Russian Bear
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 243
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
het betekend dat je iets (smerigs) leuk vind

het betekend dat je iets (smerigs) leuk vind
die post was not srs![]()
geen enkele post van jou is srs.![]()
me gusta is spaans voor ik hou van btw.

als je hentai wil zien russisch beertje, moet je gewoon ff googlen
ON TOPIC: ik heb me de hele serie afgevraagd hoe t komt dat de tri-beam van Tien zo ontzettend krachtig is, dat hij als zwakkeling zelfs Cell en later fftjes Buu ermee afknalt, en dat de andere Z-warriors deze techniek nooit geleerd hebben, moet je je voorstellen als Goku SSJ3 een tri0beam doet dan ontploft de halve aarde![]()

Maar dan slaat het nog nergens op dat die aanval zo krachtig was tegen iemand die veel sterker als zichzelf is.just kidding manals je hentai wil zien russisch beertje, moet je gewoon ff googlen
ON TOPIC: ik heb me de hele serie afgevraagd hoe t komt dat de tri-beam van Tien zo ontzettend krachtig is, dat hij als zwakkeling zelfs Cell en later fftjes Buu ermee afknalt, en dat de andere Z-warriors deze techniek nooit geleerd hebben, moet je je voorstellen als Goku SSJ3 een tri0beam doet dan ontploft de halve aarde![]()

+1, gohan's masenko aanval werkt ook niet in het echte leven, heb het vaak genoeg geprobeert.Goku die zich de t*ring traint onder zwaartekracht omstandigheden, talloze battles moet afleggen voordat hij eindelijk na een lang gevecht en veel pijn en verdriet Super Saiyan wordt, of Goten die struikelt als 6-jarige die Super Saiyan wordt..
Zo kunnen we nog wel effe doorgaan.
just kidding man
maar dragonball is een leuke serie, ben nu bij aflevering 13, beetje nadelig dat ik al voor een deel weet wat er gebeurt
---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:17 ----------
+1, gohan's masenko aanval werkt ook niet in het echte leven, heb het vaak genoeg geprobeert.