MuscleMeat

Het grote DBZ topic

ben nu de eerste aflevering van de eerste dragonball serie aan het kijken,
Ligt wel een behoorlijke nadruk op het slipje van Bulma
me_gusta.jpg

---------- Toegevoegd om 02:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:01 ----------

blijft dat de hele serie zo?

Helaas niet :(
Al krijg je in een flits ook wel even haar t**ten te zien!

Wat is nou de bedoeling van dat "me gusta"?

als je hentai wil zien russisch beertje, moet je gewoon ff googlen ;)

ON TOPIC: ik heb me de hele serie afgevraagd hoe t komt dat de tri-beam van Tien zo ontzettend krachtig is, dat hij als zwakkeling zelfs Cell en later fftjes Buu ermee afknalt, en dat de andere Z-warriors deze techniek nooit geleerd hebben, moet je je voorstellen als Goku SSJ3 een tri0beam doet dan ontploft de halve aarde :p

ON TOPIC: ik heb me de hele serie afgevraagd hoe t komt dat de tri-beam van Tien zo ontzettend krachtig is, dat hij als zwakkeling zelfs Cell en later fftjes Buu ermee afknalt, en dat de andere Z-warriors deze techniek nooit geleerd hebben, moet je je voorstellen als Goku SSJ3 een tri0beam doet dan ontploft de halve aarde :p

Omdat Tien 3 ogen heeft, duh.

Omdat het zoveel kracht van hem vraagt dat hij er mogelijk kan aan sterven. Dat is ook de reden dat Goku etc hem niet leren, omdat hij te gevaarlijk is.
Wat ik dan wel weer bizar vind, is dat meneer Tenshinhan in de tournaments in DB na 1 zo'n aanval al half KO was, terwijl hij er naar Cell zo'n 50 afvuurt. Soort van plot hole ofzo :dunno:

Power level van Tenshinha was in de cell sage 500.000 en in DB onder de 150 :P.

Dat maakt helemaal niet uit.
Het feit is dat de originele uitleg achter die aanval was dat het al je levens energie bundelt en afvuurt. Als je powerlevel 150 is, zal dat een aanval zijn met een kracht van 140 ofzo, als je powerlevel 500.000 is, zal dat er eentje van 490.000 zijn.
Misschien heeft die in de loop der tijd geleerd om een kleiner percentage van zijn kracht voor die aanval te gebruiken? :dunno: Maar dan slaat het nog nergens op dat die aanval zo krachtig was tegen iemand die veel sterker als zichzelf is.

Mind is blown!

Mensen, het is nog steeds een tekenfilm he!

Is toch leuker wanneer het klopt..

Goku die zich de t*ring traint onder zwaartekracht omstandigheden, talloze battles moet afleggen voordat hij eindelijk na een lang gevecht en veel pijn en verdriet Super Saiyan wordt, of Goten die struikelt als 6-jarige die Super Saiyan wordt..

Zo kunnen we nog wel effe doorgaan.

Laatst bewerkt:

just kidding man ;)

maar dragonball is een leuke serie, ben nu bij aflevering 13, beetje nadelig dat ik al voor een deel weet wat er gebeurt

---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:17 ----------

Goku die zich de t*ring traint onder zwaartekracht omstandigheden, talloze battles moet afleggen voordat hij eindelijk na een lang gevecht en veel pijn en verdriet Super Saiyan wordt, of Goten die struikelt als 6-jarige die Super Saiyan wordt..

Zo kunnen we nog wel effe doorgaan.
+1, gohan's masenko aanval werkt ook niet in het echte leven, heb het vaak genoeg geprobeert.

just kidding man ;)

maar dragonball is een leuke serie, ben nu bij aflevering 13, beetje nadelig dat ik al voor een deel weet wat er gebeurt

---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:17 ----------

+1, gohan's masenko aanval werkt ook niet in het echte leven, heb het vaak genoeg geprobeert.
:roflol:

Nog steeds geen aflevering 96 van db kai.. Zal wel door de aardbeving komen..

Is die DB Kai shit uberhaupt te downloaden met de goeie muziek en stemmen?

Terug
Naar boven