MuscleMeat

Het grote DBZ topic

Super vette serie. Vind de aflevering trunks VS freeza het mooiste

Kijk is via de nieuwsgroepen, alles te vinden.

Had hem twee maanden geleden nog gedownload met Nederlandse subs. Kijk anders is via spotnet.

Alles behalve de Bruce Falconer eps dienen verbannen te worden, dat maakt DBZ echt 10x minder vet.

Alles behalve de Bruce Falconer eps dienen verbannen te worden, dat maakt DBZ echt 10x minder vet.

1269602956_dr-mccoy-and-captain-kirk-approve.gif

Ik keek als kind van 10 ofzo naar dbz. Ik heb het volgens mij vanaf begin afaan gezien, ik herinner me dat het eerste grote ding was het gevecht tegen vegeta. Die scene van 9000 staat me idd nog bij, vooral omdat ik het toen gek vond dat de powerlevel van die brede gast lager was als van die ecto vegeta. Na vegeta kwam geloof ik het gevecht tegen freeza? En daarna nog vagere beesten en toen haakte ik af.

Ik keek als kind van 10 ofzo naar dbz. Ik heb het volgens mij vanaf begin afaan gezien, ik herinner me dat het eerste grote ding was het gevecht tegen vegeta. Die scene van 9000 staat me idd nog bij, vooral omdat ik het toen gek vond dat de powerlevel van die brede gast lager was als van die ecto vegeta. Na vegeta kwam geloof ik het gevecht tegen freeza? En daarna nog vagere beesten en toen haakte ik af.
von je het daarna niet leuk meer???

de android sage, majin buu, f*cking bb motivation brah
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

von je het daarna niet leuk meer???

de android sage, majin buu, f*cking bb motivation brah
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De androids misschien een beetje, die heb ik nog grotendeels gevolgd. Maar ik dacht op een gegeven moment: dit is de echte eindbaas, en alles wat erna komt is prut. Majin buu vond ik te vaag dus hier ben ik dan ook afgehaakt.

Mensen ga weg, een echte fan heeft alle eps gezien :rolleyes:

Hehe, ik vond dat juist vet, ik zat toen te bedenken hoe sterk Vegeta wel niet moest zijn, net als Frieza, zo'n kleine opdonder waarvoor iedereen keihard in zn broek schijt, en toen ik z'n powerlevel las op internet, in vergelijking met de rest, was ik helemaal geschokt :roflol:

Mensen ga weg, een echte fan heeft alle eps gezien :rolleyes:

Hehe, ik vond dat juist vet, ik zat toen te bedenken hoe sterk Vegeta wel niet moest zijn, net als Frieza, zo'n kleine opdonder waarvoor iedereen keihard in zn broek schijt, en toen ik z'n powerlevel las op internet, in vergelijking met de rest, was ik helemaal geschokt :roflol:
dikke respect voor mijn stats ;P

Terug
Naar boven