Fitness Seller

Het grote DBZ topic

nvm dan

• Topic Starter Topic Starter
Dbz is toch ook al gauw 15 jaar oud man. Moet je zien wat een impact het nog heeft.

vet he!! :D
ben al tijdje weer aan het kijken op http://www.dbzremastered.com
nu cell saga! .. als strax die Engelse Kai serie daarop helemaal af is, ga ik het gelijk vanaf het begin af aan kijken!
dragon ball nog niet gezien eigenlijk! alleen Z vanaf Vegeta/ freeza saga!
ikzelf ben nu bij aflevering 15 van dragonball, je ziet veel dingen aankomen omdat je de serie al kent en de powerlevels zijn een stuk lager maar het is leuk om te zien....ook is krillin niet zo'n douchebag als in de Z serie

ikzelf ben nu bij aflevering 15 van dragonball, je ziet veel dingen aankomen omdat je de serie al kent en de powerlevels zijn een stuk lager maar het is leuk om te zien....ook is krillin niet zo'n douchebag als in de Z serie
die lage power levels houden, me eigenlijk beetje tegen!
slaat nergens op, want uiteindelijk blijft vechten tegen badguys het zelfde, maar SSJ1/2/3/4 is gewoon elke keer weer vet!

en krillin is idd het adje van dbz!

slaat nergens op, want uiteindelijk blijft vechten tegen badguys het zelfde, maar SSJ1/2/3/4 is gewoon elke keer weer vet!

dat is ie in het begin dus niet, een snel kaal gluiperig ventje.

Maar kijk het eens aan, leuk hoe het begonnen is, paar afleveringen erin word het weer iets minder maar ik verwacht er veel van als king piccolo en die tournooien om de hoek komen kijken

kijk het gewoon via YT, zijn genoeg mensen die DBZ uploaden in de goede dub met goede muziek en dat nog in HD, ik ben sinds kort weer de majin buu saga aan het kijken aangezien ik deze vroeger nooit helemaal snapte.

Een vb van de kwaliteit die ik kijk :
http://www.youtube.com/watch?v=-GYisVtDyyw&feature=mfu_in_order&list=UL

volgens mij een stuk mooier dan het kijken via sites

Dat is omdat dragonbaal ook voor z kwam:rolleyes:

ben op 13:15 van aflevering 20 en ik moest aan die opmerking denken

zit er maar niet over in ;)

Ik vind dat juist het leuke aan DB. Je ziet enkele mensen met enorme kracht en af en toe een vreemde kleine ki-aanval, maar niets over-the-top. Het blijft min of meer "realistisch". Doorheen de episodes zie je ze dan sterker worden, met meer controle over hun ki en steeds sterkere ki aanvallen. Pas als Goku tegen Picollo vecht tijdens het laatste tournament, beginnen de ki aanvallen zo'n kracht en omvang te krijgen dat het duidelijk wordt dat ze een niveau bereikt hebben dat niet zomaar elk karakter uit DB zal bereiken.
Je ziet het groeien, en het zorgt er voor dat je later in DBZ ook beter de ki aanvallen "begrijpt".

Plus dat je ook leert hoe iedereen elkaar heeft leren kennen. Wat ook wel fijn is. DB is imo een onmisbare inleiding tot DBZ. Als je dat niet gezien hebt, is het voor mij hetzelfde als naar een serie als Lost kijken, te starten bij seizoen 3.

Ik vind dat juist het leuke aan DB. Je ziet enkele mensen met enorme kracht en af en toe een vreemde kleine ki-aanval, maar niets over-the-top. Het blijft min of meer "realistisch". Doorheen de episodes zie je ze dan sterker worden, met meer controle over hun ki en steeds sterkere ki aanvallen. Pas als Goku tegen Picollo vecht tijdens het laatste tournament, beginnen de ki aanvallen zo'n kracht en omvang te krijgen dat het duidelijk wordt dat ze een niveau bereikt hebben dat niet zomaar elk karakter uit DB zal bereiken.
Je ziet het groeien, en het zorgt er voor dat je later in DBZ ook beter de ki aanvallen "begrijpt".

Plus dat je ook leert hoe iedereen elkaar heeft leren kennen. Wat ook wel fijn is. DB is imo een onmisbare inleiding tot DBZ. Als je dat niet gezien hebt, is het voor mij hetzelfde als naar een serie als Lost kijken, te starten bij seizoen 3.
in aflevering een zie je een jonge met een staart die doorzeeft word door kogels en vissen die tig keer zo veel wegen als hij vangt en geen schrammetje heeft :P

dbz is baas

Terug
Naar boven