MuscleMeat

Het grote "'Belgen only" topic

Toen ik net in Turnhout kwam wonen, verstond ik de mensen in bv het frietkot ook niet echt anders :p

groot topic

Nuja west-vlamingen passen zich wel aan indien nodig maar als we iemand kunnen irriteren met ons dialect gaan we het zeker niet laten! :p

walen ga je hier niet vinden op een nederlands forum! Als je een waal vindt die nederlands kan proficiat :D

K*t belgen.

Zo dat moest eruit :D

walen ga je hier niet vinden op een nederlands forum! Als je een waal vindt die nederlands kan proficiat :D
onmogelijk:D

---------- Toegevoegd om 17:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:24 ----------

A meugdje ier wok plat west vloams nerezetn ton? Just moa ki vo te zeggen dak men persienne neregetrokken i me dat ol pekkedonker is beutn..
mo gauw zeg:D

---------- Toegevoegd om 17:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:30 ----------

...
...is nen schoane stad!:D

---------- Toegevoegd om 17:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:32 ----------

Vuile oude stad. Vuile Japanners. Vuile duiven.
K*t verkeer, K*t kant, K*t film, K*t bier( de naam zegt het zelf al)

j/k :D
nog niet in gent geweest zeker?juist hetzelfde,gewoon japanners vervangen door moslims:rolleyes::D

Antweirpe ist stad en de rest is parking :D

Antwerpen is een lelijke, vieze, grijze stad met marginale, criminele mensen en bouwvallige woningen.

Leve Brugge!

Terug
Naar boven