteld naar de ministerraad van 27 november.
De Europese Unie verplicht enkel de aanwezigheid van het Europese logo en de letter van de lidstaat aan de linkerkant van de plaat. Over de kleur beslissen de lidstaten zelf.

De enige reden waarom ze die zwart-witte platen willen invoeren is voor de 'veiligiheid'.
Dien Etienne Schouppe wist te vertellen dat die platen beter zichtbaar zijn als er geflitst word :(.

Wat verkeer betrefd gaan we hier in dit land toch wel achteruit... Om nog maar van de staat van de wegen te zwijgen :o

Hoi, Antwerpenaar hier!

Over die gepersonaliseerde nummerplaten stellen veel mensen zich vragen aangezien het een kleine goudmijn is.

Hiep Hoi. Belgen zijn slim.

Jij snapt het :thumbs:
Nederlanders hebben een vreemd accent.

eindelijk herkenning:D:D

kben geboren en getogen tss de kribbe en de verpleegster eur benen moa kben er alijk goe uitgekomen , kfrette alle dagen mij brood met vlees en kheffe mijn poten ip en lift de gewichten vo mijn goal te behoalen en er goe ripped en muscled uit te zijn .

life is hard , but we flemish lions are harder :D

Idd iedereen zei vroeger tegen mij dat hollanders gierigaarts zijn :P
dus nu is het gewoon standaard voor mij (wtf zittekik ier allemaal te kakn )

Idd iedereen zei vroeger tegen mij dat hollanders gierigaarts zijn :P
dus nu is het gewoon standaard voor mij (wtf zittekik ier allemaal te kakn )

inderdoad, zen dad ook dikkerst gezeit teegn mien:D
mo kvien ze nog meevoln, kun me ier dikkerst smiet'n me ol under graptjes

Terug
Naar boven